Spraví to?

4.4K 249 3
                                    

Z POHĽADU LUCY:

,,Poďme si zahrať flašu!"zakričal Denis.,,Nie.Znovu nie."protestovala Jessica.,,Alé poď,bude sranda."presviedčal ju Jack.Nakoniec sme sa aj tak Do toho išli všetci.

,,Točím."Zakričala som a schmatla prázdu fľašku od alkoholu.Padlo to na Jacka a Luisa.,,Takže Luis,pravda,alebo odvaha?"zasmial sa Jack.,,Odvaha."fú to by som pri ňom naozaj neriskovala.

,,Fajn,takže vyzleč sa,nechať si môžeš len trenky,potom choď na ulicu a zakrič aký si sexy."Chudák Luis.Ale toto bude fakt sranda.A ja sa mu môžem pomstiť za to video-niekoľko krát.

Luis bol za okamžik sekundy vyzlečený a už išiel von.Rýchlo som sa postavila,zapla mobila a začala ho natáčať.Behal tama ako blbý.,,Oh bože ja som tak sexy!Bože ja som neodolatelný!Som SEXYYYYYY!"zakričal nakoniec a potom sa hneď rozbehol dovnútra.

Vypla som kameru a sadla si naspäť.Pomsta zlato.,,Fajn Luis točíš."povedala Jess.

Tento krát to padlo na Denisa a Taylora.,Tak čo miláčik?Čo si dáš?"snažil sa Denis napodobniť hlas gaya.,,Keďže nechcem skončiť ako Luis,tak radšej pravdu."odpovedal Taylor.

,,Hmm..počkaj niečo si na teba vymyslím."pousmial sa Luis.,,Fajn,takže..Čo NAOZAJ cítiš k tu prítomnej Lucy?"to naozaj zvýraznil.Oh tak toto si vypočujem.Pozrela som sa na neho,on na mňa.

,,No ehm..neviem."zasmiala som sa nad jeho odpoveďou.,,Fajn,poznáš ma na toľko,aby si vedel že mne toto stačiť nebude."žmurkol na ňho Denis.,,Lenže ja naozaj neviem." ,,Ale musíš vedieť". ,,Ale boha ako inak ti mám ešte popvedať že neviem?" ,,Tak ale niečo asi hej." ,,Asi."dalo by sa povedať,že sa hádali.

,,Fajn,takže Taylor nevie,ideme 'dalej."dodala Jessica a zobrala Denisovy fľašu z ruky.

*********

,,Takže Lucy,pravda,alebo odvaha?"spýtal sa ma Jason. ,,Odvaha."odpovedala som neisto.Od týchto chalanov vážne človek nikdy nevie.,,Dobre teda..."ježiš..mala som povedať pravda.Toto nedopadne dobre.,,Sprav nám striptíz."Ako som povedala toto nedopadne dobre.,,Musím?"spýtala som sa.,,Áno musíš." odpovedala mi Jess.Fakt úžasná kamarátka toto.

Povzdychla som si a postavila sa.,,Bez hudby to nepôjde."snažila som sa vyhovoriť,lenže,ako som už zistila Denis je pripravený na všetko a preto neváhal ani sekundu, a pustil do Jessie J-Sexy Silk.Fajn takže z tohoto sa už vážne nevyvlečiem.

Pomaly som si dávala hore tričko,pričom som krútila bokmi.Keď som si ho prevliekla cez hlavu,zakrútila som s ním nado mnou.Potom som ho hodila za seba. Šťastie v nešťastí bolo to,že som si na dnes dala čipkované prádlo,ktoré bolo celkom dosť odvážne.

Nechcela som sa hneď vyzliecť tak som si rozpustila gumičku.Vlasy mi dopadali do polky brucha.Následne som zasa pomaly začala rozopínať gombík u riflí,potom zips.Chytila som ich za boky a pre tento krát,brutálne rýchlo ich zo seba strhla dolú.

Jason zahvízdal.Pousmiala som sa a začala predvádzať nejaký ten sexy tanček.

**

Pozerali sme nejaký film,vlaste ho takmer nikto z nás nevnímal,lebo sme sa stále rozprávali.,,Takže Jess,už si sa rozhodla?"spýtal sa Jason.,,Ehm,asi hej"odpovedala neisto.Na čo presne naráža? ,,Takže sotávaš s nami?"do široka sa usmial Lucas.Aha,už chápem.Teda asi. ,,No,áno.Budem s vami."takže všetci mojí priatelia bdú teraz pracovať pre mafiu,prečo nie?Ale ako že by mi to vadilo,to nie.Budem mega super chránena.

,,A Lucy s nami nebude?"vytrhol ma z premýšľania Denis.,,Ehm,asi nie.Mne nikto takúto ponuku nedával."odpovedala som mu opatrne.,,Práve som ti ju dal."usmial sa.Úplne mi to pripomenulo mňa s Erikom,keď sme boli malý.

Heart Breaker (SK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora