Z POHĽADU LUCY:
Fajn posledná hodina,teda nie pre mňa a Taylora,pretože my sme ako inak po škole.Celý deň som sa s Jessicou nerozprávala,predsa len ,stále som naštvaná.Ale tak aspoň že už sa Miley vrátila z tej dovolenky a tak som aspoň mala s kým byť.
Konečne zazvonilo a všetci sa pobrali preč z triedy.Odložila som si veci do skrinky a chcela som ísť nájsť Taylora,ale zastavila ma Jessica.,,Prečo so mnou nekomunikuješ?"spýtala sa celkom naštvaným tónom.
,,Nechcem sa s tebou o tom baviť."chcela som odísť,ale ona sa mi postavila do cesty.,,Okamžite povedz čo som ti to piče soravila?!"v poslednej dobe používala sprosté slová dosť často.
,,Nepovedala si mi že chodíš s mafiánom."vyštekla som.,,Čože?A-ako o tom v-vieš?"koktala.,,Vieš,keď už sa nemôžem spolahnúť na najlepšiu kamarátku..a proste mi to musí povedať až calan,s ktorým som sa dlho nenávidela tak to nasere no."tento krát sa mi podarilo odísť od nej.
**
,,Myslela som si že poškole budeme len my."povedala som Taylorovy,keď sme spolu sedeli v lavici,ale na okolo bolo ešte asi tak ďalších sedem žiakov.,,Si zvykaj,tu nikdy nie je prázdno."zasmial sa.Vlastne,bolo to dlho čo som poškole nebola,ale tak už niekoľko krát sa podarilo no.
,,ževraj si sa pohádala s Jessicou.?"pošpkal mi.,,Drby sa tu naozaj šíria rýchlo."odpovedala som mu.,,Black!Bell!Ticho!"okríkla nás Brownová.Ahhh.Tá sviňa..mali by ju z tejto školy vykopnúť..najlepšie pod most.Áno som hnusná..ale proste ona je horšia, a to o odsť.
Nemôžeme sa rozprávať?Fajn.O SMS-kách nikto nehovoril.Odmokla som mobil a začala si písať s Taylorom.
LUCY: ahoj.. :D
TAYLOR: Nazdar? :D
LUCY:hej ..nezhodli sme sa..
TAYLOR: Kto? Čo? o.O
LUCY: Však ja a Jessica....že mi o tom nepovedala
TAYLOR: aha :( to je mi ľúto..a sorry... :33
LUCY: na teba by som mala byť naštvaná najmenej..lebo ty si mi to aspoň povedal.
TAYLOR: a inak počul som niečo o tom...že sa má k nám pridať..či čo to.. LUCY:to ako vážne?
TAYLOR:Neviem,len som to počul.. :3
LUCY:tak tak to by ma ako zaujímalo..kedy mi to chcela povedať..nie AK mi to chcela povedať.
Písali sme si tak do konca 'trestu'a potom sme odišli z triedy. ,,Chceš ísť k nám?"spýtal sa ma.K nim?Tam som ešte nebola.Nie že by som sa bála,ale proste... ,,Ja neviem."odpovedala som nesmelo.,,Nemusíš sa báť..nikto ti tam neublíži."upokojoval ma.,,Ale ja sa nebojím."povedala som,možno až z príliž veľkou dávkou odvahy.
,,Fajn,tak ideme."chytil ma za ruku a spolu sme sa rozutekali k jeho autu.Naštartoval a vyrazili sme.,,A nebude tam Jessica?"spýtala som sa po chvíli ticha.,,Neviem....ale je to možné.A keď tak spoň si to vyjasníte.A keď nie,budeme mať s chalanmi super šou."zasmial sa.
,,Akú šou?"ako čo tým myslí? ,,No predsa babskú bitko nie?"znova sa zasmial a jemne ma buchol do ramena.,,Si ako myslíš že sa tam budeme biť jak sprosté len kvôli tomu aby ste mali radosť.A vieš inak že ja chalanov nepoznám.Si si toho ako plne vedomí?"
,,Som.A ako sa zoznámiš no nie?Však pre Lucy Bell to nie je problém."snažil sa napodobniť taký ten hlas ako..'ja namyslená slečinka'. (dúfam že viete čo tým myslím :D )
ESTÁS LEYENDO
Heart Breaker (SK)
Novela JuvenilPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...