MOLLY
Cipki i kutaski
Molly: macie pomysły co stało się ze Styles'em?
Niall: a co miało się stać?
Liv: blondasku, właśnie Mo o to pyta
Zayn: nie mamy pojęcia
Alli: a dlaczego pytasz?
Molly: bo właśnie koczuje na mojej kanapie w salonie
Molly: tylko nie krzyczcie
Lou: AAAAAHHSJAAAA
Lou: poszłem tylko się wysikać
Suzie: Louis, proszę cię, opuszczaj deskę, gdy korzystasz z toalety!!!
Liam: nic nie mówił?
Molly: nie
Am: dokładnie tak jak jego kolega
Liam: Amber
Am: Liam
Suzie: dobra dobra, pijany czy trzeźwy?
Molly: pijany, a sorry, ulany w trupa
Lou: to wiele wyjaśnia
Molly: ??
Lou: mówi się, że pijany mówi zawsze prawdę to w tym przypadku pijany Harry odwiedził miejsce w którym jest jego ulubiona osoba i gdzie czuję się najlepiej
Westchnęłam rzucając telefon na fotel. Włożyłam ręce do kieszeni od spodni i spojrzałam zrezygnowanym wzrokiem na loczka. Nawet nie przykryty, pół na podłodze a pił na kanapie sobie grzecznie spał.
Ironia. Pół godziny temu taki nie był.
Ale musiałam coś z tym zrobić. Nie mógł tu zostać a zwłaszcza w takim stanie. Moja mama by chyba zawału dostała, że jej zięć się tak schlał, ojciec to by trzecią wojnę rozpętał a Will nagrał by filmik i wrzucił to do neta.
Ogólnie zielonooki miał by przechlapane. Ale nie tylko on. Ja też. Za co? Też nie wiem. Ale moja matka znalazła by idealny powód.
Przetarłam lekko zmęczoną twarz i potarłam dłonie o siebie, nastawiając się psychicznie na obudzenie chłopaka. Tylko nie wiedziałam jak mam się do tego zabrać. Harry po alkoholu bywa naprawdę irytujący.
Potrząsnęłam go najpierw za ramiona, aczkolwiek to nic nie dało. Nie wiem, dlaczego tak zrobiłam jak wiedziałam, że to i tak nic nie da.- Harry, obudź się. Słyszysz? Harry, kurwa. - powiedziałam głośno, po czym prawie całym jego ciałem potrząsnęłam.
- Mamo, jeszcze pięć minut. - mruknął pod nosem, jeszcze bardziej rozwalając się na kanapie. Zaśmiałam się, bo chcąc czy nie to było urocze.
CZYTASZ
Hey hey, here I'am || h.s 📝
RomanceSusan i Louis połączyła miłość na pewnej imprezie na której zakochali się w sobie od pierwszego wejrzenia. Amber i Liam łączy relacja oparta na seksie, Olivia i Niall randkują ze sobą od kilku tygodni a Allison podoba się Zayn. A Molly i Harry... Mo...