T+L part 1

2.6K 178 13
                                    

Z POHĽADU LUCY:

,,Ako bolo s Rose?"-spýtal sa ma Tay. ,,Fajn,je naozaj super."odpovedala som mu a ľahla si k nemu na postel. ,,Chceš niekam ísť?"-Taylor.
,,Ako teraz?"-Ja
,,Hej."-Taylor.

,,Však je niečo po jedenástej a bola som vonku celý deň,už sa mi fakt nechce."namietala som

,,Ale mňa nezaujíma,že sa ti nechce.A no a čo že je toľko hodín?To neznamená,že sa niekam nemôžme previesť autom,alebo tak."trval na svojom.,,A kam by si sa chcel previesť?"-Ja

,,Ja neviem,hocikam,len sa mi nechce trčať doma."-Tay

,,A to už nevydrží do zajtra?"-Ja

,,Nie.Prosíím.Niekam pôjdeme,cestou sa nadopujeme kávou a energeťákmi,prespíme niekde v hoteli,alebo v aute,alebo ani spať nebudeme a bude všetko úplne super,len poď."-Taylor

,,Je fakt nutné,aby som išla?"-Ja
,,Áno, je. Takže by som ti radil zobrať všetko čo potrebuješ a možme ísť. "povedal,alebo skôr prikázal, ale tak asi nemá šancu odporovať, tak asi budem musieť ísť.

Tay sa postavil z postele a odišiel preč z izby.Z nechuťou som vstala aj ja a prešla ku skrini.Večer už nie je tak teplo,ako cez deň,tak som sa rozhodla zobrať si čierne dlhé rifle a k tomu obyčajne biele tričko s mikinou. Inak sa už upravovať nejdem,nevidím b tom zmysel,predsa,vonku je tma,aj tak ma poriadne nikto neuvidí.Maximálne Tay,a tou si myslím,to môže byť jedno.

,,No čo ti toľko trvá?"-vošiel do izby Taylor. ,,Však už idem."povedala som mu a vyšli sme von.

Nasadli do auta a vyrazili.

,,No táák.Mohla by si sa tváriť aj trochu veselšie,však kedy sme naposledy boli niekde len mi dvaja?"-Taylor.

,,Dobre,to je pravda,ale kludne to mohlo počkať do zajtra."-Ja

,,Ver,že takto si to užiješ omnoho viac. A za mestom stojíme na prvej pumpe,čo uvidíme a tam pôjdeme nakúpiť kávu a Redbull."ani som na to nemala čo povedať, predsa hocijaké výhovorky,alebo námietky by boli prakticky zbytočné.

,,Cez noc je to tu dosť tiché. "povedal.
,,To teda je. "presvedčila som.
,,Asi to bude tým, že každý normálny človek je teraz doma. "dodala som.
,,Však a od kedy sme ty a ja normálni? "Tay.

,,To ticho je vážne divné. Zapni aspoň rádio. "povedala som mu.
,,No dobre."povedal a zapol ho. Z rádia sa začali ozývať tóny,mne neznámej pesničky.

,,A vieš aspoň trochu kde ideme?"-Ja

,,Nemám ani tušenia."-Taylor


Na tú "najbližšiu" pumpu sme prišli o 4 hodiny,natankovali sme a išli do vnútra zaplatiť a niečo si ešte kúpiť.

,,Jéé. Kúp ešte tieto cukríky."povedala som detským hlasom.

,,Dobre. Daddy ti kúpi." -Taylor.

Možno by táto konverzácia medzi nami nebola až taká čudná,keby ja nie som na jednej a Taylor na druhej strane miestosti.

,,A kúpi mi Daddy aj čokoládu?"-keď ja nikdy nemôžem odolať sladkostiam. (to je pravda:D)

,,Áno,Daddy ti kúpi čo len chceš,len prosím už si vyber všetko čo potrebuješ a ideme."..povedal čo len chcem.Tak to teda využijem.

Všetko čo som v rukách uniesla som položila na pult a ešte rýchlo sa vybrala pre niečo a pitie,lebo Taylor vybral určite len tú kávu a energeťáky,ako povedal.To by som ja nemohla dopustiť.

Zobrala som teda ešte aj 3 flašky Fanty a konečne som bola spokojná. ,,Bože,to vážne chceš toho toľko zožrať?Však budeš tučná."-Taylor

,,No a?Ty si ma doviedol na tento výlet,tak hádam nebudem hladovať teraz."-Ja


,,Ehm,budete platiť kartou,alebo hotovosťou?"spýtal sa nás starší pán za kasou,ktorý sa na nás po celý čas pozeral dosť divne.A vlastne sa mu ani nečudujem,však ktorý pár chodí o tretej ráno na pumpu oslovujú sa Daddy a hádajú sa kvôli sladkostiam?

,,Hotovosťou."odpovedal mu Tay. ,,Tie tvoje sladkosti ma budú stáť to,čo som mal na normálne jedlo."-Taylor

,,Ty nebudeš urážať moje sladkosti,jasné?"-Ja

,,Ja môžem všetko,som predsa tvoj Daddy."-Taylor

,,To by sa ti páčilo keby si bol,že?"-Ja

,,Mhhm."-Taylor

,,Tak ale čo keby som bola ja tvoj Daddy."povedala som drsne ho pobozkala.A hneď potom som odkráčala naspäť do auta.

Za chvíľu tu bol aj Tay. ,,Tak Daddy hej?"-spýtal sa hneď ako nastúpil.

,,Ten pán si o nás musel myslieť dosť divné veci."dodal.

,,A čuduješ sa mu?"-zasmiala som sa. ,,Nie.Ale už poďme."povedal a znovu sme vyrazili.


Heart Breaker (SK)Where stories live. Discover now