Z POHĽADU LUCY:
Som doma len 3 hodiny a ešte som sa ani len nepohla z Luisovej izby.
,,Luis?"-spýtala som sa
,,Áno?"-Luis
,,Nejdeme niekam von?"-Ja
,,Môžeme. A aj Rose by tu mala byť.Keby chceš nejakú babskú spoločnosť s nami."-Luis
,,Myslím,že sa zaobídem aj bez nej."-Ja
,,Fajn. A kam by si chcela ísť?"-Luis
,,To je jedno.Hocikam. "-Ja
,,Dobre."-Luis*
Sú tri hodiny v noci a my sa s Luisom potulujeme po nočných uliciach. Nechce sa mi ísť domov a on to úplne chápe. ,,Počuj..nechceš sa nahúliť?"-spýtal sa po chvíli ticha.
,,No ja neviem...alebo jebať..áno chcem...A máš to pri sebe?"-Ja,,Nie..ale zoženiem to za chvíľu..stačí ísť do jednej uličky a tam zoženieš všetko od trávy po háčko."-Luis
,,Fajn."-povedala som a vybrali sme sa pravdepodobne to tej "uličky".Po desiatich minutách sme boli doslovne v uličke..bola úzka,ľahko prehliadnuteľná, špinavá a tak no.
Luis ma chytil za ruku.,,Hlavne sa ma tu nepúšťaj..tu je to nebezpečnejšie než doma."-trochu sa zasmial,ale bolo vidieť,že to myslí vážne.
Stiskla som mu teda ruku.nie že by som sa bála,to teda rozhodne nie, keby sa niečo stalo,stačí mi dať ruku do gatí,kde mám nabitú zbraň,takže žiadny problém.
Luis sa začal rozprávať s nejakým ďalším chalanom...teda mohol mať tak o 10 rokov viac než my..ale tak..nazvyme ho chalanom. Nakoniec mu dal Luis pár bankoviek a ten "chalan" mu podal balíček marišky.
Odišli sme a ďalších pätnásť minút nám trvalo prejsť na lavičku v parku,kde sme si sadli. Ja som sa zatiaľ hrala na mobile a Luis balil.
,,Húlila si pred tým niekedy?"-Luis
,,Uhm..nie."-priznala som sa
,,Nevadí."-usmial sa a podal mi joint a ten druhý si nechal on.
Vytiahol zapaľovač a zapálil si to. A potom aj mne.,,Chvíľu to v sebe drž pred tým než vyfúkneš."-poučil ma a ja som tak urobila.
Takto som urobila viac krát..než som sa začala smiať.
Teda skôr rehotať jak smiať.
,,Je to tým,že som jebnutá,alebo to naozaj účinkuje?"-spýtala som sa so smiechom.
,,Oboje."-odpovedal mi.
**
Viem,že pridávam časti fakt krátke a ešte k tomu mi trvá dlho to napísať...naozaj sa ospravedlňujem ♥ hádam kvôli tomu som nikoho neodradila čítať túto kokotinu. :D
-LuvYa ♥
CITEȘTI
Heart Breaker (SK)
Ficțiune adolescențiPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...