Po veľa dňoch sme konečne v Nevade.Zastavili sme na tej pumpe,ktorá sa zdala ako,že či sme mali byť naozaj tu,lebo neviem,či je toto vôbec pumpa,ale zastavili sme tu no.
,,Idem si kúpiť bagetu,ide niekto so mnou?"-spýtala som sa,keď sme všetci vystúpili z auta.
,,Ja idem."povedal Denis a išli sme spolu do vnútra. ,,Chceš aj kávu?"-Denis
,,Hej dám si. Choď zobrať kávu a ja zoberiem bagety."-odpovedala som mu,on nič nepovedal len si to odkráčal k automatu.
,,Chceš kuraciu,alebo šunkovú?!"zakričala som na neho.
,,Kuraciu."-odkričal naspäť a vybrala som teda 3 kuracie,keďže viem,že jemu by jedna jednoznačne prišla málo a za chvíľu by išiel kupovať druhú,aj to v tom lepšom prípade,ešte je dosť možné,že by som mu preto musela ísť ja.
Išla som to zaplatiť a počkala na Denisa.,,Idem ešte na záchod,počkaj ma tu,povedala som mu a položila bagety na poličku kde boli časopisy.
Keď som sa vrátila,Denis ma tam na prekvapenie stále čakal a išli sme teda za ostatnými.
Čo sa ale nestalo...nikto tam nebol. ,,Kde išli tí bastardi?"-Denis
,,A ako to mám asi vedieť?"-mykla som plecami.
,,Tak aspoň si pome sadnú do auta."-Ja
Ktoré bolo samozrejme zamknuté a my sme..ako aj inak...nemali kľúče.
Tak sme si sadli na kapotu auta a tam sme si spokojne,no spokojne ako spokojne,pili svoju kávu.
*
,,A vy ste boli kde?"-vybehol na chalanov Denis hneď ako všetci prišli.,,My sme narozdiel od vás museli riešiť pracovné záležitosti a nie t sa napchávať a popíjať kávu."povedal skôr zo smiechom ako s naštvanosťou Erik
,,Čo ste riešili?"-Ja
,,No stretli sme sa s....čo ja viem ako sa volal.... a povedal nám čo a ako...teraz sa ide do LAS VEGÁÁÁS!"vykríkol Luis.
,,Las vegas?"-spýtala som sa pre istotu,či so počula dobre.To bol vždy môj sen tam ísť,teda kto by tam nechcel ísť?
*
,,Takže máme len dva kľúče,pretože to boli posledné dve voľné izby,takže po dvojici a trojici,hej?"-prišiel Erik.
,,Ja som s Erikom."vykríkol hneď Jack.
,,My sme s Lucy."chytil ma Denis okolo pliec a usmial sa.
No boha,to zas bude.Ale na druhú stranu určite bude sranda.Takže by to nemalo byť až také zlé.
,,Dobre my ideme.Ahojte."pozdravili Jack s Erikom.
,,Fajn kto ide so mnou do kasína?"-Luis
,,JA!"vykríkli sme s Denisom naraz.
,,Ale takto tam asi nemôžeme.Mali by sme si ísť kúpiť niečo,aby sme vyzerali,akože sme z vyššej spoločnosti."-Ja
,,To si mám ako kúpiť oblek,alebo čo si tým chcela povedať?"-Denis
,,To je presne to,čo som tým chcela povedať."povedala som,zobrala si tašku,vytrhla Denisovy kľuč od izby z ruky a išla si zaniesť veci.
Ani som nejak nepozerala na izbu,len som tam doslova drbla veci,zobrala si kabelku a išla znovu dole,niekde v polovine cesty som stretla chalanov a nakoniec ich čakala v hale.
,,No konečne."povedala som keď sa konečne ukázali.
*
,,Musím uznať,že teraz vyzeráme ako naozaj z dosť vysokej spoločnosti."usmiala som sa nad odrazom v zrkadle.
Chalani mali na sebe čierne obleky a ja priliehavé červené šaty,na ktoré som vážne pyšná že som ich našla.
Aj keď je LasVegas plné kasín,my sme vôbec jedno hľadali skoro hodinu,ale keď sme ho konečne našli boli sme radi.
,, Hracie automaty!"zakričal Denis a hneď začal bežať tým smerom.
,,No to sme asi ostali len ty a ja."povedal Luis.Ja som prikývla a porozhliadla sa naokolo.,, Vieš hrať poker?"-Luis
,,Nie."-odpovedala som po pravde.
,, Nevadí,tak ideš so mnou,alebo si nájdeš vlastnú zábavu?"-Luis
,,Idem s tebou."-samej sa mi tu rozhodne byť nechcelo.,,Počkaj tu."povedal a o chvíľu sa po mňa vrátil a v rukách mal niekoľko žetónov,alebo ako sa to volá. (Vážne netuším ako sa to hrá takže prepáčte)
,, Môžeš vybrať pri aký stôl pôjdeme."povedal a ja som sa rozhliada na okolo.Nakoniec som prstom ukázala na najbližší stôl a išli sme tam.
Luis sa usadil na voľnú stoličku a ja som sa postavila za neho.
Sedeli tu ešte 4 ďalší chlapi.Jeden bol straší nesympatický chlap s bradou,druhý bol taký ten typický chlap, čo je dávno za vodou. Ďalší bol odhadom tak v strednom veku, a ten posledný bol mladší, ešte k tomu aj pekný no a ešte aj Luis,samozrejme.
Po asi 10 minútach hry sa začali rozprávať a hlavne zoznamovať -čo vlastne znamenalo hovoriť aké veľké majetky majú a tak.
,,Toto je vaša žena, pán Wood?"Luisovi chvíľu trvalo, než si uvedomil že tým priezviskom sa predstavil on.
,,Oh,nie,len priateľka."odpovedal napokon.,,Je veľmi pekná."povedal preafektovaným hlasom ten nesympatický. ,, Áno to je."povedal Luis.
*
,,Ja neverím, že si to naozaj vyhral."objala som ho od radosti. ,, Takže keď som o 912 tisíc bohatší,dovolím si ťa zajtra pozvať na raňajky,obed aj na večeru."usmial sa.
,,No aspoň nejakú dobrú investíciu z toho mať budeš."tiež som sa usmiala.,, Ideš niečo hrať aj ty,alebo ideme niekedy inde?"-spýtal sa Luis.
,,Mohli by sme nájsť Denisa a vrátiť sa na hotel,alebo čo."-odpovedala som
,,Dobre, zavolám mu a môžeme ísť."povedal a vyťahoval mobil.Teším sa na ďalší deň, síce neviem čo presne budeme robiť,ale budeme v LasVegas, takže každý deň tu bude super.
Tešiť som sa mohla ale len krátko,vtedy som ešte netušila, že to bude posledný deň čo sa z tohto výletu budem tešiť.Stalo sa vám nie kedy že ste 4 krát napísali časť a 4 krát sa vám zmazala?!?Lebo mne hej.!!!
Ďakujem za novú titulku - ZabudHarriette ❤❤
A začal sa nový školský rok -_-
Ako a ktorým ročníkom ste tento rok začali??
-LuvYa ❤
YOU ARE READING
Heart Breaker (SK)
Teen FictionPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...