Z POHĽADU LUCY:
Prečo?Prečo škola? Ako inak aj dnes je normálny deň,takže aj dnes musím ísť do školy.Fuck of. Šla som do kúpeľne ,každý vie čo všetko som ráno robila,obliekla sa a vyrazila na cestu.Ani som nestihla vytiahnúť päty z domu a už mi iekto napísal správu na mobil.
NEZNÁME ČÍSLO: naozaj chcem byť kamarát.
LUCY: kto si? a z kade máš moje číslo?
NEZNÁME ČÍSLO: ja sa dozviem všedko ak chcem. ;) a ak chceš vedieť kto som...musíš si počkať..ale dnes to zystíš...
LUCY: keď si vieš zohnať všetko,mal by si nájsť aj knihu..najlepšie s názvom Pravidlá Pravopisu...A kedy dnes?
NEZNÁME ČÍSLO: to bude prekvapenie... :***
LUCY: Kto si? :(
NEZNÁME ČÍSLO: Dnes uvidíš .. :)Už som neodoísala... na čo? Najhoršie na tom je,že teraz budem celý deň rozmýšlať nad tým,kto to je.Naozaj neviem...
Ani som si neuvedomila že som už pri škole.Už z dialky na mňa mávala Jessica a aj s Jackom,ktorý ju obímal okolo pásu.Awww.....Ježiš teraz keby ich videla Ashley asi by ju hneď zakopala niekde pod čiernu zem.
,,Ahojtéé!´´ pozdravila som ich. ,,Ahooj.´´odzravila ma Jessica a objala. ,,Ahoj.´´ aj Jack ma pozdravil a taktiež ma ..obímol..Vlastne od toho čo u mňa spal sme sa nejak zblížili všetci traja.
,,Babi moje, čo budeme dneska robiť.´´ Obe sme sa zasmiali na tom ako nás Jack nazvlal.Že ´moje baby´ však prečo nie no. ,,Hm... mohli by sme ísť na pizzu.´´navrhla Jessica. ,,A nechcete ísť len vy dvaja,lásky?´´ Neviem,myslím že si to užijú viac keď tam nebudem. ,,Nie,ty s nami ideš.´´povedal Jack.Ešte by som tomu viac chápala keby to povedala Jess...Ale Jack?Tak toto ma naozaj prekvapilo.
,,No tak dobre idem,ale nabudúce idete len vy dvaja a užijete si romatickú ..neviem čo.´´najprv som chela povedať večeru,ale to sa mi zdalo zasa trochu moc,na to že ú to oni dvaja..ale tak nech sú niekedy aj sami.
,,Tak dobre teda.Ale dnes ideš!´´prehovorila konečne aj Jessica.
Všetci sme sa pobrali k svojím skrinkám,keďže Jack ju má o niečo ďalej od nás,rozlúčil sa s nami a išliel svojou cestou. Na mojej skrinke bolo zasa nalepený nejaký dopis.Ja svoje sluby dodržujem...dnes sa naozaj dozvieš kdo som ,ale budeš musieť pre to použiť svoj mozoček ;) takže veľa šťastia. :)
Niekto ma naozaj nemá rád.,,Zasa ti písal?´´ spýtala sa Jessica. ,,Hej,ževraj sa dnes dozviem kto to je či čo.´´Uhm,som vážne zvedavá kto to môže byť.A hlavne ako to myslí: pouči svoj mozoček. Povzdychla som si a vybala sa za Jessicou,ktorá už samozrejme bola na pol ceste do triedy.
Túto hodinu nemáme s Jackom,takže sme sa dohodli že si sadneme spolu.Super,konečne nemusím sedieť sama.Keď som rpišla do triedy,uvidela som Jess ako už sedí na svojom mieste,všetko sa zdalo tak ako má byť,lenže vždy je niekde to povestné ALE alebo LENŽE. Hneď za nami nesedel nikto iný,ako sám Taylor Black.Aké to šťastie.
Prečo je tu vždy niekto kto mi musí komplikovať život?Život je sviňa no.Tak ale určite lepšie ako na Slovensku.
Sadla som si pri Jessicu a na lavicu som si položila učbnice,potrebné na hodinu geografie.,,Lucy?´´ ,,Hm?Čo je?´´ hovorila až moc potichu,skoro ju nebolo ani počuť. ,,No vieš..´´jej hlas bol stále tišší a tišší.,,Ja asi viem kto by to mohol byť.´´Myslím že naráža na ´tajného kamaráta´. ,,Kto?´´ Jess sa zhlboka nadýchla. ,,Taylor´´.Šepla .Zatvárila som sa udivene.Taylor?Jej preskočilo alebo čo?
,,On to určite nie je, a ako si na to akože prišla?´´ NIe,fakt..Taylor?On ma nenavídi už od prvej chvíle čo sme sa streli. ,,No,je takmer jediný kto by ti to mohol napísať.Však sa zamysli.Kto iný by to potom bol?´´ Vlastne,keď sa na d tým veľmi veľmi zamyslím svôj zmysel to má.Ale aj tak mi to nejde do hlavy.
,,Mne sa to nezdá.´´Po mojích slovách prišiel do triedy učiteľ.To už zvonilo?Jessica sa zatvárila taktiež prekvapane.Obe sme asi boli až moc zabrané do debaty na to aby sme si to všimli.
,,Ďakujem posaďte sa.´´prehovoril k nám učiteľ,a my sme ako inak urobili,to čo povedal.Nikomu sa asi nechcelo len tak celú hodinu postávať ja blbému.
Hneď ako sme si sadli,sme sa ako inak zasa začali rozprávať.,,Aj tak si myslím že to nebude on.´´prehovorila som ja.,,A ja si zasa myslím že hej.´´povedala zasa Jessica.A tak sme si celú hodinu vymienňali názory,o tom kto by to mohol byť.Samozrejme že sme na nič neprišli,aj keď Jessica si stále myslí že to je Taylor,pričom ja o tom stále pohybujem.
Takto to šlo ešte 4 hodiny.Ak sme spolu nesedeli tak sme si spolu písali.Prebehlo päť hodín a ja stále nemám ani potuchu,o tom kto to je.
Teraz mám anglinu,predmet kde nemám ani Jacka a ani Jessicu.Skvelé.
Sadla som si na svoje miesto a čakala na zvonenie.Aj keď zvoní až za asi 7 minút,ale ja tak by som nemala čo iné robiť.Zrazu si niekto pri mňa prisadol.Ľakom som až nadskočila.Pozrelka som sa na dotyčnú osobu,a skoro som sa zasa zľakla. ,,Taylor čo tu chceš?´´On sa zasmial a povedal. ,,No sedím tu vieš,a inak chcel som ti niečo povedať.´´Hm no to som fakt zvedavá čo také mi on ide povedať.,,No.. som to ja.´´ ,,Čo si ty?´´ Ak naráža na tie vzkazy a tak,tak ja neviem čo urobím. ,,No ja som ten chalan,ktorý ti nechavá dopisi na skrinke,ktorý ti píše správy na mobil a proste som to ja.´´Pane bože.Ona mala pravdu,ale veď to nie je možné. ,,Neverím ti.....Teda verím,ale neverím že to myslíš vážne.´´
,,Myslel som si to...a napadlo ma že ti to nejak dokážem.´´Ježiši..ja mu neverím,ale nejak mu to neviem povedať do očí. ,,Dokážem ti že to myslím naozaj vážne.Dokážem ti že chcem byť naozaj kamaráz.A dokážem ti že to myslím naozaj vážne.´´Nejak sa mi neľúbi kam to všetko smeruje.
,,Ja neviem.´´To boli jediné slová na ktoré som sa zmohla,čo to so mnou je ? Veď ho neviem ani poslať do riti. ,,Ako som už povedal ja ti to dokážem.´´Po týchto slovách sa zdvihol zo stoličky a sadol si hneď za mňa.Ah,ako je to možné?
LUCY: Mala si prvadu :3
JESSICA: Čože to? o.O
LUCY: je to on..je to Taylor.. :/
JESSICA: to fakt? :O
LUCY: áno ..uznávam mala si pravdu. -,-
JESSICA: však ber to z tej dobrej stránky :)
LUCY: a to je??
JESSICA: budeš mať SEXY KAMARÁTA ;) a potom nás zoznámiš .. :D :*
LUCY: veď máš Jacka.. :D
JESSICA: ´mám síce SEXY FRAJERA..ale nie SEXY KAMARÁTA... :D :D
LUCY: ty si trúbka.. :D a kto povedal že budeme kamaráti?Od kamrátstva to má zatiaľ veeeľmi ďaleko... a aj keby pochybujem že vás zoznámim.. ;)
JESSICA: a to už len prečo? :(
LUCY: ešte by si mi prebrala SEXY KAMARÁTA...:D :D
JESSICA: a že tko tu má zvrhlé myšlienky... :DAh,ale tak ta predstava mať Taylora ako kamar=ata neznie až tak zle,vlastne...Ježiši nad čím to rozmýšlam?! Veď on ma nenávidí.Alebo?Že by to naozaj myslel všetko vážne?
********************************
******************************-
********************************-
O 3 MESIACE.Z POHĽADU TAYLORA:
Prešli tri mesiace od toho,ako som jej povedal že hcem byť kamarát.Čo sa zatiaľ stalo?Vlastne ani nič..aj keď asi sme kamaráti.Teda určite.Prvý mesiac a pól to bolo nútene,lenže potom som ju spoznal viac a zistil som,že ona v skutočnosti vôbec nie je taká ako vyzerá.Nie je to taká ta premalovaná barbie,za ktorú som ju zo začiatku považoval.
Ehm,čo sa týka mojej práce..nič nevie.Raz sa jej to chystám povedať,ale až keď si budem na 100% istý že jej to povedať môžem.Dnes ideme von,aj s Jessicou a Jackom.Čo sa ich týka...sú na tom každý deň lepšie a lepšie.Nedokážu sa od seba odtrhnúť.Láska.Vlastne,vždy keď sme my štyria vonku,končí to tak,že oni sa non-stop oblizujú a ja s Lucy sa proste rozprávame a spoznávame. Myslím,že dneskajší večer taktiež nebude vínimkou.
Prepáčte že som nepridala,lenže mne sa ta časť zmazala,a nebudem klamať..nechcelo sa mi to znovu písať ,preto je to aj tak trochu kratšie...a vlastne je to aj celkom krátke..dúfam že vám to teda nevadí.
A ako chcela som písať aj čo sa deje cez tie 3 mesiace..lenže ma to nebavilo..a pochybujem že by to už vôbec bavilo vás....a však myslím že to bolo aj dosť očakaváne že budu kamaráti takže čo už... :)
Dúfam že sa nikto nehnevá... :) aj keď HATY budú proste vždyyyy...
YOU ARE READING
Heart Breaker (SK)
Teen FictionPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...