JESSICA+JACK???

5.7K 290 4
                                    

Z POHĽADU LUCY:

Ráno som musela znovu do školy,ako inak..nič mi nie je takže prečo by ma mala mama nechávať doma?Vlastne počkať,prečo by ma mala opatrovateľka nechávať doma.Od toho incidentu s alkoholom mama nechcela ani oputiť dom,ale mkusela.Nechcela ma však nechávať bez dozoru,takže si najme opatrovateľku-typická ONA-

Slimačím tempom sa vlečiem do školy.Cestou stretávam ľudí,ktorých som videla 2-3 krát na chodbe školy a zdravia sa mi.Amerika.Ale stále je to lepšie akoby ma mali znova šikanovať.

Vstúpila som do budovy školy,kde som si to namierila rovno ku skrinkám.V polovici cesty som stretla Jessicu. ,,Ahoj.´´pozdravila ma.Urobila som to včera ona,neodzdravila som a hneď som sa jej začala vypytovať všetky možné otázky okolo nej a Jacka.

,,No?Ako je to medzi vami?´´Teraz mi nešlo o to že sme chceli aby Ashley žiarlilla,Jessica je moja najlepšia,takmer a ediná kamarátka,chcem aby bola šťastná.

,,No..My...No..Vlastne ja sama neviem.´´Zasa táto odpoveď. ,,Jess...Prosím odpovedz mi normálne.´´Teraz naozaj neviem,či mi to povedať nechce,alebo chce ale bojí, či naozaj neviem.

,,Nóó..Ja naozaj neviem...Bozkávali sme sa...´´ dala si menšiu pauzu. ,,Ale inak nič.On vie čo ja cíttim k nemu...ale ja neviem čo on ku mne....To ma desí..Bojím sa že ma len využíva...Viem že by som to mala robiť len kvôli Ashley ale.´´ nenechala som ju dohovoriť a vstúpila jej do monológu.

,,Jess.Prosím ťa...Aj keby že sa nič nestane...zaslúžiš si byť šťastná.Ja si myslím,že dnes by si mohla ísť k nemu a porozprávať sa.´´ Ona len zakrútila hlavou.,,Trávim s ním až moc času,vôbec nie sme spolu.Ehm..neprídeš ku mne dnes spať.´´ Ani nevieš ako by som rada. ,,Mám zaracha,ale keď mama ochádzala na služobku,nič sa nehovorilo o tom že niekto nemôže ísť ku mne.´´´Mrkla som na ňu a spolu sme sa pobrali ku skrinkám.Máme ich takmer vedľa seba,takže to bolo v pohodke.


Tam  ma však čakalo ´´prekvapenie´´.Na mojej skrinke bola nalepená nejaká biela obálka.Otvorila som ju a prečítala som vety,ktoré tam boli napísané.

Chcel by som byť kamarat...Mrzja ma naše nezhody a chcel by som to napraviť.Chcem abi si my to odpustila..a staly sme sa priatelmy.Tento a nabudúci tíždeň ťa presvečim o tom,že aj ty chceš abi sme boli priatelia.
XXXXXXXXXXXXX   ja XXXXXXXXXXXXXXXX

Bolo to napísané z dosť veľa chybami,ale tak kto bych ich počítal..tak o zo srandy..Je ich 1..2...3..11..?Až toľko?No možno som nejakú dala o nejakú tu chybu viac,alebo menej.No teraz je o niečo podstatnejšie kto to písal,nie ako to napísal.Teda dúfam,že je to chalan,pretože si osobne myslím že baba by o sebe nepísala v mužskom rode.

,,Čo to máš?´´spýtala sa ma Jess. Podala som jej paperi,ktorý si následne prečítala. ,,Kto myslíš že ti to napísal?´´ Len som myklaplecami.,,Nemám tušenie.´´ Cestou do triedy sme sa rozprávali kdo by to mohol byť.Akurát sme prišli do triedy a vtú ranu zazvonilo.Tak ale stihli sme to.

Posadila som sa do svojej lavice...znovu sama.Povzdychla som si a vybrala potrebné veci na hodinu.Dala som si všetko na peknú kôpku,na čo som si mohla ušetriť sili.Prišla Ashley a jedným pohybom ruky mi všetko zhodila.,,Upps.Nechcela som.´´Tá značná íronia v jej hlase.Ten jej pobavený výraz tváre by som najradšej stčila do záchodovej misy a spláchla,pre istotu hneď niekoľko krát.

Postavila som sa a urobila resne to čo ona.Zhodila som jej všetky veci z lavice,kde však ona mala aj púder,ktorý násedne po tvrdšiom páde na zem celý rozsypal.,,Prepáč neschcela som.´´Taktiež som to povedala so značnou dávkou irónie.

,,Ty suka.´´vyšlo z jej úst.Prečo by som sa nemala brániť?Vrátila som jej to.,,Plastová štetkovská barbie.´a začala výmena nadáviek smerované na naše adresy.  ,,Sviňa.´´ ,,Kurva.Piča.Krava.Štetka.Jebnutá.Skurvená.....´´Stále sme zvyšovali hlas,kým do triedy neprišiel učiteľ Green,Obe sme sa naraz ukľudnili a sadli sa na svoje miesta.

Hodina skončila pre mňa pomerne rýchlo.Rozmýšľala som len nad troma vecami:Nad Jessicou a Jackom.Nad dopisom čo som dostala a nad tou kurvou Ashley.

Cez prestávku  sme sa s Ashley ignorovali.A popravde?Bolo mi tak lepšie.Išla som ku mojej skrinke,z kade som si vytiahla veci na anglinu a zavrela ju.Ježii,teraz mám hodinu s Taylorom.Jeden lepší ako druhý.Niketo tam hore ma nemá rad.

Do zazvonenia bolo ešte desať minút,takže ešte veľa času.Mola by som ísť pohľadať Jess,nech mi dopovie ako je to medzi nimi.

Hľadala som už takmer po celej škole,kde môže byť?Skúsila som ešte pozrieť von.A tam som ju uvidela a že nebola sama.S niekym sa ....bozkávala.Pozrela som sa lepšie,aby som spoznala o koho ide,aj keď som mala už nejaké to tušenie.A mala som aj pravdu.Bol  to Jack.Mám ju tu počkať?Mám ísť preč?Mám ich vyrušiť?

Rozhodla som sa že ju počkám.Čakala som a pozorovala ich.Naozaj sú zlatý.Za 2 minúty by malo zvoniť,pochybujem že momentálne vníma čas.Tak jej ńapíšem SMS-ku.
LUCY: za 2 min. zvoní...viem že si zaslepená láskou ale pohni si ;)
PS: dúfam že si si ráno umyla zuby. :D ;) :**


Pozorovala som jej reakciu.Zobrala si mobil do rúk.Asi si to prečítala a poobzerala sa okolo seba,ale neuvidela ma,Povedala niečo Jackovi,potom ho ešte letmo pobozkala na pery a išla do školy.Hneď za rohom som samozrejme stála ja.,,Baf!´´ vylríkla som. ,,Ježiš!´´ ,,Boha Lucia!Vieš ako som sa zlakla?!´´ Mojím krsným menom ma volá len keď ju fakt naštvem.Nevadí no ...stáva sa... :)

,,Vysvetlíš mi ti esemesku??´´ spýtala sa ma. ,,No čo ja?Ty tu máš čo vysvetlovať.Som vás videla.Ako je to medzi vami?Chcem vedieť detaili!Rýchlo!´´ ,,No..bozkávali sme sa.´´ Fakt?To som sa toho veľa nového nedozvedela. ,,A čo tak mi povedať niečo čo neviem?´´


Rozprávala mi všetko,aj keď zazvonilo,sadla si so mnou...Wilsonová má totálne v paži čo robíme cez hodiny,takže pohodkaa..Všetko do poslednej bodky mi vyrozprávala.Od toho ako bol u nej doma....až po dnešnú školskú romantiku.Som za ňu šťastná,samozrejme vidím na nej,že a ona je.

*****************************************************************************************
LUCY: No kde si?Si niekde s Jackom že? :d vieš o tom že máš u mňa spať?A že si tu mala byť už 10 min?Asi nie čo?Moja prajem ti to..ale ja sa nudím.. :D :D :D
JESSICA: Prepáč :(..áno som s Jackom.ale čoskoro som u teba  :**
LUCY: Pohodka.. :) a platí to teda? :) či náhodou nechceš byť s Jackom? xD
JESSICA: pohode..´však sme sa dohodli... :)
LUCY: ak by chcel môže na noc prísť aj on ;)
JESSICA: fakt?? ako vážne o.O
LUCY: Yop..spýtaj sa :**
JESSICA: No fajn.... Ehm..hovorí že fajn..ale že naozaj iba ak ti to newa.... o.O ?
LUCY: Supeer ;) PAARTYY! teraz bez alkoholu..lebo by som malá doživotné zaracha.. :D :D
JESSICA: Tak my sme za 5-10 min. u teba  :*

Už som neodpísala,len som uzamkla mobil,ktorý som následne hodila na posteľ.Odišla som z izby dole do kuchyne za Medison.Keby niečo moja opatrovateľka (Medison Ross).
,,Medison..Dnes príde kamarátka a kamarát,budú tu spať.´´ povedala som jej. ,,Nemáš náhodou zaracha?´´ ,,Áno..ale o tom že niekto nemôže byť tu reč nebola.´´ žmurkla som na ňu,ona sa len pousmiala a zakrútila lavou,mám jmu rada,ale mama je mama.Tú nevynahradí žiadná opatrovateľka.

Po piatich minútach som počula zvoniť zvonček u dverí.Prišla som otovriť.Vo dverách stál Jack a Jessicu držal okolo ramien.Ako som už neraz povedala,sú strašne zlatý.

Strašne moooc Ďakujeme za vašu priazeň.. :)
Jess a Jack...njaprv som chcela aby ho len využila..keď ale ja som usúdila že by bolo zlaté keby boli spolu .. :)
Tak nájdu HATERI ale nájdu sa aj MILOVNÍCI... :D tak dúfam že toho pozitívneho bude viac.
ĎAKUJEME.

-


 


 

Heart Breaker (SK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora