8. rész

643 34 155
                                    

A hét végére kiolvastam a könyvet és készen álltam az újabb órára. Addigra már a saját naplóba egy rajz is került a kis fáról amit növesztettem és rettentő büszke voltam magamra. Fred viszont egyre morcosabb lett, ahogy közeledett a hét vége.
- Mi a fene bajod van?- vontam kérdőre az egyik szünetben.
- Nekem semmi bajom- morogta mérgesen.
- Ne néz hülyének- rivalltam rá.
- Fel tűnt, hogy a héten nem,  hogy kettesben nem voltunk, de még csak arra sem szántál időt, hogy a barátainkhoz legyere ahol mondjuk én is várlak- felelte haragosan.
- Dolgom volt, ahogy neked is én mégsem panaszkodom.
- Persze, de én szakítottam is időt rád te viszont nem- harsogta.
- Na meg van az első vita is- hallottam Ron hangját mögülem- Úgyis kezdtek már túl nyálasak lenni.
Pufogva ki akartam kerülni Fredet de ő elkapta a kezem és óvatosan megkereste a tekintettem.
- Mi van veled mostanában?- kérdezte megenyhülve- Olyan mintha itt sem lennél köztünk.
- Nincs semmi csak sok a tanulni való- fél igazság de jobb mint a semmi- Na meg izgulok az RBF- ek miatt is.
- Ne aggódj ha nem lesz elég mert ha George és én meg gazdagszunk te úgysem dolgozol majd- nyugtatott sajátos stílusban.
Halványan rá mosolyogtam és hagytam, hogy szoros ölelésbe húzzon.

Második napló feljegyzés:
A mai nap folyamán haladást értem el ami a fámat illeti. Lassan cserjévé nőt de még mindig rengeteg energiát vett el tőlem amit az étel (főként az édes) úgy tűnik pótol.  Segítő tanárommal abban maradtunk, hogy a külön órák mellett én a lyukas óráimon is folytatom a gyakorlást. A lejjegyzet észrevételemet és magát a napló írást pedig kiváló tanulási és fejlődési lehetőségként tekintette.
Figyelmeztetés: a napló ami alapján tanulók azt írja, hogy a nagy energia veszteséget pótolhatom emberi energiával is de az halálos is lehet. Maximum 20-30 percig lehet halott egy ember vagy állat, ha az idő letelte előtt nem sikerül vissza hozni már ne is tegyem (a napló nem írja miért).
Jegyzet magamnak: ne érj senkihez az után, hogy valakit vissza hoztál a halálból és figyelj, hogy mennyi idő után hozod vissza.

A hetek teltek a naplóm egyre bővült és a fám már az udvaron magasodót a többi fölé. Persze a sok jó mellett akadt rossz is. Umbridge megpróbálta kirúgni a jóslás tan tanárnőt és elő lépet a Roxfort fő inspektorává ami rengeteg szabályt vont maga után. Fred és én idén egyáltalán nem maradtunk még kettesben hála ezeknek az újításoknak ami miatt a fiú egyre feszültebb. Erre még rá tesz egy lapáttal az is, hogy nem mondhatom el neki hová tűnök el délután és  reggelre, hogy kerülök a toronyba. Ez persze McGalagony műve aki minden nap elvisz az erdőbe gyakorolni és egy új titkos folyóson csempész vissza. Hivatalosak is kiérdemelte a kedvenc tanár szerepet nálam a szigorú nő aki mégis szabályt szeg egy diák miatt. Most viszont térjünk a lényegre. Hermione remek ötlete miatt most mind itt ülünk egy piszkos kocsmában és meredten bámuljuk, hogy barátaink undorral vegyes kétellyel bámulnak minket.
- Khm..- Hermione torok köszörülve jelezte, hogy szólni kíván- Mind tudjuk miért vagyunk most itt. Umbridge nem tanít minket védekezni sem támadni ezért arra gondoltunk talán Harry segíthet nekünk. Fel kell készülnünk- nyelt egy hatalmasat és halkabban folytatta mintha a név maga árthatna neki- Voldemortra.
- Tudjuk ki tényleg visszatért?- pislogott nagy szemeivel ránk Luna.
- Igen Luna- mosolyogtam a lányra.
- Honnan tudjuk, hogy igaz amit Potterék állítanak?- hangzott egy kérdés Ronnéknak.
- Dumbledore is azt mondja- felelte Hermione.
- Mert az ikrek is- szólt egy újabb ismeretlen hang.
- Könnyebb lenne ha elmesélnétek mi történt Cedriccel és veletek- pillantott ránk Seamus.
- Aki azért jött, hogy erről meséljünk az mehet is, nem tartozunk nektek magyarázattal, ahogy Cedric sem- pattantam fel dühösen a helyemről- Történt ami történt és sikeresen túl is éltük.
- Már aki- suttogta Hermione, hogy csak én halljam. Rettenetesen dühösek voltak amikor kiderült, hogy ezt az apróságot el hallgattuk előlük.
- Engem nem érdekel ami volt, de igazatok van fel kell készülnünk- szólalt meg George mire többen helyeseltek.
- Ha ti azt mondjátok, hogy Tudjuk ki él és virul én hiszek nektek- bólintot Fred.
- Már mért ne hinnél a csajodnak- nevetett fel Lee.
Így hát a Dumbledore serege feliratú papírra a mi neveink alá sok másik is felkerült. Hermione óva intett mindenkit, hogy úgy írja alá, hogy aki köp súlyos büntetésre számíthat. Nos ő mindenre gondol csak arra nem, hogy ha ez az egész nem jött volna be mi lenne most. Kis csapatunk az ikrekkel Ginnyvel, Nevillel és Lunával kiegészülve - ők azok akik eddig is rendületlenül hittek nekünk- gyakorló helyet keresett.
- A szellem szállás túl kicsi Ginny- legyintett Harry.
- A tiltott rengeteg?- vetette fel Luna.
- Oda én be nem megyek- Ron nyelt egy hatalmasat és szürke arccal nézet előre.
- Mindenki keressen egy megfelelően rejtett és elég nagy helyet ahol elkezdhetjük a gyakorlást- Harry kérése egyenesen parancsnak hangzott, de mindenki bele nyugodott, hogy most ő a vezér.

Az iskola beszüntet minden csoportos tevékenységet. Ide értve a kviddicst és a szakköröket is. A rendelet be nem tartása eltanácsolást von maga után.
Dolores Umbridge a Roxfort főinspektora.
Ez a rendelet reggelre került ki az iskola falára, mintha csak Umbridge tudná, hogy mire készülünk és egy utolsó szánalmas próbálkozást tenne, hogy meg akadályozza. Persze a nőszemély nem tudhatta, hogy már délutánra volt gyakorló termünk és tervünk, hogy kicselezzük őt. Már alig várom, hogy borsot törjek a varagypofa orra alá, karöltve az én kedvenc ikerpárommal.


A megmentő  [Fred Weasley ff]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora