Možno sa niektorý z vás zamýšlali nad názvom ..že prečo je to herat breaker (myslím že takých ľudí bude veľmi málo) :D no ..ono sa to dozviete tak časom.. :) ešte chystám naozaj dosť častí takže ešte nekončím ..js jedu dál... :D prijemné čítatanie prajem :)Z POHĽADU LUCY:
Jessica sedela u mňa na posteli a rozprávali sme sa. ,,Prečo si dala tú fotku na facebook?''Aj keď ma to vôbec netrápilo,aj tak som sa to spýtala.Najviac ma aj tak štavala tá pusa s Taylorom.Áno,ešte stále ma to drží.,,No vieš ja..ja som proste neodolala.''Ako ak si myslí že táto odpoveď mi bude stačiť tak ako fakt díki.Ale nemá zmysel sa s ňou hádať,takže áno bude mi to musieť stačiť.
,,A vlastne..prečo si tak skoro odišla?''Ježiš,myslela som že už zabudla.Lenže čo jej teraz poviem.Lenže problém je v tom,že ak aj poviem niečo iné,ona to zistí.Ona ma v sebe niečo ako 'detektor lži' alebo niečo také.
,,No...ja..Taylor...my teda on..'' Fajn bude to ťažšie než som si myslela. ,,No už konečne povedz rozumnú vetu.'' Ahh..nádych-výdych.. ,,Ja a on..teda my...my ...my sme sa..sa...bozkávali.''Posledné slovo som takmer zašepkala,lenže ako inak ona má ja super sluch takže to celé počula....samozrejme..
,,Čože ste to?''aj keď presne vie čo som povedala,sa aj tak musí spýtať. ,,Počula si.''Nemala som náladu na to jej to hovoriť znovu.
,,Ježíííš..Ja som to vedela!A teraz ako..ako spolu..chodíte?''Jak si to môže vôbec myslieť? ,,Nie.!''Povedala som rozhodne.
Takto sme sa tam hádali asi hodinu že či s ním hcodím,alebo nie do kým Jessice nezazvonil mobil.Z POHĽADU JESSICI:
,,Áno?Jé ahoj.Áno.Som u Lucy.Nie.NO..neviem..A kedy?Hneď?Nie..Ja...no dobre...Fajn..ahoj..aj ja teba.''dovolala som a položila hovor, ,,Kto bol?''spýtala sa Lucy. ,,Jack.Ehm,ja už pôjdem nevadí?''Viem že odpovie že nevadí,ale aj tak..slušnosť káže.,,Jasné že nie...užite si to.''mrkla na mňa.Rozlúčila som sa s ňou a šla k nemu domov.Lucy tam samozrejme nikdy nebola.Ešte stále jej to nikto nepovedal.Ale,raz sa to určite dozvie.
******************************************
Sedela som s chalanmi na gauči a smiali sme sa na vtipe čo nám povedal Denis. ,,A to ako nechápem tomu.''povedal Lucas. ,,Ty buď ticho!T nikdy nerozumieš ničomu čo sa tu hovorí.''Povedal zasa Erik.Škoda,že o tom nevie Lucy,dosť by sa tu s nami bavila,keď myslím na Lucy.. ,,Chalani..ehm..kde je Taylor?''spýtala som sa. ,,No..mal by byť v svojej izbe prečo?''odpovedal Lucas. ,,Ehm,len tak.''napadlo ma,že by som za ním zašla a spýtala sa aj jeho ako to bolo. ,,Hneď sa vátip.''Postavila som sa a vybrala sa do jeho izby.Za tých pár mesiacov to tu mám celkom popozerané.
Ticho som zaklopala na jeho dvere. ,,Jess,no poď ďalej.'' otvorila som dvere a hneď sa ho spýtala. ,,Ako si vedel že som to ja?'' ,,No vieš,chalani neklopú.''zasmial sa,ale hneď na to sa mu jeho výraz tváre zmenil na neutrál.Nevedela som z toho vyčítať absolútne nič.
,,No póď sadni si tu ku mne a povedz na čo si sem prišla.''pobúchal na miesto vedľa seba a ja som si tam sadla. ,,No....Lucy mi povedala čo sa medzi vami stalo.'' Len nech ma neodjebe nejakou zbraňou na mieste.Nadávam ja viem,predsa len som niečo pochytila no.
,,Čo presne ti povedala?''naozaj super spôsob ako to predlžovať. ,,Dobre vieš,to s tým bozkávaním.''
,,A no..čo chceš teraz vlastne odomňa vedieť?'' ,,No viem ako to bolo,ale neviem prečo,a ako je to medzi vami.Ja asi viem že mi prevdepodobne nepovieš nič,ale ...'' nestihla soma ni nič iné povedať,pretože ma Taylor prerušil. ,,Ale bola by si rada keby som ti to povedal.''doplnil. Prikívla som,bola to pravda,ale neznášam keď ma dopĺňa a on to vie.,,Áaa..povieš mi to?''prosím áno..prosím áno..prosím áno. ,,Fajn'' Yes,som rada no môže hovoriť.Ešte že nevie čítať aj moje myšlienky. ,,No bolo to lebo...nikto nevie prečo..len tak proste.''Aha ,často sa bozkávam len tak,alebo nikto nevie..fajn no. ,,No a medzi nami je to tak že to neviem už vôbec. Buď sme kamaráti,alebo naopak sa budeme tváriť,že sa nepoznáme.''
Ospravedlňujem sa za dĺžku časti,ale....ale proste už je celkom neskoro -...fajn až tak moc nie..len som proste chcela už dnes pridať a nechcela som aby to to bolo v noci...Takže prepáčte...
a ĎAKUJEME a tak..však ako vždy ďakovná reč a blá blá blá blá
Ste najlepší :)
ESTÁS LEYENDO
Heart Breaker (SK)
Novela JuvenilPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...