Z POHĽADU LUCY:
,,No ideš už?"zvolala na mňa Jess. ,,Hej hej.Len neviem nájsť mobil."odpovedala som jej.
,,Bože,ideme len kúsok niekde sem na prechádzku,myslím,že ho nepotrebuješ."prevrátila očami.
,,No dobre."povedala som nakoniec a vyšli sme s Jessicou na ulicu.
,,Ktorým smerom?"-spýtala som sa jej. ,,Ja neviem.Poďme proste rovno a akože náhodou natrafme na Starbucks a tam si sadneme."usmiala sa.
Súhlasila som a a vybrali sme sa vpred.
,,Počuj,v noci niekto zvonil,alebo sa mi niečo iba zdalo?"spýtala sa Jessica.
,,To sa ti asi len zdalo."odpovedala som,ale zasmiala som sa pri spomienke na chalanov včera.Škoda,že sme sa dohodli,že som nič nevidela,toto by sa dalo super využiť-nevadí,stále máme fotky zo stanovačky. O ktorých oni ale nevedia.
,,Aha no dobre."-Jess.
Vošli sme do Starbucksu,objednali sme si a sadli úplne nakoniec miestnosti.
,,Koľko je hodín?-Ja
Jess vytiahla mobil a odpovedala: ,,Pól tretej."
,,Nechceš nový mobil?"spýtala som sa jej pri pohľade na jej mobil,ktorý je vo vážne zlom stave. (Akoby som opisovala môj mobil :D )
,,Môžeš mi kúpiť k Vianociam,keď to tak veľmi chceš."zasmiala sa.
,,Alebo si ho kúpiš ty a ja ti len dokúpim nejaký obal za päť dolárov"
,,To mi pripomína,že by sme asi aj mali naozaj rozmýšlať čo pokupovať chalanom."-Jess
,,Asi hej no.Ale napríklad pre Luisa už mám dlho darček vymyslený."-Ja
,,A čo také?Aby nás náhodou nenapadlo to isté."-Jess
,,Tak to teda vážne pochybujem."-Ja
,,No tak čo si vymyslela?"-Jess
,,Na jednej stránke som videla zľavy,tak som sa tam išla pozrieť...a hneď ako som tam uvidela tú vec..tak som neodolala a objednala to..teraz to mám zahádzané v skrini a dúfam,že to Tay nenájde."-Ja
,,Fajn. A už mi konečne povieš čo to je?"bola netrpezlivá.
,,No dobre.Kúpila som mu nafukovaciu Anču.Len tak zo srandy."odpovedala som a obe sme sa začali smiať.
,,To nemyslíš vážne,že nie?"-Jess
,,Ale myslím."
,,Oh môj bože.Chcem vidieť tu reakciu,keď to rozbalí."-Jess
,,No to teda hej.Ja si to natočím."-Ja
*
,,Poďme konečne domov,už ma bolia nohy z tolkého chodenia."nariekala Jess. ,,Fajn.Tak poďme.Domov to máme len 20 minút."-teoreticky som sa jej vysmiala,keďže viem,ako moc nemá rada dlhodobé chodenie.Aj keď ja to naopak milujem.
,,Lucy...ja potrebujem nutne čúrať."-Jess.
,,Tak choď niekde tuto za strom,lebo domov je to ešte pomerne ďaleko."povedala som jej na to.
,,Šibe ti?Nejdem za strom!Však tadeto chodia ľudia."-Jess
,,Veď teraz tu skoro nikto není.A hentam si ťa nikto nevšimne."-ukázala som sa strom pri ktorom boli 2 kríky,takže by ju tam nikto nemal vidieť.
DU LIEST GERADE
Heart Breaker (SK)
JugendliteraturPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...