Hneď sa ospravedlňujem ..v tejto časti budem často meniť,z ktorého pohľadu osoby je to písané..ale inak sa mi to nedalo napísať,tak dúfam,že sa nikto nenaštve..
Luv ya <3 :D
Z POHĽADU TAYLORA:
,,Ty ju máš fakt rád,že?"spýtal sa ma z ničoho nič Denis. ,,Čo,koho?"-odpovedal som mu otázkou.
,,Ty debil,však Lucy."-Denis. ,,Jáj,hej milujem ju."povedal som sebavedomo.,,Nebolo to dávno,čo si povedal: nenávidím ju.Alebo keď ťa Jack prehováral,aby si ju mal aspoň akože rád,kvôli Jessice."-Denis.
,,Hej.Na to si pamätám,to bolo na nevydržanie byť s Lucy v tej dobe,musieť sa pretvarovať,že ju mám rád...to bolo hrozné..a ako to ale nakoniec dopadlo."-Ja
,,To teda..ale získať si ju,vôbec ako kamarátku bolo pre teba kurva ťažké...spomínaš si,ako si musel kvôli nej chodiť po škole len v uteráku a potom si bol po škole.A tie fotky."-obaja sme sa začali smiať.
,,No,to mala byť nejaká jej pomsta...Zdá sa akoby to bolo pred nedávnom,ale zároveň sa zdá,že to bolo strašne dávno...to sa nám ešte chcelo chodiť do školy."-Ja
Z POHĽADU LUCY:
Práve idem po chodbe,že idem na chvíľu za Denisom,trochu mu poukazovať čo robili na stanovačke,ale pred jeho dverami sa zastavím,lebo počujem z tade vychádzať hlasy.Netrvá dlho a hneď spoznám,že to je Denis a Tay.
Viem,že by som nemala,ale natisnem sa na dvere a započúvam sa do toho,čo hovoria.
,,Čo si myslíš,že by Lucy robila,keby zistila,že si to na ňu hral..s tým,že ju máš rád?"-Denis.
Počkať..čo?
,,To radšej ani nechcem vedieť.Ale asi by to bolo potom v pohode."-Taylor
V pohode?On si myslí,že to bude v pohode?On to na mňa všetko iba hral?Všetky tie rečičky,boha mohla som to tušiť...
,,Podľa mňa by bola dobre nasraná.Ale uznaj...stálo ti to za to..veď pozri teraz."-Denis
Ako to stálo za to...akože za to,aby si zo mňa robili srandu?No super...Teraz neviem z koho mám byť sklamaná viac,či z Denisa,alebo Taylora.Odišla som radšej do našej..teda Taylorovej izby a zavrela sa tam.
Z POHĽADU TAYLORA:
,,Určite to stálo za to,keby ma Jack nedonútil ju mať rád,tak by som ju pravdepodobne doteraz nenávidel.A popravde,nechcem si predstaviť tu byť naďalej bez nej...bože čo to so mnou je?"-zasmial som sa.
,,Si zamilovaný,to s tebou je.Prajem vám to,miláčkovia."poťapkal ma Denis po chrbte. ,,Ale nabudúce na nás nežiarli prosím ťa...aj ja ju svojím spôsobom milujem..ale v úplne inak ako ty."dodal.
,,Ja viem.Prepáč.Choval som sa v tedy ako kokot.Vážne sorry."-Ja
,,To je v poho.Ja mať tak sexy babu,tiež si ju strážim."-Denis.
Prísne som sa na neho pozrel,aj keď viem,že by nič neskúsil...dúfam."
,,Bože,nepozeraj sa tak na mňa.Je sexy,ale je tvoja,takže neboj sa,mám pravidlo,ktorého sa držím...Nejeb babu tvojho najlepšieho kamoša!"-Denis.
Z POHĽADU LUCY:
Keď som sa dostatočne vyplakala,smútok sa akosi premenil na hnev....rozhodla som sa niečo urobiť...ale neviem čo.Opiť sa?Zhúliť sa?Rezať sa?- to by bola asi tá najblbšia vec z tých všetkých.
Pôjdem za niekým,kto musí mať skúsenosti s "odreagovavaním sa".Hneď ako prvý ma napadol Denis...ale ten kokot momentálne nepripadá do úvahy.Ako druhý Luis,ale za ním mi je blbé ísť,takže asi najlepšie bude ísť za Erikom.
Zaklopala som na jeho dvere,ale nečakala som na znamenie,že môžem ísť ďalej,proste som išla.
,,Jé ahoj čo..."sekol sa,keď sa mi pozrel do tváre. ,,Prečo si plakala?Čo sa stalo?"-spýtal sa prekvapene.
,,Ja-..ja...započula som ako sa Denis rozpráva s Taylorom o tom,ako ho Jack iba požiadal kvôli Jess aby ma mal rád iba akože...a že to bolo celé len divadlo.."ani neviem ako som sa ocitla v Erikovom náruči..
,,A ty si prišla sa vyrozprávať,alebo máš iný zámer?"-Erik
,,No ja neviem.Myslela som si,že mi dáš niečo šňupať,alebo ma opiješ,ojebeš,alebo neviem..hocičo.."-Ja
,,Hm,tak drogy u seba nemám...ale mám tu 70% vodku."povedal a vytiahol skoro plnú fľašu zo skrine.
,,Mám ten dojem,že štamprlíky nebudú potrebné."usmial sa a ja som zavrtela hlavou.
70% je síce trochu viac,ako som zvyknutá,ale tak nemalo by to byť až tak zlé no nie?
****
Dobre,mýlila som sa...môže to byť zlé.Absolútne ani neviem,že som a vyzerá to tak,že ani Erik. Tú fľašu sme dali dole ani nie za pól hodinu,takže sa nám ani nečudujte.Keď už som nemala čo piť, musela som niečo robiť.
Sadla som si okročmo na Erika a začala ho bozkávať. ,,Lucy.Ta.Tayl..Taylor ma..zab..zabije..n..nás obo-ch."-Erik
,,Jeho mám teraz v píči."dala som si dole tričko a zasa ho začala bozkávať. ,,To..to není dob-rý napá-d."kašlem na to čo mi hovorí,malá pomsta nezaškodí a pri najhoršom si aj tak nič pamätať nebudem.
Zobrala som si jeho tričko do mojich rúk a prevliekla mu ho cez hlavu. Tackavo som sa postavila a dala si dole oblečenie....
**
Keďže sa k tomu Erik nejak moc nemal, hodila som ho na posteľ. Sadla si na neho a začala sa nadvihovať. Stále rýchlejšie a rýchlejšie,aj keď vôbec nechápem,kde berem energiu.
Ja som sa po chvíli spravila,ale tak keď už som do toho Erika prakticky dotiahla,tak som na ňom ešte "poskakovala" a urobil sa aj on.
Je možné,že to ľutujem už teraz,ale to je jedno.
Z POHĽADU TAYLORA:
,,Ahoj.Nevidela si niekde Lucy?" spýtal som sa Jessici,ktorá išla okolo. ,,Uhm,neviem.Asi len niekde išla."usmiala sa a odišla do obývačky.
Hej,lenže vždy keď niekde ide,tak mi dáva vedieť.Nehovorím,že sa o ňu bojím,len mám divný pocit,ale snáď je v pohode a za chvíľu sa ukáže.
Zatiaľ pôjdem do izby.Na moje prekvapenie,ona bola tam,ale určite nie v stave akom by som ju vidieť chcel.
Mala na sebe len tričko a nohavičky,špirálu snáď po celej tvári. Prišiel som k nej a zistil,že dokonca aj niečo pila.Ale absolútne neviem,že by niekde išla,alebo že by vôbec prišla.
Čo to má kurva znamenať??!!?
Jak túto blbosť môžte pre boha čítať?!? :D Tak ale new part is here.. :D mne je už normálne aj trápne že tam musím niekoho opiť aby sa niečo dialo xD
A akého ste mali Mikuláša? :D
Luv Ya <3 :D
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Heart Breaker (SK)
Подростковая литератураPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...