??Podvádzaš ho??

3.2K 211 2
                                    

Z POHĽADU LUCY:

Rozhodli sme sa predsa len odísť z Paríža o deň skôr.Ale domov,teda k chalanom,ale už som si zvykla že hovorím domov,som prišla len ja,lebo chalani si museli niečo zariadiť.To bol jeden z dôvodov,prečo sme došli skôr.

Chcela som sa podeliť zo zážitkami s Jess,tak som išla k nej do izby.

Otvorila som jej dvere,ale to čo som uvidela,ma zarazilo.

Jessica sa tam polonahá oblizovala s nejakým chalanom.Ako ma uvidela,úplne sa mykla.Radšej som hneď dvere zavrela a išla naspäť do mojej izby.

Takže Jack mal pravdu,Jessica ho naozaj podvádza.Som na ňu tak strašne naštvaná.Tak skvelý chalan.Je mi ho ľúto,keď sa dozvie,že je to naozaj pravda,on to neprežije.

Počula som buchnutie dverí,pravdepodobne tých vchodových.Hneď na to sa otvorili moje dvere, v ktorých stála Jessica.

,,Lucy ja..."chcela to dopovedať ale ja som ju nenechala.

,,Buď ticho!Preskočilo ti!Však lepšieho chlapa ako Jacka si ani nemohla mať!Ale nie,ty musíš jebať s nejakým debilom poza jeho chrbát!A vieš vôbec o tom,že to tuší,že tuší,že si úplná piča že ho podvádzaš!Veď on by pre teba urobil všetko a a ty?!Prečo?"počas toho ako som na ňu kričala sa na mňa ani raz nepozrela.

,,Do piče. Pýtam sa prečo!?" -kričala som ďalej.

Prvý krát zdvihla hlavu a pozrela sa mi do tváre.Videla som slzy stekajúce po jej lícach,ale teraz mi to bolo úplne jedno.

,,Ja..ja neviem....ja..ja..len...on ...my..." potom sa zhlboka nadýchla a začala hovoriť ako tak normálne.

,,Ja ti to proste nemôžem povedať."a náhle sa strašne rozplakala.....asi by mi jej nemalo byť ľúto,ale bola to predsa len moja kamarátka.

Prišla som k nej a objala ju. ,,Prosím ťa,povedz mi o čo ide.Ja viem že ty by si mu to nerobila ....teda dúfam.."poslednú vetu som zašepkala.

,,Ja...ja..ja ale naozaj nemôžem,...on...ja nemôžem..Lucy,proste nemôžem.."silno ma objala.Cítila som ako mi od jej sĺz vlhne tričko.

,,Jess. Stalo sa niečo?"nechápem,prečo by nemohla.

,,Prosím ťa..musíš mi sľúbiť,že to hlavne nepovieš Jackovy...ja ho milujem...ale ja musím..proste musím.."teraz som bola úplne zmetená. 

,,Sľubujem."povedala som po chvíli. 

,,Ja..proste musím...musím s ním spať..ale ja nechcem....ja naozaj nechcem.Veríš mi?" prikývla som,ale stále nechápala.

,,On..povedal..že ak s ním nebudem spať....tak urobí niečo Jackovy,aj ostatným.....Lucy..ja musím...on musí byť tiež nejak zapletený do mafie...asi..ja neviem...nič mi okrem toho nepovedal...a vždy keď s ním mám..no vieš..jediné čo povie je ...Povieš to a vieš čo sa stane.."

,,Jess. S tým musíme niečo urobiť."a ja som bola na ňu naštvaná.Ona nás len chcela chrániť.

,,A čo chceš robiť?"stále plakala. ,,Ja neviem..musíme to povedať chalanom."

,,Nie.Ja sa bojím."tričko som mala už úplne premočené,ale to mi teraz bolo jedno.

,,Jess.A ako dlho to už vlastne trvá?"-zaujímala som sa. ,,Asi tak necelé dva mesiace."odpovedala.

,,Čože?Prečo si to nepovedala skôr?To keby vás nenachytám,mi to ani nepovieš?"-je mi jej tak ľúto,ale mala nám to povedať hneď od začiatku.

,,Počuj.....a dnes keď som vás uvidela...nebudú z toho problémy?"-ja.

,,No keď si odišla ,pýtal sa ma kto si..nemohla som povedať že chodíš s Taylorom a tak som povedala že si moja kamarátka a že príde nabudúce,lebo si nás vyrušila..vlastne,ti ďakujem."objala som ju ešte pevnejšie ako doteraz.

,,Prepáč mi všetko,čo som na ti povedala,keď som na teba kričala."

,,Jess.Vážne to musíme povedať....nedovolím aby sa ťa ten zmrd ešte niekedy dotkol. Chalani budú vedieť,čo robiť.A ak bude treba tak mu sama odstrelím vtáka!"-ja

,,Lucy prosím klud. Len ja hlavne neviem,ako to povedať Jackovy."hlesla.

,,Keď chceš,budem pri tebe." podporne som sa usmiala.Ona len prikývla hlavou.

,,A už neplač.Poď ideme nakupovať,to ti zlepší náladu."Jess sa hneď doširoka usmiala.Som vedela že toto víde.

*******

Keď sme prišli,bola už tma a chalani už boli doma.

,,Ahojte,kde ste boli.Skúšali sme sa vám dovolať,ale zvonilo to tu."povedal Jack,ale nebolo vidno či sa hnevá,alebo nie.

,,Boli sme len nakupovať."usmiala som sa.Hej,naša nálada počas nakupovania stúpla,takže sme boli v pohode,aj keď sme vedeli,že im to musíme povedať.Nie hneď ,teraz sme nechceli dokaziť našu dobrú náladu.

,,Jess. Potrebujem s tebou hovoriť."prehovoril Jack. 

Pozreli sme sa na seba. Povzbudivo som sa na ňu usmiala. ,,Dobre.Pome."
*

Kým Jess sa rozpráva s Jackom,ja všetko hovorím ostatným.Viem,že by nechcela zasa všetko rozmazávať nanovo.

,,Viete kto by za tým mohol byť?"spýtam sa ich s nádejou,že mi presne povedia odpoveď. ,,Nó,niečo podobné robil kedysi Lauren." odpovedal Taylor.

,,Kto je Lauren?"-ja

,,Nenávidí môjho oca,a nenávidel aj moju mamu a Denisových rodičov.A tiež robil niečo takéto,že si vybral nejakého muža,aby takto zneužíval frajerky z druhých gangov."-Taylor

,,Á...bude sa s tým dať niečo robiť?"-ja

,,No..mohlo by..ale..musíme sa porozprávať s ocom."-Taylor

,,Hej. Greg by mal o všetkom vedieť a na ňom by sme mali nechať,čo ďalej."-Denis.

,,Fajn."povzdychla som si.

Takže nateraz sa s tým nič nerobiť nebude.Možno je to lepšie,možno horšie.Nejdem to radšej už viac riešiť.Som po hodinách strávených v obchodoch unavená,idem si konečne ľahnúť.

,,Idem do postele.Zatiaľ."povedala som chalanom a pobrala sa do izby.

Hneď ako som sa nejak rozumne uložila v posteli,otvorili sa dvere a v nich bol Taylor.,,Už spíš?" potichu sa spýtal. ,,Ešte nie,ale nemám k tomu ďaleko." len som zamrmlala,lebo som už bola natoľko unavená,že som už poriadne ani hovoriť nevedela.

Taylor zavrel dvere a potom si ľahol ku mne. ,,Daj mi trochu periny."zasmiala sa a potiahol ju.Čím mňa ale odokryl. ,,Héj.Mne je zimaa." zavrčala som.

Taylor si ma pritiahol bližšie k sebe a oboch nás zakryl.,,Dobrú noc zlato."povedala a dal mi pusu do vlasov. ,,Aj tebe."usmiala som sa a v jeho objatí som pomaly zaspala.








Heart Breaker (SK)Where stories live. Discover now