Určite vydržím viac ako ty!

3.1K 179 17
                                    

Z POHĽADU LUCY:

,,Vstávaj.Zlato,už je čas aby si sa zobudila."hovoril na mňa povedomý hlas. ,,Ale ja nechceeeeem."zamumlala som.  

,,No táák,si v posteli už  dlho.A my za dve hodiny odchádzame."-Taylor

,,Kam?"-Ja

,,No predsa do Miami,že vraj to bol tvoj,Denisov a Luisov nápad."-Taylor

,,Na niečo si tak matne pamätám,ale nevedela som že tak skoro."povedala som,aj keď som stále na pol spala.
,,Však ani tak skoro nie,je päť hodín večer."zasmial sa.

,,To vážne?"neverila som.

,,úplne vážne,o siedmej vyrážame.Predtým som ťa nechcel budiť,takže som ťa zbalil,ale teraz už prosím ťa z tej postele vylez."-Tay

,,A ako som sa sem vôbec dostala?"lebo naozaj neviem kedy som si sem lahla.

,,Keď sme ráno došli,všetci ste ležali na zemi a my sme vás zobudili a nakoniec si aj tak zasa zaspala na koberci,tak som ťa radšej zobral sem."

,,Aha.Tak to by som asi mala vstávať,čo?"-Ja

,,No..nebolo by zle."usmial sa.
Neochotne som sa teda postavila z postele. ,,Museli ste toho vypiť včera celkom dosť,keď si spala do teraz."povedal

,,Úprimne...sama neviem,koľko toho bolo,lebo si skoro nič nepamätám."odpovedala som.

,,A inak,čo že si konečne vyšla z postele,jedla a dokonca sa aj usmievala a samozrejme fakt dosť opila?"-spýtal sa.

,,No..Jess bude proste chýbať,chýba mi aj teraz..ale je to už kurva mesiac,čo som sa z postele nepohla..a už mi bolo ľúto aj vás,ako ste sa ma s tadeto snažili dostať a tak..proste už som celkom v pohode no. " trochu som sa pousmiala.

,,Choď sa obliecť.Potom príď dole,sú tam všetci."povedal a odišiel.

Čo najrýchlejšie som sa obliekla,v skrini mi toho neostalo veľa,takže ani moc nebolo z čoho vyberať.

Po schodoch som zbehla dole a namierila si to rovno do obývačky kde boli..naozaj všetci.
,,Ahooj.Že si sa aj zobudila."zasmial sa Luis. ,,No rob si zo mňa srandu.Vlastne za to môžeš ty."

,,Jááá?Nie je môj problém,že neunesieš trochu viac alkoholu."-Luis.

,,Hmm.Vieš čo?Stavím sa s tebou,že toho zvládnem viac ako ty!"povedala som rozhodne,aj keď som to hneď oľutovala.On predsa dá možno že aj zo všetkých najviac.

,,Platí.Ale prehráš to."Zasmial sa. Keďže nechcem stratiť svoju hrdosť-ak mi nejaká ešte vôbec zostala,tak sa musím tváriť,že som si istá mojou výhrou.

,,Tak o čo?"-Ja

,,Ak vyhrám ja, tak budeš musieť ísť so mnou nakupovať a to čo ti vyberem budeš musieť nosiť ďalšie 3 mesiace a aby sa nepovedalo,tak ti to oblečenie kúpim sám."povedal

,,Tak fajn,ale ak vyhrám ja....budeš za mňa 3 mesiace robiť všetky domáce práce."povedala som.

,,Beriem."Luis mi podal ruku a zatriasli sme si s nimi,ako že to platí,aby sa pochopilo :D 

,,Dobre,dobre.Luis poď mi radšej pomôcť dať tašky do kufru."povedal mu Lucas.

,,Je ti jasné,že toto prehráš."povedal Taylor hneď ako Luis odišiel.

,,Viem,ale chcela som si zachovať hrdosť."odpovedala som mu.

,,Som zvedavý koľko hrdosti ti ostane,po tom čo ti nakúpi oblečenie,ver že to nebudú roláky a dlhé rifle."zasmial sa a tiež odišiel.

Heart Breaker (SK)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon