Z POHĽADU LUCY:
,,Can I be the only hope for you?Because you're the only hope for me!"spievali sme všetci naraz a dostatočne nahlas.Nakoniec,ak budú tých pár dní čo budeme cestovať púšťať chalani takéto pesničky,tak to v pohode môžeme cestovať aj dlhšie.
,,And if we can't find where we belong,weĺl have to make it on our own!Face all the pain and take it on,because the only hope for me is you!"Ozývalo sa celým autom,bez ohľadu an to,že sme všetci boli strašne "talentovaní" speváci.
Keď pesnička skočila dali sme si menšiu prestávku od.."spievania" a stíšili sme rádio a aj samých seba. ,,Uhm..kedy bude prvá zastávka?"-spýtal sa Luis,ktorý sa venoval šoférovaniu. ,,Luis?Ideme iba pol hodinu."-povedal mu na to Erik a Luis si len povzdychol.
,,Nezobrali sme žiadne jedlo,však?"-Jack
,,Nie,ale za takých 20 minút by tu niekde mala byť pumpa,tak by sme sa tam mohli zastaviť."-Denis
,,Aspoň si dám kávu,ráno som nemal a dosť mi to chýba."-Erik
,,Ako si spomínal tu kávu,tak som aj ja na ňu dostala chuť."-Ja
*
,,Bože,tam boli záchody horšie ako v škole a to teda je čo povedať."povedala som znechutene,keď sme totálne nabalení jedlom nasadli znovu do auta.
,,Ja som sa proste vyšťal tu,za rohom a je mi dobre."-zasmial sa Erik,ktorý si vymenil miesto s Luisom a išiel šoférovať za neho,zatiaľ čo Luis schytal miesto hádajte kde?Presne!Pri mne!Ako inak.Takže opäť-z jednej strany Denis z druhej Luis.Tak aspoň nebude nuda no.
Naštartovali sme (teda skôr Erik naštartoval) a hneď ako to urobil,Denis okamžite zakričal ako najviac vedel: ,,Okamžite daj to posrané rádio nahlas!"
,,Confusion in her eyes that says it all
She's lost control.
And she's clingint to the nearest passer by)
She's lost control.!"
Nemám ani len poňatia,čo to je za pesničku,ale nehovorím,že je zlá.Len v spojení s Denisovým spevom,rozhodne bola.
,,Denis..čo počúvaš za píčoviny?"-spýtal sa ho Jack hneď,ako pesnička skončila.
,,Žiadne píčoviny ale JOY DIVISION! (♥) -hneď si obraňoval svoju hudbu.
,,Hm,keď myslíš."-Jack
,,Máte tam vzadu vodu niekde?"-Jack
,,Hej,počkaj."-povedala som a z pod nôh vybrala fľašu vodky.
,,Toto nebolo presne ten druh pitia,ktorý som mal na mysli."-odpovedal.Aha,tak aj som to zasa raz zle pochopila.
,,Ale mne to nevadí,daj to sem."povedal Luis a hneď mi to vytrhol z ruky.
,,Niečo nealkoholické tam nie je?"-Jack
,,Je tu...CocaCola a nejaké nealko pivo a ešte potom až v kufri sú nejaké takéto veci."-odpovedala som mu.
,,Tak daj tu CocaColu."-Jack (Fuuj!)
,,Na.".povedala som a podala mu ju.
,,Kto pije ešte so mnou?"-spýtal sa Luis až príliš nadšene.
,,Ja."-ani sekundu neváhal Denis.
,,Lucy dáš si aj ty?Oni dvaja budú šoférovať a my budeme piť."-Luis
,,Uhm.Chalani,nebude vadiť ak.."ani ma nenechali dopovedať a už mi aj odpovedali.
,,V pohode.My to tu s Jackom zvládneme."-Erik
,,Takže my svätá trojka na zadnýh sedadlách sme si spravili pohodlie a otvorili fľašu,ktorá začala u Luisa,potom prešla ku mne a ja som ju následne podala Denisovy.
,,Nechceme nejakú brzdu?"-Denis
,,Bože a na čo?Keď nám bude zle,tak to dáš von z okna,alebo sa zastaví niekde pri kraji a bude."odpovedal Luis
*
,,Sme v Indiane!"zakričal Erik.
,,A?Ak mi nechceš povedať,že ideme spať,tak mi je jedno kde sme."povedal mierne napitý Luis,nie že by sme na tom ja alebo Denis boli lepšie.
,,Vlastne by sme sa tu niekde mohli pomotať a nájsť hotel,alebo čo...ale neviem kde by nás teraz ubytovali.Takže..bude moc vadiť,keby sme spali v aute?"-Jack
,,Nie."odpovedala som
,,Mne je to jedno."-Luis
,,Aj mne."-Denis
,,.Fajn,tak mi tak za 5 minút by tu mal byť nejaký kemp,tak tam to odstavíme."-Erik,,Ja som si vyzula topánky,aj by som si odopla pás,ale keďže som ho aj tak celú cestu nemala,tak som si nemusela robiť teraz robotu naviac.Hlavu som si položila na Denisové stehná a nohy vyložila na Luisa,proste pohodlie musí byť,teda neviem čo sa týka chalanov,ale u mňa rozhodne.
Aj keď rozhodne by mi bolo teraz lepšie na mäkkej posteli vedľa Taya-ozaj TAY!Mala by som sa mu ozvať aspoň cez esemesku,ale som veľmi unavená na niečo také,hneď ráno mu napíšem.Keďže ani neviem koľko je hodín,ale tma je už dosť dlho,takže je určite už dosť neskoro.
Zavrela som oči a skoro okamžite som zaspala.
Vlastne sa tu dokopy nič nestalo..keď tak teraz nad tým rozmýšľam,ale som až príliš lenivá na to ,aby som to prerábala,takže to bude musieť byť takto. :D
-LuvYa ♥
VOCÊ ESTÁ LENDO
Heart Breaker (SK)
Ficção AdolescentePríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...