PF: 2016 special :)

3.4K 175 23
                                    

Varujem že v tejto časti bude častejšie premieňanie  pohľadu osôb :)

Z POHĽADU JESSICI:

,,Si v pohode?"-spýtal sa ma Leo. Nemala som ani len silu,na to rozprávať,preto som len prikývla hlavou na súhlas,aj keď som rozhodne v pohode nebola.

,,Je to debil,že sa takto správa k tebe."-povedal a podal mi deku,aby som na zemi neležala úplne bez ničoho,keďže na sebe nemám oblečenie.

Aby som vám to objasnila:asi pred piatimi minútami som bola znásilnená tým hnusným kokotom a aby mu to nestačilo,tak si všetko moje oblečenie zobral zo sebou,že vraj ho nepotrebujem,debil.

,,Nie je ti zima?"-spýtal sa ma. ,,Trochu."-odpovedala som. ,,Na,daj si aspoň toto." povedal a dal si dole svoju mikinu,ktorý mi následne podal.

,,A tebe nebude zima?"-Ja

,,Ja mám ale na sebe oblečené aj gate a tričko,takže ja to potrebujem menej ako ty."zasmial sa.

Usmiala som sa a obliekla si jeho mikinu,hneď mi je teplejšie. A cez nohy si dala tú deku.

Nejde o to,že ma vidí nahú,keďže pred chvíľou za dverami mohol počuť ako ma ten skurvysyn znásilňuje,len tu dole je fakt zima.

,,Prepáč,že som nezakročil,keď tu bol..len,proste nemôžem,naozaj prepáč."sklonil hlavu.

,,To je v pohode,dosť už to čo pre mňa robíš."pousmiala som sa.

,,Ako dlho tu vlastne sme?"-spýtala som sa ho.

,,Deň a pár hodín.A teraz je pól 8 ráno."-odpovedal s pohľadom na jeho hodinkách,ktoré mal na ruke.

Povzdychla som si a oprela hlavu o stenu.

,,Myslíš,že prídu?"-Ja

,,Určite.Sú na ceste."povzbudivo sa usmial.

****

Z POHĽADU JACKA:

Prisahám,že tento krát toho parchanta zabijem!Ak sa jej čo i len dotkne!Našťastie,sme mali doteraz dostatok času,na to,všetko naplánovať.  

Konečne po veľa stratených hodinách strávených v aute som mohol vystúpiť.

Trochu som sa ponaťahoval a hneď potom som začal z kufra vyberať zbrane, ktoré použijeme.
Aj keď prísť mohol len jeden z nás-a to Taylor a ešte k tomu aj neozbrojený,aj tak sme my mali na pláne úplný opak.

,,Takže, každý vie, čo má robiť? "-spýtal sa Taylor.
Všetci prikývli, okrem Lucy. Tá je naštvaná, že musí ostať v aute.

,,Tak pome. "povedal Lucas a vyrazil vpred.

Lauren bol v dome, normálny jednoposchodový domček.

Ja,Lucas,Jason a Denis sme sa schovali za roh  a Taylor šiel dnu-úplne bez žiadnej zbrane, takže všetko muselo ísť podľa plánu, lebo ak by sa niečo zvrtlo a ....radšej idem myslieť pozitívne, aj keď sa to vlastne nedá.
Keďže môj najlepší kamarát je momentálne sám a neozbrojený v dome nepriateľa a dievča ktoré milujem je tam už vyše dvoch dní a neviem, ako na tom je.

Teraz musím čakať presne 10 minút,kým vtrhneme dnu a budem môcť zabiť toho zmrda.

Konečne 10 minút prešlo a všetci štyria sme vyšli z rohu domu.
Jason vykopol dvere, kde hneď za nimi samozrejme museli stáť dvaja jeho muži.A pretože my sme rýchlejší ako oni, zastrelili sme ich skôr, akoby to urobili oni s nami.

Hneď som počul krik. ,,Kurva Black varoval som ťa! "

Rýchlo sme sa rozbehli smerom, ktorým sme počuli hluk.
Zišli sme dolu schodmi. A tam boli-taylor, Lauren, nejaký muž a Jess.

Heart Breaker (SK)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant