Z POHĽADU LUCY:
,,Tak,po dvoch týždňoch,konečne nastal ten čas,aby sme si zašli nakupovať."-zasmial sa Luis
,,Uhm.Strašne som sa tešila."povedala som nadmieru ironicky.
,,Tak.Trochu sa usmej zlato,konečne budeš vyzerať pekne."-Luis
,,To chceš akože povedať,že teraz vyzerám zle?"-Ja
,,Nie,nie,nie,nie,nie..len nie tak dobre,ako keď skončíme tieto super nákupi."snažil sa napodobniť ženský hlas,ale skôr znel ako by mu niekto priškrtil vajcia.
,,Fajn,tak už hlavne poďme,nech to už máme za sebou."povedala som.
,,Trochu nadšenie,najprv sa však ideme najesť,lebo ako vidím ten veľký nápis PIZZA,tak som na ňu dostal chuť."povedal a išli sme teda na pizzu.
Sadli sme si tak do stredu reštaurácie. Celkom ma prekvapilo,že skoro hneď ako sme si sadli tu už bola čašníčka. ,,Viete čo si chcete dať,alebo vám mám doniesť menu?"spýtala sa.Vyzerala strašne zlato.Taká menšia blondínka s veľkými modrými očami.
,,Hawaii."povedal Luis.Mňam,moja najobľúbenejšia.
,,Aj niečo na pitie?"spýtala sa.
,,Uhm.Ja si dám Sprite,a ty Lucy?"-Luis
,,Já len vodu."odpovedala som
,,Ale no táák,platím ja tak si vyber niečo normálne."
,,Platíš ty?Hm,tak to Fantu."usmiala som sa na ňu,ona si to zapísala,opýtala notoricky známu otázky ,,Ešte niečo?" a po našej úžasnej odpovedi-nie.Odišla.
,,Bola zlatá."podotkla som. ,,Hm.Stála by za to."povedal mi na to. ,,Ty debil,ja som to myslela tak všeobecne a ty už hneď musíš myslieť na to,ako by si ju najradšej pretrtkal."
*****
,,No už som aj chcel volať,že kde toľko."to boli prvé slová ktoré som počula od Taylora,keď sme s Luisom prišli.
,,Kľud,boli sme ešte na pizzi,potom nakupovať,potom v strabucks."povedala som.
,,A aké to bolo?"-Tay
,,No,až na to že sa ne nejaké obdobie budem musieť obliekať ako štetka,inak fajn.Keďže ja som neutratila ani cent za toto všetko."povedala som a ukázala na presne 34 tašiek.Áno 34! Cena za toto všetko sa pohybuje v štvor cifernej číslici,čo si myslím že je kurva celkom dosť,ale tak ja som neplatila.
,,A to chcete akože tie veci kam dať?Však na to by bola treba nová izba aby sme to tam všetko dali."-Taylor
,,Pohoda,ja jej to dám k sebe,aby som jej každé ráno mohol vybrať,čo si na seba dá."-Luis
,,No dobre.Uhm,Denis chcel ísť do klubu,ideme?"-Taylor
,,Ja nikam nejdem,bolia ma nohy a po tom našom výlete v Miami alkohol nechcem vidieť ešte veľmi dlhú dobu."odpovedala som
,,Tak ja ostávam s tebou."-Tay
,,Nie...v pohode choď s chalanmi,ja si pozriem nejaký film,pri ktorom určite zaspím...takže aj tak by si tu so mnou moc nenarobil,len choď."-ja
,,Nie.Ostanem,ani ja nemusím stále piť."-Tay
,,Oh môj bože,Taylor,si romantický,až je to nechutné,do piči..."s týmito slovami Luis odišiel.
,,Kokot!"zakričal na neho ešte Taylor
,,Vážne,choď ,ja si tu sama poradím."dala som u rýchlu pusu na líce.
,,Už som raz povedal,že ostanem,tak kurva ostanem."-Tay
,,No dobre..keď tak veĺmi chceš,tak ja sa idem prezliecť do niečoho pohodlného,lebo v týchto tesných rifliach už dlho nevydržím.Ty zatiaľ teda vyber film."povedala som mu a namierila si to do našej izby,aby som sa teda prezliekla.
Keď už som bola hore,rozhodla som si dať takú rýchlejšiu sprchu.
Keď som prišla naspäť do obývačky,bolo tam podozrivo ticho-takže chalani už asi odišli.
,,Taylor?Si tu?"-zakričala som.
,,V kuchyni,robím pukance."-ozval sa.
Za chvíľu prišiel a v rukách mal veľkú misku pukancov.Jéééj. :D
,,Čo si vybral?"-Ja
,,Exorcistu,ale tu starú verziu,nie tu novú kokotinu."-Taylor
,,Ty si drblý?Však ďalšie 3 noci nebudem spať!Vieš že sa bojím."-Ja
,,Veď viem.Však práve preto som to vybral."-Taylor
To je kus kokota. ,,No táák,ja sa budem báť,to znamená,že v noci sa na teba budem neskutočne tlačiť,tebe sa bude zle spať,takže nakoniec ma skopeš z postele,ja dostanem možno otras mozgu,skončím v nemocnici,kde mi zistia,že som stratila pamäť,takže si nebudem nič pamätať a budem ťa chcieť zabiť,lebo ma poznáš,ale ja teba nie a...."chcela som dokončiť moju-úplne drbnutú-reč o tom,čo sa môže stať,ale Taylor mi skočil do reči.
,,Alebo keď sa budeš na mňa tlačiť,si ťa dám ešte bližšie k sebe a nebudem ťa z postele zhadzovať na zem,čo povieš?"-usmial sa.
,,Tak dobre,ale ti vravím,že sa budem kurva báť."-Ja
,,Berem na vedomie."povedala zapol film.
Oh bože,nemám rada strašidelné filmy,hlavne keď je tam niekto posadnutý diablom,alebo tak...
***
,,No,veď to nebolo až tak strašidelné."povedal Taylor po tom,ako to skončilo.
,,Nie..vôbec.Len som ma tu skoro vyjebalo každú 3 sekundu z filmu.Inak úplne pohoda."hovorila som s dosť ironickým tónom v hlase.
,,No..čo už.Takže,ideme si ľahnúť,som unavený?"-Tay
,,Hej.Poďme."-ja
Taylor sa pohol dopredu,ale ja som ho zastavila. ,,Nie,nie,nie.Pekne pri mne.Ešte náhodou ma tu niečo bude chcieť zabiť."povedala som.Ja som vážne posratá,z každej blbosti tyvole.
,,Bože môj,jediný kto by ťa tu mohol zabiť som ja,alebo otec,ak je vôbec doma.Takže neboj."povedal mi a naraz sme išli do izby.
,,Je tu tma,nechceš zasvietiť?"-spýtala som sa. On sa len uchcehtol.
Ako vážne super odpoveď...vážne...
,,Čo máš 3 roky,že chceš spávať pri lampičke?"-Tay
,,Nie,ale..."toto nemá cenu,proste som čo najrýchlejšie išla do postele.
Hneď ako si za mnou ľahol Taylor som sa na neho natisla tak moc,ako sa len dalo.
,,Toto máš na svedomí ty."-obvinila som ho,ale právom.
,,Ak mám byť úprimný,až tak moc mi to zasa nevadí.Ale už choď prosím ťa spať.Dobrú noc."povedal mi a dal mi pusu do vlasov.
,,Dobrú."zavrela som oči a dúfala,že zaspím čo najskôr.Už nikdy nechcem vidieť horor-lebo to potom dopadne takto.
KKNVKBJDCJBSDJBSDKJCNCJNYKXJBSIDKVNSDVBKSDLB
nová časť. :D toto bola trochu nuda---dobre dosť veľká nuda,priznávam. :D ale ja také časti musia byť. :D :*
Inak čo sa týka toho filmu--EXORCISTA-- ešte som to nevidela,ale strašne by som chcela,lenže nie sama,keďže sa hovorí že je to fakt že brutal,v Anglicku to bolo dokonca celkom dlho zakázané, :)
dobre to bolo celkom od veci--=úplne od veci-. :D bože čo mi dnes je? :D :D
No to je teraz jedno,hlavné je ..vlastne to čo vždy.
ďakujem vám a taaak,však to poznáte :D
<3 LuvYa. <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Heart Breaker (SK)
Ficção AdolescentePríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...