Ha valamit nem bírok az a rózsaszín. Eddig sem volt a kedvencem de mintán az a csúf varangy fejű némber a tárgyalásról megjelent itt a Roxfortban hánynom kell tőle. Egyértelmű volt számomra, hogy nem mi vagyunk Caramell kedvenc emberei mióta azt hangoztatjuk, hogy Voldemort visszatért, de ránk küldeni a harci varangyát túlzás. De itt még nem értek véget a mai nap borzalmai. Ced szerencsés, hogy már elvégezte a sulit különben ő is kapná az áldást a dühös csürhétől akik osztoznak Caramell véleményén.
- Komolyan Harry mit foglalkozol ezekkel a barmokkal- szólt Ron a reggelinél.
- Ezek a barmok a barátaim- érvelt ikrem.
- Barát az aki tavaly sem állt melletted?- a kérdés olyan gyorsan csusszant ki a számon, hogy fel sem fogtam ezzel mit okozok Ronnak- Nem rád értem- néztem a fiúra akiben bent ragadt a vigasztalás és lehajtotta a fejét.
- Attól még én is barom voltam tavaly- nézet bűnbánóan rám. Ezzel talán több mindenre is célzott, kezdve a vitánkkal a kiválasztás estélyén.
- Bár menyire is rosszul esett- szólalt meg Harry mire mind ránéztünk- meg tudom érteni, de ezt valahogy nem. Akkor is hazugnak hittek hiszen ők is versenyeztek volna viszont most nem egy ócska versenyről van szó.
- Be kell látnunk, hogy amíg Tudjuk ki nem mutatkozik addig nem hisznek nekünk- Ron a nagy bölcsesség után úgy vetette rá magát az ételre mintha évek óta éhezne.- Tegyék el a pálcát nem lesz rá szükség- hangzott az utasítás az első svk órákon- A minisztérium által jóváhagyott tanrendet követjük ahol nem lesz szükség varázslásra. Idén az egyik legfontosabb vizsga vár magukra a Rendes Bűbájos Fokozat.
Hermione már a beszéd elején fel lendítette a kezét, de ez a varangy fejű rózsaszín borzalom azaz Umbridge figyelmen kívül hagyta. Egészen addig játszotta ezt amíg gondolom meg nem unta.
- Igen Miss Granger?- pillantott a lányra.
- Ebből, hogy tanuljuk meg a varázslatokat végrehajtani?- az előttünk heverő könyvre bökött.
- A minisztérium szerint az elmélet fontosabb mint a gyakorlat- hangzott a válasz.
- Így, hogy védjük meg magunkat?- én nem törődtem olyannal mint a jelentkezés mire kaptam egy csúnya pillantást.
- Mégis mitől kéne megvédeni magatokat?- intézte hozzám szavait de Harry válaszolt.
- Nem tom mondjuk Voldemorttol.
- Akkor tisztázunk valamit. Azt mondták nektek, hogy egy bizonyos sötét varázsló sok év után visszatért- a diákok bólintottak és ránk meredtek- Ez szemen szedet hazugság.
- Nem hazugság- kiáltott fel Harry- Láttam és harcoltam is vele.
- Tausíthatom, ahogy Cedric is- pattantam fel.
- Legjobb tudomásom szerint Mr Diggory zavarodott volt amikor visszatért, maga ájultan hevert a testvére pedig egy bizonyos sötét varázsló fogságába esett- magyarázta érzelem mentes hangon- Tehát elképzelhető, hogy a labirintus varázslata befolyásolta a gyermeteg fejüket- széles száját mosolyra húzta.
- Cedric azért volt zavarodott mert akkor tért vissza a halálból- a dühöm miatt gondolkodás nélkül nyitottam ki a számat- Voldemort majdnem megölte- helyesbítettem halkabbra véve a hangom.
- Ezzel a viselkedéssel kivívtak egy hét büntető munkát- dühösen az asztalához lépet és két rózsaszín pergament vett elő- Ezt adják a házvezető tanáruknak.
Azzal kitessékelt minket mi pedig egyenesen McGalagony irodájához mentünk. Ott felváltva magyaráztuk, hogy mi történt és anélkül, hogy vissza fogtuk volna magunkat együtt szidtuk a fertelmes varangyot.
- Tehát- kezdet bele diplomatikus stílusban a professzor- ha jól értem maguk kiabáltak egy tanárral az óráján diák társaik előtt- bólintottunk mire sóhajtott- Umbridge professzor pedig ragaszkodik a büntető munkához amiből nem tudom kihúzni magukat. Vegyenek egy cukrot- az asztalán egy fa dobozka felé bökött aminek a teteje azonnal leugrott.
- Nem von le pontot?- kérdezte óvatosan és belenyúltam a dobozba.
- Miért tenném?- pillantott fel az előtte heverő lapokból.
- Mert kiabáltunk egy tanárral- osztotta meg velünk érvét az erősen csámcsogó Harry. Sikerült kifognia egy ragacsos karamellt, milyen ironikus.
- Umbridge professzor megbüntette magukat- a szerinte kielégítő válasz után újra a lapja fölé hajolt.
- Hivatalosan is maga a kedvenc tanárom- szökött ki a számon mire a tanárnő csak mosolyogni kezdet aztán rendezte vonásait.- Pénteken válogató- jelentette ki dühösen Harry mikor visszatért a plakáttól- és a csapat kapitánya büntetésben lesz.
- Ne aggódj Potter majd mi döntünk helyetted- nevetett fel George- A lehető legjobb csapatot rakjuk össze.
- Nana, idén nyernünk kell- Fred pacsira emelte a kezét ikre felé.
A kanapén ültünk a kandalló előtt és Fred szorosan markolta a derekam én pedig a vállának dölve kuporogtam a kanapé sarkán.
- Megnéznélek titeket, de én is büntetésen leszek- a kezemen lévő órára néztem- Már most oda kell indulnom.
Felkeltem és megigazítottam a ruhám majd megvártam amíg Harry magára kapja a köpenyt.
- Itt várlak- Fred magához rántott egy gyors búcsú csókra aztán George és Lee társaságában ügyködni kezdtek.
- Szerinted jó dolog, hogy elsősökön tesztelik a cuccaik- az üres follyoson vízhangot vertek szavaim és lépteim.
- Végül is pénzt kapnak érte, ha úgy vesszük dolgoznak- Harry megrántotta a vállát és nevetni kezdet- Szórakoztató nézni, hogy miket vált ki belőlük.
- Az sem utolsó, hogy Hermione ezért veszekszik Ronnal.
- Mégis csak a testvérei- hanyagul megrántotta a vállát és bekopogott a jól ismert ajtón.- Meddig kell ezt csinálnunk- pillantottam fel a tele írt pergamenről a szadista nőre. A kezemen folyt le a vér és a toll is elég sokat ki vett már az ereimből, de ez csak mosolyogott és szürcsölte a teát. A macskák a fali díszen meg folyamat nyávogtak ami egy idő után elég idegesítő.
- Mára elég- intett az ajtó felé mire habozás nélkül elindultunk.
- Minek gyártanak ilyen pennát?- háborgót Harry.
- Gondolom ez az ő találmánya- a kezemet törölgetve szedtem a fokokat.
- Ezt nem mondhatjuk el a többieknek.
Egyet értettem Harry szavaival de fogalmam sem volt, hogy titkoljuk el.
- És mi lesz Dumbledorerral?- kérdeztem.
- Megpróbálok vele beszélni, de ha előbb nem megy majd te a külön óráidon megbeszéled vele.Kissé rövid rész lett de remélem tetszik így is. A hetedik résztől már beindulnak a dolgok és sebesen robogunk tovább.
YOU ARE READING
A megmentő [Fred Weasley ff]
Fanfiction"- Te vagy az én megmentőm!- súgta lehunyt szemekkel mielőtt újra magával ragadta volna a sötétség" Elizabeth Lili Potter életét kisérheted velem végig ha úgy döntesz figyelmet fordítasz a történet folyamára. Egyenesen a trimágus tusára csöppenünk...