Z POHĽADU JESSICI:
Som sama doma (ako doma doma,u mňa doma nie u chalanov),pretože mám nejakú chrípku,či čo to za blbosť a tak ma mama nepustí nikde.
Takže len tak pozerám facebook,instagram,twitter, z krátka, všetky sociálne siete na ktorých som.
Z mojej naozaj duchaplnej činnosti ma vyruší zvuk,ktorý mi oznamuje,že si na mňa niekto spomenul a napísal mi správu.-JASON: Sme v bareeee yeaaaaah ..škda žte tu niessi ajj ty.
Tak tí toho musia mať aj poriadne v sebe.
Nestihla som ani odpísať a hneď na to mi aj posielal fotku.Bol na nej Denis a na chrbte mal Jacka a na rukách úplne opitú Lucy-ten chalan má teda silu-
v zadu som ešte spoznala Taylora,ale ten pre istotu bol len pri bare a pred sebou mal už celkom dosť vypitých pohárov....proste typická fotka keď sme ,teda sú v bare.
-JA- Hneď ako budem môcť tak pôjdem s vami.Teraz si to užite sami :***
Odpoveď som už samozrejme nedostala. Ahh,ako rada by som bola tam s nimi,hocičo je lepšie ako sa tu nudiť v posteli.
**************
*************
Z POHĽADU DENISA:
Pomaly otvorím oči.Hlava ma bolí asi ako nikdy pred tým.Poobzerám sa po izbe,v ktorej som nikdy pred tým nebol.Ale je to pravdepodobne nejaký hotel,alebo čo.
Pred posteľou sú dve fľaše vína položené vo vedre s ľadom na tokom tom koliečkovom stolíku,typický pre hoteli.
Pre zmenu sa teraz pozriem na pravú stranu postele-a tam-leží neznáma baba. Nemám potuchy kto to je pretože leží tvárou na vankúši.
Nič si nepamätám zo včerajšej noci-kde som,ako som sa dostal a už vôbec kto je tá,u ktorej som sa zobudil a pravdepodobne som sa s ňou aj vyspal.
Radšej zmiznem skôr ako sa daná osoba spiaca vedľa mňa zobudí.
Čo najpomalšie sa posadím,ale o to rýchlejšie si zasa ľahnem,pretože moja hlava ma rozbolela tak,že keby sa nevrátim naspäť do pôvodnej polohy,tak asi praskne.
Neznáma sa prevalila na bok,tak že jej akurát vidím do tváre-konečne budem vedieť kto to je.
,,Do piče."zanadával som,keď som uvidel kto to je.
Ona sa na to ale zobudila. ,,Boha moja hlava.....Denis?"
,,Skôr ako sa budeš pýtať,tak nie absolútne nič si nepamätám,Lucy."
,,Uhm,spali sme spolu?"-Lucy.
,,Vzhľadom na to,že ani jeden z nás nemá na sebe ani kúsok oblečenia ,odhadujem,že asi áno."-ja
,,Kde to sme?" -Lucy
,,netuším."-ja
Lucy sa postavila,takmer bez problémov. ,,Teba nebolí hlava?" spýtal som sa,pretože to až nieje normálne ako rýchlo sa dokázala postaviť.
,,Celkom hej,ale skôr mi je zle ako by som sa mala zaťažovať hlavou,teraz ma skôr trápi čo som mala oblečené,alebo teda skôr kde to vôbec je."
Nakoniec si našla šaty na zemi v strede miestnosti,kde bolo taktiež moje oblečenie,takže mi ho hodila ku mne na posteľ.
YOU ARE READING
Heart Breaker (SK)
Teen FictionPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...