Z POHĽADU LUCY:
,,Ale naposledy vás varujem,že to nie je najlepší nápad."povedala som výhražne. ,,Ver,je to úžasný nápad."povedal mi Luis.,,Ako chcete."povedala som napokon a oprela sa o rám dverí,aby som mohla sledovať ako to dopadne.
Na priblíženie-Taylor spí a Luis s Jackom si myslia,že bude dobrý nápad ho zobudiť.A nie len to,ale dokonca,že bude dobrý nápad to urobiť pomocou dvoch vedier,doplna naplnených studenou vodou.,,Dobre,tak na tri?"-Luis.
Jack len prikývol a začali potichu odpočítavať.
,,Jedna.Dva.Tri." vyliali celý obsah vedier na Taylora,ktorý bol okamžite na nohách. ,,Čo to kurva?"
Chalani mu neodpovedali ale za to chytili obrovský záchvat smiechu,ale ani ja som sa neubránila nezasmiať sa.Chvíľu ich nechal,aby sa sa zasmiali a potom sa po nich rozbehol.Luis s Jackom sa ihneď prestali smiať a začali okamžite zdrhať.
Bože-podlaha je celá mokrá a to nehovorím o posteli.
Chcela som zobrať periny,že ich dám vysušiť na balkón,ale počula som riadnu ránu.Radšej som nechala periny perinami a utekala sa pozrieť čo sa stalo.
Pod schodmi ležali traja chalani-a kto iný ako Tay,Luis a Jack.
,,Ste v pohode?"spýtala som sa,ale aj tak mi nikto neodpovedal.Zišla som dole.ňJack a Luis síce už stáli na nohách,len Tay stále ležal na zemi. ,,Stalo sa niečo?"-spýtala som sa znovu. ,,Do píče.Nemôžem sa postaviť."odpovedal mi Tay konečne.
Luis a Jack mu síce pomohli postaviť sa,ale Tay sa stále sťažoval na bolesť v nohe. ,,Fajn.Ideme do nemocnice,asi to máš zlomené."povedala som,aj keď som jasne vedela, že dostať Taylora do nemocnice nebude ľahké.
,,Nie.Ani náhodou.To prejde."odporoval.S čím som aj rátala,ale určite ho tam dostanem. ,,Chalani,pomôžete mi ho dostať do auta?"-spýtala som sa ich. ,,Hej."odpovedali obaja naraz. ,,Nikam nejdem."-Tay
,,Ideš."trochu som zvýšila hlas. ,,Ale.."začal Taylor ale ja som ho umlčala. ,,Nie.Ideme."povedala som posledné slovo a chalani mi pomohli dostať Taylora do môjho auta,Luis sa ponúkol,že so mnou pôjde aj do nemocnice.
,,Ako sa to vlastne stalo?"-spýtala som sa. ,,Noo...ako sme bežali pri schodoch,tak Taylor už skoro chytil Jacka,ale nejak sa stalo že sa Jack šmykol a ja som ho chcel chytiť,ale to sa mi nepodarilo a nejak sme už všetci traja leteli dole schodmi a Taylor sa nejak objavil pod nami a tak no...."vysvetlil Luis.
,,Zabudol si tam povedať,že ste debili."neodpustil si poznámku Taylor. Ja som si len povzdychla a ďalej sa radšej venovala šoférovaniu.
**
,,Tak ako?"-spýtal sa Jack,keď sme sa vrátili domov. ,,Zlomená noha."odpovedala som jednoducho a šla do kuchyne sa napiť.Luis išiel hneď za mnou a Taylor s barlami išiel na gauč v obývačke.
,,Lucy?"-Luis
,,Hmm?"-Ja
,,Nemáme už Colu?"-Luis
,,V chladničke sa pozri."poradila som mu a ja som si proste dala vodu.,,Hej je tu."-Luis
,,Inak dnes dávajú v kine Chlapca.Nepôjdeš?"-Luis
,,Neviem či bude najlep..."snažila som sa dopovedať,ale Luis ma prerušil.
,,S Taylorom to vybavím,viem,že si tam minule chcela ísť."-Luis
,,Keď ja neviem."-Ja
,,Fajn,veď ja za tebou pošlem niekoho,koho neodmietneš."mrkol na mňa a odišiel.No to by ma u neho zaujímalo kto to bude.
Chcela som ísť za Taylorom a pustiť telku,alebo tak,ale on spal.Povzdychla som si,nebudem ho predsa budiť.Pôjdem teda do izby.
YOU ARE READING
Heart Breaker (SK)
Teen FictionPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...