milujem dávať častiam názvy :D :S

2.7K 168 13
                                    

Z POHĽADU LUCY:

,,Podľa mňa chcú ísť všetci na zmrzlinu."povedal rozhodne Denis. ,,A podľa mňa všetci aj ideme."povedal mu na to Luis. ,,Ale mne sa moc nechce."vmiešala sa im do toho Rose. ,,No a?Tvoj názor tu nikoho nezaujíma,ide sa na zmrzlinu."nedal sa Luis.

,,Mne sa kvôli zmrzline tiež nechce ísť preč z domu."oponoval Jack. ,,Nechce sa ti na zmrzlinu,alebo nejdeš kvôli tomu,že nejde Rose?"-Denis

,,Lebo sa mi fakt nechce."-Jack

,,Fajn.Ako chcete.Tak kto ide s nami?"-Luis

,,Ja idem."povedala som konečne niečo aj ja. ,,Ja idem tiež."povedal Tay a objal ma okolo ramien.,,Fajn,ešte niekto?"-Denis

,,Aj mi sa pripojíme."ozval sa ešte Jason v tesnom závese s Erikom. ,,Fajn.Tak poďme.A tamtí kokoti nech si ostanú doma."povedal nakoniec Luis a vyšli sme von z domu.

,,A kam na zmrzlinu ideme?"-Jack

,,Ešte sa bude aj tak blbo pýtať,samozrejme,že na pláž,tak je najlepšia."-Denis

,,Ale kým sa tam dostaneme bude aj tma."poznamenal Jason

,,A čo tak ísť autom?"-spýtala som sa.

,,Uhm..neznie to zle,ale tým by si nám skazila prechádzku na pláži a aspoň nejaký ten dobrý pocit z toho,že sa aspoň trochu hýbeme."-Erik

,,Fajn,tak to aby sme aj vyrazili."povedala som a vykročila v pred.

,,Aha,pozrite na toho úžasného psa!"vykríkol Denis a ukázal pár metrov pred nás na nemeckého ovčiaka.Bol vážne pekný,ale moc som sa k nemu nechcela približovať,nie že by som sa bála,ale k psom mám istý rešpekt.

,,Taylor,však si kúpime psa."Denis ťahal Taylora za tričko,akoby mal 6 rokov. ,,Nie.Kto by sa o neho staral?"-Tay

,,Ja..Taylóóór.plosíííím."pišťal naďalej Denis

,,Nie."nedal sa Tay

,,Bože Denis si jebnutý?Ľudia sa pozerajú,začni sa správať normálne."napomenul ho Luis.

,,Od kedy sa práve TY zaujímaš o to,čo si myslia ľudia?"-Denis

,,Od vtedy ako sa na nás začala pozerať parta pekných báb."-Luis. No jasné a že prečo ho to trápi,zasa myslí iba na to,kde by zapichnul.

Denis ale miesto toho aby sa ukludnil a nechal Luisovy aspoň malú šancu aby ošukal jednú z tých piatich,ani neviem ako ich nazvať,ale jednoducho vyzerajú ako štetky, Denis prestal ťahať Taylorovo tričko a skočil na Luisov chrbát.

,,Hijó!"zakričal Denis.

Bože,prečo som len neostala doma s ostatnými?!

,,Zlez zo mňa."-Luis
,,Nie.Aj tak to máš u nich prehraté a už sú dávno za nami."-Denis

,,Fajn.Ty si to chcel."povedal napokon Luis a rozbehol sa dopredu s Denisom stále zaveseným na jeho chrbte.

Aj keď som moc nechápala,ako ho môže Luis niesť s takou ľahkosťou,ale tak dobre no.

Ako som sa na nich pozerala zrazu Luis o niečo zakopol a obaja spadli na zem.To už som nevydržala a začala som sa smiať. Som strašne škodoradostný človek,ale samozrejme,že som nebola jediná,ktorej to prišlo vtipné,pretože Tay vyzeral,že sa čoskoro ide počúrať od smiechu a ostatní chalani na tom boli podobne.

*
Konečne sme na pláži,pretože ma už začali aj nohy bolieť. Ale stálo to za to,stálo to za túto úžasnú,smotanovú,studenú zmrzlinu.

Heart Breaker (SK)Where stories live. Discover now