Z POHĽADU LUCY :
Ráno som sa zobudila v svojej posteli. Chcela som sa postaviť ,ale strašná bolesť hlavy mi to komplikovala. Skusila som sa teda postaviť o niečo pomalšie.Po celkom dlhej chvíli som bola konečne pri dverách, začula som hlasy, ktoré nepatrili iným osobám ako mojim rodičom. Oni sú tu obaja? To sa muselo stať niečo vážne. Žeby som včera niečo spravila? Viem že som pila a potom ma Erik niekde ťahal. Potom už mám okno.
Prišla som na koniec poschodia ,aby som počula o čom sa mama a otec rozprávajú.
,,Všetko je to tvoja vina! Ja som vedela že sme mali ostať v Bratislave!"kričala mama na oca. ,,A ja som mal vedieť že príde domov ožraná?! "
,,Ideme naspäť!" ,,Naspäť kam?! " ,,Na Slovensko! Tam by sa toto nestalo! "
Nie, nemôžeme sa vrátiť.Len to nie. Konečne, konečne som šťastná. Po veľmi dlhej dobe sa mám ako tak dobre. To nemôže.
,,Že to nemyslíš vážne mami? "obaja sa pozreli mojím smerom. Asi som sa nemala ozývať.
,,Ty buď radšej ticho! "okríkla ma mama.,, Vieš ty vôbec ako si včera v noci prišla? "jej hlas sa stále navyšoval. Len som kývla hlavou do strán na náznak zápornej odpovedi.
Mama mi ale neodpovedala, miesto toho sa len otočila a odišla z domu.
Začínam mať strach, že čo som včera robila.
Celý víkend sim sa nemohla ani len pohnúť z domu. Ani som netušila ako moc sa dokážem tešiť do školy.
V pondelok som sa konečne dočkala a vyšla som von z domu, samozrejme že predtým ako som išla so školy ma mama najmenej 12 krát upozornila, že po škole nikam nemám chodiť a ísť rovno domov.b
V škole som všade hladala Erika. Dúfala som že aspoň on mi povie čo sa stalo, no nikde som ho nemohla nájsť.
Crrrrrrr! Zazvonilo na prvú hodinu, čo znamená že moje pátranie je na chvíľu pozastavené. Prvú hodinu mám chémiu. Ah, nenávidím ju, ale počkať. Chémiu mám s Erikom! Yee!
Čo najrýchlejšie som sa dostavila do triedy. Našťastie tam ešte nebol učiteľ, takže pohodka.
Erik. Erik. Erik. Kde je? Nikde ho nevidím. Musí tu byť. Do prdele. On tzmu fakt nie je.
Sadla som si teda do zadnej lavice a pozerala von z okna. Vôbec som nezaregistrovala že učiteľ je už v triede.
Z POHĽADU JESS :
Práve máme dejepis, čo znamená učiteľka Brownová. Túto hodinu som mala mať aj s Jackom, ale ten tu nie je. Bez neho sa tu cítim tak trochu sama. Ale tak aspoň že je pri mne Miley, ktorá sa alw musela presadiť pretože 'si ešte stále musím odpikávať môj trest'.Brownová kecala niečo o druhej svetovej, čož mňa vôbec nezaujíma .Začala som rozmýšľať nad Jackom. Kde asi je? Je v pohode? Asi je chorý.A možno sa chce len uliať. Ale teraz by mal so mnou mať hodinu aj Taylor. Do prdele kde sú obaja?Nie sú len tak náhodou spolu?
Pri rozmýšľaní nad Jackom som si spomenula na sobotu večer.
****FLASH BACK******
,,Poď tancovať "volala som na Jacka. On ale len zakrútil hlavou. ,,Ale, no ták. "bola som neoblomná a chytila Jacka za ruku. Ťahala som ho až na parket.
Začali sme tancovať v rytme hudby, teda snažili sme sa. Keby že som úplne triezva tak sa válam po zemi od smiechu.
Hudba nebola pomalá ,takže sme obaja mohli ukázať "svoje tanečné schponosti."
Po asi hodine som už nevládala takže som sa postavila naspäť pri stolík s pitím. Hmm, čo si dáme?
,,Už by si nemala piť. "napomenul ma hlas za mnou,presne som vedela komu patrí.
,,Tak si daj so mnou aby som nepila sama. "Zasmiala som sa a Jack tiež ,neprotestoval dlho, a dal si so mnou.
Najprv jeden, potom dva a nakoniec z toho bola celá fľaša.
*************************
,,Simsonová! " Ehm, čo? Ah, zasa budem mať zle.,, A stačilo! Ja mám toho dosť! Dnes sa uvidíme po škole, nie len dnes, ale celý týždeň !"A kurva!
Mala by som sa naučiť dávať pozor,hlavne na jej hodinách.
*****JESS NA BUDÚCI DEŇ (PO ŠKOLE) ********
Sedím tu s Brownovou asi len 10 minút a mám dosť. Nie to ďalšie 2 hodiny.
Zrazu sa otvorili dvere, v ktorých stál Jack? Čo tu robí? Viem že dnes v škole bol, ale mala som s ním len jednu hodinu.
,,Reed, ideš neskoro! "zhúkla po ňom Brownová. Jack len mykol plecami a sadol si pri mňa.
,,Za čo si tu? "pytala som sa.,, Sám by som rád vedel."odpovedal so smiechom v hlase.
,,A čo ty? " ,,Nedávala sojm pozor na dejáku ."Strašne krátka časť...
Hambím sa za túto časť :(
YOU ARE READING
Heart Breaker (SK)
Teen FictionPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...