Z POHĽADU LUCY:
Je to mesiac od doby,čo mi zomrela najlepšia a zároveň jediná kamarátka,nehovorím,že to nesiem dobre,lebo nie,ale je asi celkom čas za z toho pozbierať ...
Prvý týždeň bol najhorší. Tie dni som len plakala a spala tak 9 hodín za tých všetkých 7 dní.
Ten druhý týždeň som už nemala silu plakať,ale po dome som sa pohybovala ako bez duše.Darmo sa ma chalani snažili rozosmiať,ani im sa moc do toho moc nechcelo.Ten tretí,bol taký,že pár ľudí sa už pozbieralo a snažili sa,aby tu bola,aspoň trochu lepšia nálada.
A dnes,po mesiaci som sa rozhodla,že by som už mala aspoň trochu vzchopiť. Len neviem,za ako dlho toho bude schopný Jack.On to videl na vlastné oči,on tam bol,nemohol jej pomôcť a pozerať sa na ňu.Ja osobne by som bola na tom ešte horšie,ako je Jack teraz.Je vážne úžasné,ako na tom je.
A možno mu pomohlo,zabiť toho kokota.Túto spomienku budem mať asi navždy.A dúfam,že už nikdy nebudem svedkom,takej krutej smrti,aj keď musím uznať,že ten parchant si to kurva zaslúžil.A ani máličko ho neľuťujem.
*FLASH-BACK*
,,Na kolená ty zkurvysyn!"zhúkol Jack na Laurena. Ten poslúchol,hm,teraz nie je tak odvážny,keď má zbraň v ruke niekto iný.
,,Budem ti klásť otázky a ty budeš odpovedať."-povedal mu.Poriadne som sa na Jacka pozrela,teda skôr do jeho očí. Boli tam všetky možné pocity,škoda že len nie tie pozitívne. Bola tam bolesť,hnev,ľútosť,smútok...
,,Tak,kde máš svoje peniaze?"-Jack
,,To ti nepoviem."-odpovedal hnusne Lauren,,Hm,to je teda zle."Neviem či to bol len pocit,alebo si to Jack vážne vychutnáva,ale popravde..ja tak trochu tiež.
,,Lucy?Daj mi prosím ťa nožík."povedal mi.Na nič som nečakala a podala mu ho.
,,Nie,nie,nie...čo mi k tomu chýba?Jasné...Denis,Erik...priviažte mi ho o stoličku,prosím."
Chalani urobili,čo im povedal.Bolo to síce trochu obtiažné,keďže sa vzpieral,ale nakoniec to urobili.
,,Takže,spýtam sa ťa ešte raz.Kde máš kurva peniaze?"
,,V sejfe."vydýchol Lauren.ten kokot sa bojí.Hmm. Super pocit.
,,Kde ho nájdem?"-Jack
,,V mojej kancelárií."
,,Ako ho otvorím?"
Ticho. Nič neodpovedal. ,,Vieš o tom,že ticho sa ráta,akože si neodpovedal?"zasmial sa Jack a rezol ho do ruky.
Lauren síkol od bolesti a Jack pokračoval s otázkami.
,,Takže,ako ho otvorím?"zopakoval Jack.
,,Heslom."
,,Akým?"
,,2-0-1-1."
,,Vidíš,že sa to dá."
,,Bude ti vadiť keď pre teba Leo prestane pracovať?" Kto je Leo??
,,Áno bude.",,To je možno správne,ale pre mňa je to zlá odpoveď." Rezol ho do druhej ruky.
,,Takže,bude to vadiť?",,Nie."
,,Takže Leo pre teba od teraz nepracuje."povedal a pozrel sa na nejakého chlapa,ktorého držal nejaký z našej posily.
YOU ARE READING
Heart Breaker (SK)
Teen FictionPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...