Már este volt, Ellával mindketten megfürödtünk és pizsamában feküdtünk az ágyamban, közben egy nagyon régi horror filmet néztünk, ami inkább vicces volt, mint félelmetes.
Nem szerettem a horror filmeket egyedül nézni, de néha érdekelt a történet, így Ellával sokszor ültünk le együtt horrort nézni. Ella se szerette őket, szerinte marhaság volt mindegyik, látszik, hogy mű az egész, és én is tudtam, de attól még rám hozták a frászt az effektek. Aztán úgy döntöttünk, hogy havonta egyszer fogjuk a retro 10-20 éves horrorokat, és sorra megnézzük őket, kielemezzük, vagy éppen végig nevetjük.
Éppen egy zombis jelenet ment, mindketten popcorn-t tömtünk az arcunkba, mikor Ella a semmiből megszólalt.
- Amúgy a pasas szerinted fog keresni reggel?
Felé fordítottam a fejem, majd vissza a tv felé, lenyeltem az éppen számban levő falatot.
- Nem tudom, szerintem igen, mármint, végül is rám írt – megvontam a vállam és bekaptam megint pár darab popcornt, amit elrágcsáltam.
- Remélem kideríted, mit akar tőled – mondta csámcsogva Ella.
- Hmm, ja – motyogtam, közben grimaszoltam, mikor egy zombi fejét levágták és fröcsögött a művér mindenfelé a filmben.
- És előbb tudd meg, hogy hívják – emelte fel a mutatóujját, majd belenyúlt megint a popcornos tálba.
- Mindenképpen – rágcsáltam mellette.
Tudom, hogy megint nem mondtam el Ellának mindent, mint például, hogy tudom, hogy hívják a srácot a vonal másik végén. De hogyan mondhatnám neki azt, hogy lehet, hogy egy koreai hírességgel váltottam üzenetet. Még mindig ott van az agyam egyik szegletében, hogy egy telefonbetyár, aki csak nagyon hasonlít arra a bizonyos illetőre és ezt kihasználva szed fel csajokat.
Meg akarok teljesen bizonyosodni róla, hogy az, akinek mondta magát, vagyis akinek neveztem. Belül nevetek, mert annyira ciki és vicces egy helyzet. Fogalmam sincs, miért keresett meg, mit akarhat tőlem. Ha tizenéves rajongó lennék, bizonyára arról képzelődnék, hogy szerelem volt első látásra, és most próbál elcsábítani, vagy valami.
Persze, azt mondtam én is, hogy beleszerettem a szemébe, de csak a szemei tetszettek.
És a mosolya.
Amiket alig fél óráig láttam.
De nem ismerem.
Azon felül, amit látok a videoklipekben, meg show videókban, nem tudom milyen ember lehet. Lehet, hogy a csendes és visszafogott oldala mellett van egy másik, ami nem is lenne szimpatikus, vagy éppen idegesítene.
Mielőtt erősebb kapcsolatot kiépítek valakivel, szeretem kiismerni az illetőt, amennyire lehet. Régóta tudom, hogy nagyon nehéz lesz így megismerni embereket, barátokat szerezni, barátot találni. Ha az első benyomásnál elbuknak, utána hiába próbálkoznak, elég nehezen tudom elengedni azt, és újabb esélyt adni.
Ella szerint ez tök normális, ilyen a személyiségem, nincs abban semmi, hogy nincs 10-15 barátom, csak éppen egy pár, mert bár kevés barátom van, sokkal több szeretetet mutatok ki irányukba.
Tény, hogy Elláért a kezemet is tűzbe tenném.
És tudom, mert már annyiszor mondta, hogy ő is értem.
Már elmúlt késő este 11 óra, mikor a telefonomra pillantottam, mert villogott. Először kicsit megugrott a szívem, hogy lehet Yoongi ír, de mikor láttam, hogy Anya érdeklődik, elmosolyodtam, ugyanakkor picit csalódott is voltam. Mégis mire számítottam? Gondolatban fejbe vágtam magam.
YOU ARE READING
Miles away - Still there
Romance[Aurora Caitlin Morgan története a BTS világában] "Emlékszek, 2019. december első hetén volt életem egyik - eddigi - legszebb emléke. Bécsben voltam a családommal, mindig imádtam az adventi vásárokat és a város csodálatos, mesébe illő fényeit. Ami...