Túto časť chcem venovať Barbour2go ,pretože mi dala dôvod pokračovať :) uži si ju :D
Z POHĽADU LUCY:
Išla som zasvietiť,aby som vedela čo sa deje.Hneď ako svetlo osvietilo miestnosť,uvidela som Taylora bezhybne ležať na podlahe.Podišla som k nemu a začala do neho drgať.,,Božé..čo sa deje?"ospalo sa spýtal.-Fajn,takže žije.,,Prečo som na zemi?" začala som sa smiať.,,Musel si spadnúť z postele,bola to celkom slušná rana."môj smiech neprestával.,,To není vtipné."poznamenal vážne,čož ma donútilo do úplného výbuchu smiechu.
,,Čo sa to tu deje?" do dverí vošiel vystrašený Erik.,,A prečo ste na zemi?"spýtal sa s podozrievavosťou v hlase.,,Tay-Tay-Taylor spa-spadol z po-pos-postele."nevedela som sa kvôli smiechu vykoktať.,,Aha,už som sa zlakol že ste robili niečo iné."značne si vydýchol Erik.,,A keby aj tak čo?"spýtal sa podráždene Taylor.
Čo to medzi nimi je?,,Nič,tak ja idem."povedal a zavrel za sebou dvere.To bolo divné,ale stále som sa nevedela prestať smiať.,,Bože už sa ukludni."Taylorov podráždený hlas ma konečne ukludnil.By ma zaujímalo či je naštvaný preto,že som sa smiala,alebo preto,že prišiel Erik.
Lahol si naspať na postel a už nič neprehovoril.
Pretáčam sa na posteli ako idiot,ale stále nemôžem zaspať,spala som 5 hodín,to je dosť.Ide sa dole do obývačky.Postavila som sa z postele a namierila si to dole.
Myslela som si,že tu budem sama a budem pozerať nejaký film,ale niekto mal ŕovnaké plány,pretože na gauči som videla niekoho,bol zo zadu a bola tma,takže presne neviem o koho išlo.
Priblížila som sa k osobe bližšie .,,Ahoj Lucy."nadskočila som od laku.,,Bože,Erik.Ja som sa zlakla.....A inak,ako si vedel že som tu?"spýtala som sa ho.,,Niekoľko ročný výcvik,zlato."zasmial sa.Počkať,on ma naozaj oslovil zlato?Robí si srandu?,,Sadneš si pri mňa,alebo tam budeš stáť ako podojená?"zasmial sa ešte viac.Má nejaké divné hlášky.
Posadila som sa teda pri neho.,,Čo to pozeráš?"ukázala som na zapnutú telku.,,Vlastne,ani neviem,nevnímam to."úžasná odpoveď teda.,,Aha."čo iné mu mám na to povedať no?
,,Ehm,môžem sa ťa niečo spýtať?"spýtal sa Erik,po chvíli trápneho ticha.,,No?"normálne sa začínam báť,kam táto konverzácia sleduje.,,Ty si ako teraz s Taylorom?"čakala som čokoľvek,ale toto nie,ako ťa to vôbec napadlo?"aj keď mi to prišlo vtipné,smiať sa mi rozhodne nechcelo.,,Tak neviem,spíš v jeho posteli,potom vás nadránom nájdem spolu na zemi,ale hlavne to,ako si ťa stále ochtaňuje."teraz som už len čakala na tú časť,kedy sa Erik zasmeje a povie,že si len robí srandu,ale on nič.
,,Čo čakáš že ti teraz odpoviem?"spýtala som sa ho,keďže na toto som inú odpoveď proste nemala.,,Ja sám neviem,takže ty a Taylor..." začal,ale ja som mu skočila do reči. ,,Nič,len priatelia."trochu som sa zasmiala.,,Fajn,pozrieme si niečo?"zmanil tému Erik.
Už minimálne pól hodinu sa hádame o tom čo si pozrieme.,,Ja chcem vidieť Zrkadlá."namietal Erik.,,Ale to sme videli minule."oponovala som mu.,,Tak Zrkadlá 2."nedal sa.,,Ja chem vidieť Marly a ja."ja sa odbiť nedám. ,,To je blbosť." ,,Není,no táák,Erííík prosííííím."začala som už normálne prosiť,toto už je vážne.,,Nie."typický on.,,Bože je to len hodina a pól,to dáš.Alebo by si sa náhodou na konci rozplakal?"budem si ho doerať,kým nezmäkne.
ESTÁS LEYENDO
Heart Breaker (SK)
Novela JuvenilPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...