Jess's little party

5.5K 304 28
                                    

Z POHĽADU LUCY:

Mobil mám,peňaženku mám,kľúče mám,kabelku mám...mala by som mať všetko.Fajn môžeme vyraziť.
,,Mami idem ahoj!'' skríkla som,ale nikto mi neodpovedal. ,,Mami?'' nič. Napokon sa však z kuchyne vynorila niečia postava,ale mama to nebola-bola to Medison.Mama zasa nie je doma-tak nečakané.
,,Lucy,mama išla do roboty som tu ja.'' ,,Ahoj Medison..uhm idem von tak keby niečo volaj mi.'
',,Dobre moja,uži si to.''Medison ma odprevadila k dverám a zavrela za mnou.

Autom nejdem,však mám to len kúsok..a však aspoň si spravíme precházku.Po piatich minutách som už bola na mieste.Na lavičke som uvidela známu postavu. ,,Ahoj Taylor.'' pozdravila som ho.Asi sa zľakol lebo trochu nadskočil,ale ke'd sa na mňa pozrel,už bol v pohode. ,,Ahoj.'' odzravil napokon.

,,Kde je Jack a Jess?'' Aj keď asi viem,tak ale aj tak sa spýtam. ,,Niekde sa asi ešte cucajú.'' odpovedal s úsmevom.Presne toto som si myslela.

Neviem ako dlho na nic ešte budeme čakať,tak som si sadla k Taylorovi. ,,Kam to dnes ideme ?''Spýtal sa pre tento krát on. ,,Fú neviem,ale som celkom hladná.Nepôjdeme sa niekam najesť?'' Keďže mama nie je doma a zdá sa že Medison prišla len pred nedávnom,doma sme nič nemali.

,,To neznie zle...Vlastne aj ja by som si niečo dal.'' usmial sa na mňa.Za ten čas čo sme kamaráti si stále neviem zviknúť na jeho skvelý úsmev. To je na ňom asi to úplne naj.

,,No kde sú?'' odtrhol ma o rozmýšlaní nad jeho úsmevom. ,,Ehm..no..ehm..neviem.'' Vydala som nakoniec zo seba.Zasa sa mi to stalo.Fajn.Lucy teraz už buď v strehu!Hovorila som sama sebe.

,,Ahojte prepáčte že meškáme len my..''Pred nami sa ukázali Jessica s Jackom. ,,Vy ste sa len niekde bozkávali a stratili pojem o čase.Áno chápeme,však to nie je po prvý krát.''podpichoval ich Taylor. ,,Fajn,fajn.Však kto vie čo ste tu zatiaľ robili vy.'' Povedal Jacka zatváril sa tak divne,povedala by som že až perverzne.

,,No prepáč..My niesme ako vy.''bránila som nás. ,,Však dobre,dobre kľud.Tak kam ideme?''spýtala sa pre zmenu Jessica. ,,Niekde sa najesť.''odpovedal jej Taylor. ,,Ehm,poznám jednu fajn reštauráciu,varia tam fakt super.'' oznámil na Jack. ,,Fajn.Tak tam ideme nie?''odpovedala mu Jess.A všetci sme ako inak súhlasili.

Jack objal Jessicu okolo pliec a vyrazili sme. Niekedy im to fakt závidím.
Už ma aj začali bolieť nohy z chodenia,nešli sme síce dlho,ale tak predsa len som zvyknutá chodievať autom a nie pešo.
Nakoniec sme konečne zastavili pred nejakou menšou reštauráciou.

Vnútri sa nám byť nechcelo a tak sme išli na terasu.Bolo to tu síce malé,ale za to útulné.
Jessica si sadla pri Jacka,ako inak.Však oni musia byť pri sebe,však oni sa musia bozkávať všade možne.Tak ja som si sadla naproti Jessice a Taylor hneď vedľa mňa.

Takmer okamžite k nám prišla čašníčka-mohla mať tak 20 rokov. ,,Čo si dáte?'' opýtala sa a svoj pohľad upierala na Jacka. ,,Uhm,myslím že lazane.A ty láska?''spýtal sa teraz on Jessici. ,,Ja si dám špagety.''odpovedala mu.Tá čašníčka si to zapísala a potom svoj pohľad presmerovala k nám.,,A vy?''Spýtala sa zase najpr chalana-čiže Taylora. ,,Uhm,encián s hranolkami.'' odpovedal. ,,A vaša priateľka?''spýtala sa.Asi tým myslela mňa. ,,Ehm..ja nie som jeho priateľka..sme len kamaráti.''odporovala som.
,,Ah,prepáčte'.''ospravedlňovala sa. Len som mávla rukou a objednala som si aj ja jedlo. ,,No tak a ja si dám...tiež špagety.''Zapísala si to a odišla.

Pri čakaní na naše jedlo,sme sa rozprávali o všeličom možnom možnom.Tak za 10 minút nám prišla naša objednávka a my sme sa pustili do jedenia.
,,Hm..je to fakt úžasné.''Vyjadrila sa k jedlu ako prvá Jessica. ,,Hm,to teda je.''dala som jej za pravdu.bolo to naozaj dobré.
Chalani zakívali hlavami a ˇ'hodovalo'sa naďalej.

Heart Breaker (SK)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt