Z POHĽADU LUCY:
,,Tak, si pobalená?" spýtal sa ma Taylor.
,,Myslím,že všetko potrebné by som mala mať.Kedy nám to letí?"-ja.
,,To je prakticky jedno,máme na to osobné lietadlo." -zasmial sa.,,No jasné,ja som zabudla,že teraz nie som bohatá,ale mega super bohatá."-aj ja som sa zasmiala.
,,To ešte len budeš,keď sa vrátime z misie."-Taylor
,,Ideme už dole,už sa mi tu nechce byť?"-ja
,,Dobre,zoberiem ti rovno aj kufre."-Taylor- zrazu aký "gantleman".
,,To zvládnem aj sama." odporovala som.
,,Ale ja chcem." -bože,dnes ma hnusne dobrú náladu,že to nie je ani možné.
Na gauči sedel Erik,Luis a Jason,takže tento krát som výnimočne neprišla posledná-taká útecha.
,,Kedy chceme ísť?"-Jason
,,Keď tu všetci budú.A inak,prišla už Jessica?"-Taylor,,Tá je už dobre dlho s Jackom v izbe,kto vie čo tam robia."-Luis, ten nevyliečiteľný úchyl.
,,Tak ich počkáme a pôjdeme."-Taylor. Žiadne ďalšie komentáre,dnes je vážne čudný.
Po asi hodine sme už všetci sedeli v obývačke a tak sme sa dohodli,že už bude čas ísť na letisko.
,,Stačí,ak pôjdeme dvomi autami?"-Lucas.
,,Myslím,že áno."Taylor si dal menšiu pauzu a potom pokračoval. ,,Denis,Lucy,Luis, ku mne do auta.A Jack,Jessica Erik k Jasonovy do auta."
No,nič lepšie ako hodina a pól s Denisom v jednom aute sa mi stať nemohlo.,,Musíme to rozdeliť takto?"snažila som sa aby mňa,alebo Denisa prehodil do iného auta.,,Vlastne áno musí."super,Taylor,toto ti teda nikdy nezabudnem.
Tak teda si aspoň sadnem na miesto spolujazdca........
Alebo aj nie...pretože,opäť mi niekto musí kaziť plány-pre tento krát je ten niekto Luis ....vážne..dnes sa zatiaľ vyvíja priam úžasne.
Takže hádajte kto bude vzadu sedieť vedľa mňa?-Áno,ten kokot ktorý ma 2 krát za dva dni najebe a ojebe...v skratke-Denis-
,,Môžme vyraziť?"Taylorová otázka sa mi zdá úplne neadekvátna k situácii. ,,Nie." odpoviem jednoducho,ale tak či tak je mi moja odpoveď úplne na nič,pretože auto sa tak či tak pohlo zo svojho miesta a my vyrážame.
*
Je to len 10 minút jazdy a ja myslím že skapem. Luis s Taylorom o niečom debatujú,zatiaľ čo zadná čas auta je v úplnej tichosti.Alebo počkať,jeden z nás chce toto ticho prerušiť,ale nie priam najlepším spôsobom.
,,Stále si naštvaná?"-Denis,lepšia otázka z tvojich úst ani nemohla vzniknúť. Nemám chuť sa s ním baviť,preto naďalej mlčím,presne tak,ako som mlčala "až" celé dva dni.Aj keď musí sa uznať,že na moje pomeri je to celkom dlho,keďže pred tým som sa s ním dokázala rozprávať celé hodiny,lenže teraz,aj keby som neviem ako chcela,musím si zachovať aspoň tú trochu dôstojnosti,čo vo mne ostala a naďalej mlčať.
,,Lucy..Lucy...Lucy..."snažil sa Denis naďalej naviazať konverzáciu.
,,Fajn,chceš aby som začal spievať?"Bože len to nie.
,,Ja to urobím...Vážne....ešte máme pred sebou hodinu a štvrť,to je véééľa času na to,aby som ti spieval....ty to chceš?....Ja viem že to chceš no dobre...keď tak veľmi prosíš..."
YOU ARE READING
Heart Breaker (SK)
Teen FictionPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...