Ako inak. Ani teraz som nevedela ako pomenovať čast :D tak som ju jednoducho nazvala 47.
Tak si ju užite..:)Z POHĽADU LUCY:
,,Boha.Už choď do piče a nechaj ma na pokoji!Ja Taylora nepodvádzam,jediné o čo ti ide je to,že nedokážeš zniesť to,že jebe so mnou a nie s tebou!!"kričala som na Ashley.
,,Lucy,priznaj si,že si len obyčajná trápna chudera,nad ktorou sa on len zľutoval,pri čom za tvojím chrbtom to robí s druhými."usmievala sa,ako to ,že sa usmieva?To jej to akože príde vtipné?
Ani presne už neviem ako,ale päsťou som jej vrazila do tváre.Som na seba neskutočne hrdá.
Nečakala som kým na mňa bude zasa nadávať a hovoriť,že to oľutujem,proste som sa otočila a odišla von.
Hneď na to vyšiel aj Taylor. ,,Ideme radšej domov?"spýtal sa ma a podišiel bližšie ku mne.Len som prikývla.
Chcela som sa pohnúť smerom k domu,ale on ma zastavil. ,,Auto mám zaparkované tam."ukázal naňho. ,,Ale,nemôžeš šoférovať,keď si pil."síce aj ja mám v sebe ešte nejaké to percento alkoholu,ale šoférovať by som ho nenechala,ani keby som neviem ako opitá.
,,Ale ja som nepil."zasmial sa. ,,Čože?"prečo by nepil?To sa mi na neho nepodobá.
,,Nie,vedel som,že ty piť budeš a že asi budeš chcieť odvoz domov,tak som radšej nepil."
Usmiala som sa sama pre seba a nastúpila do auta.
***
,,Poď,idem ťa uložiť do postele ako malé dieťa."zasmial sa,zobral ma na ruky a dal pomaly do postele.
,,Ale ja nie som unavená."povedala som. ,,Hmmm.A čo by si chcela robiť?" spýtal sa a dal sa nado mňa,ale rukami sa podopieral aby ma nepriľahol.
,,A čo tak toto."pobozkala som ho. ,,Iba toto,ale aj toto?"usmial sa a dal si dole tričko.Tento výhľad na jeho vypracované telo nikdy neomrzí.
Znovu sme sa začali bozkávať,ale tento krát dravejšie.
O pár minút už sme boli obaja bez oblečenia.
(Asi každý vie,čo sa potom stalo,fakt sorry,ale vážne sa mi to nechce rozpisovať. :))
Keď som opitá je sex vždycky lepší,ako keď som triezva.Nedokážem si vysvetliť prečo,ale proste je.Akoby som robila niečo zakázané,keď to robím opitá.Čo vlastne aj robím keď mám 17.
Takmer okamžite som zaspala,alkohol a sex robia svoje.
Ráno som sa zobudila,samozrejme ako inak ako s bolesťou hlavy. Pomaly som sa posadila.Na stolíku som uvidela pohár s vodou a tabletku.Neváhala som a dala si ju.
Účinky tabletky by sa mohli prejaviť čo najskôr,lebo tu skapem.
Ešte na chvíľu som si ľahla a potom sa pomalými krokmi pohybovala do kuchyne,kde už sedeli Denis,Lucas a Taylor.
,,Čaute."pozdravila som ich. ,,Ako ti je?"spýtal sa ma hneď Taylor. ,,Hmm.Nie je to bohviečo,ale dá sa to zniesť."usmiala som sa. Otvorila som chladničku,zobrala z tade džús a naliala si ho do pohára.
,,Už je celkom neskoro dávať si brzdu."zasmial sa Lucas. ,,Hm.To teda...a ako to že vy ste v pohode?Veď vy ste naisto pili,ako to to,že vám vôbec nič nie je?"nechápala som.
,,Tak,za prvé som zvyknutý a za druhé,som tu brzdu mali aj včera a nie dnes ráno a za tretie,som hore už 3 hodiny,tak som už stihol byť v pohode."odpovedal Lucas. ,,Ale absolútne neviem,ako to dokázal Denis,pretože ten,keď sa riadne najebe ,tak je zalezený v posteli celý deň."dodal.
Však toto,ešte doteraz si pamätám ako som ho musela ťahať z toho hotela po tom ako sme sa síce obaja opili,ale on bol na tom podstatne horšie.
,,Včera som tak veľa nepil,to preto."-Denis.
,,Fajn,čo chceme dnes robiť?"spýtal sa Lucas.
,,Ja neviem...čo tak proste ostať doma?"-áá zasa náš starý Denis,už som sa bála ,že sa transformoval na inú bytosť,ktorej nebýva po chlastačke zle a chce robiť veľa aktivít.
,,Nie...čo tak ísť na stanovačku?" navrhol Lucas.
Vážne neviem čím to je,ale tý najväčší debili (Lucas a Luis) majú poväčšine tie najlepšie nápady.
,,Mne sa to páči."súhlasila som.Už len tá predstava bola super.Všetci opitý spievame pri ohni a opekáme...vlastne to bude presne ako tu,akurát s ohňom.
,,No dobre.Tak idem baliť."povedal Taylor a zmizol z kuchyne. ,,A ideme všetci,že?"spýtala som sa.
,,Neviem,ale dúfam že hej."odpovedal mi Denis a tiež išiel preč,ostala som tu sama s Lucasom.
,,Hm..nechce sa ti mi urobiť niečo na raňajky?" usmiala som sa na neho,čo najmilšie,ako som vedela,len aby som to nemohla robiť ja.
,,A čo chceš?"-Lucas.
,,Ja neviem.Hocičo."-Ja.
Posadila som sa k stolu a zapla mobil. Išla som pozrieť,či je Jess online.Ja vime,že je len pár metrov odomňa,ale proste nemám dostatok sily na to,ísť za ňou.
A na moje úžasne šťastie,bola prihlásená tak som jej napísala.
LUCY: ide sa na stanovačku :*
JESS: Oh môj bože,to dopadne xD No dobre.A kedy?
LUCY:Ja neviem,ale Tay už išiel baliť,tak neviem kedy chceme ísť. :)JESS: No dobre. Tak pošlem ešte Jacka do obchodu pre nejaké tie veci :)
LUCY: dobreĎalej sme si už nepísali.
,,Tadaaa.Tu máš svoje raňajky ."podal mi Lucas tanier a v ňom bolo mlieko a guličky -aké originálne .
,,Ďakujem vám milý pane. "usmiala som sa a pustila sa do mojich raňajok.Bolo by mi úplne jedno keby tam bol aj suchý chleba tak ho zjem.Po tom,ako som to zjedla som išla hore za Taylorom pomôcť mu baliť ,ale to by nebol on keby už dávno nemal všetko zbalené pre obidvoch a už neležal na posteli s mobilom v ruke.
,,A ja som si naivne myslela že ty tu ešte budeš baliť a že potrebuješ pomoc."-ja
,,Však ja nie som ty, že aj s robením jedla potrebujem pomoc. "-Taylor
Tak, aspoň som mu pomohla s "až " jednou taškou ,všetko ostatné zobral on.
,,Dohodli sme sa, že ideme všetci spolu v dodávke. "oznámil mi Taylor. Síce nechápem kedy sa stihli dohodnúť ,ale tak nechám to radšej tak.
,,A to už aj ideme? "spýtala som sa ho. ,,No. Aj by sme mohli ,je pól dvanástej a kým by sme tam došli... "odpovedal a hodil tašky do kufru.
,,Fajn. Nástup ja idem pre ostatných ."-Taylor
Nesedela som tu dlho sama, o chvíľu sme tam už boli úplne všetci a mohli sme vyraziť .
Tak.. Zasa časť úplne o ničom.. Ale tak nabudúce stanovačka :) budem sa snažiť to napísať aspoň trochu zaujímavejšie ako túto časť :D
YOU ARE READING
Heart Breaker (SK)
Teen FictionPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...