Z POHĽADU JESSICI:
Spolu s Jackom sedíme na posteli a rozprávame sa o úplnej nezmyselných veciach. ,,Jack,počuj...myslíš si že medzi Denisom a Lucy niečo je?" nahodila som inú tému. ,,Čo myslíš tým niečo?"odpovedal mi na otázku otázkou. ,,No ako niečo...akože niečo viac ako si myslíme,a nehovor,že nevieš čo tým myslím."
,,Podľa mňa ani nie s Denisom ako s Taylorom."odpovedal. ,,Ja si myslím že je to Denis."
Dohadovali sme sa nejakých päť minút,keď do miestnosti prišiel Jason. ,,Nazdar.Idem sa pripájať do debaty ,lebo dole ma nechcú."povedal a sadol si za nami na posteľ. ,,Neviem či sa chceš s nami rozprávať práve o tomto."
,,Tak ale mohla by si mi aj povedať o čom." žmurkol na mňa. ,,O tom s kým si myslíme že bude Lucy chodiť."odpovedal za mňa Jack.
,,A vy si myslíte čo?" -Jason
,,Ja si myslím že Denis a Jack zasa hovorí,že to bude Erik."
,,A podľa mňa Taylor." oponoval nám Jason.
,,Čo tak sa staviť?"navrhol Jack.S jeho nápadom sa-ako inak-súhlasilo.
,,Takže,ja dávam 50 dolárov na Taylora."povedal Jason.
,,Ja 50 na Denisa."
,,Ja ďalších 50 na Erika." uzatvoril stávky Jack.
*******
,,Pome vooon... Ja sa nudím. "vonku je pekne, teplo.. Proste ideálne podmienky na to, aby sa išlo von, ale nie, tu sa nikomu nechce.
,,Bože Jessica, môžeš toho už nechať? Choď sa radšej schladiť. "odpovedal mi na to Lucas.
,,A ako by som to mala podľa teba urobiť? "nechápem.
Lucas neodpovedal, len sa pozrel na Jasona a pokyval hlavou. Toto sa mi prestáva páčiť.
Obaja sa naraz postavili.,, Erik? Otvor dvere do záhrady. "povedal mu Lucas.,, Netreba, sú otvorené. "zasmial sa Erik.
,,Chalani, že ma nejdete hodiť do bazéna? "spýtala som sa aj keď som presne vedela čo idú urobiť.
,,Ale ano ideme. "zasmiali sa.
Než som sa stihla rozutekať preč, Lucas ma rýchlo chytil za ruky a Jason za nohy.
,,Hej, nerobte. "ozvala sa Lucy.
Bože,to je moja záchrana...,,Nerobte, pokiaľ nezapnem kameru. "dopovedala.
Berem naspäť všetko pekné čo som o nej povedala.Jason a Lucas ma brali na záhradu, pričom som nehorázne pišťala aby ma pustili, čo mi bolo samozrejme, úplne na nič. A taktiež hneď za nami bola Lucy, ktorá to točila.
,,Raz... Dva... Triiiii. "zakričali a ja som padala do vody.
,,Zakývaj do kamery. "vyškierala sa Lucy, keď som sa vynorila z vody.
,,Daj sem ten mobil. "povedal jej Jason a proste jej ho vytrhol z ruky,podal ho Lucasovy a dodal: ,,Aby ti nebolo smutno. " a hodil ju za mnou do vody.,,Teraz obe zakývajte do kamery."smiali sa na nás tý dvaja,potom Lucyin mobil položili na stôl a skončili za nami.
Lucy si asi nemotorne vyzliekla kraťase, ktoré mala oblečené a následne aj tričko.
Radšej plávať v spodnom prádle,ako oblečená, preto som urobila to isté ako ona.
,,Eeeeeej... Baby nám tu robia striptíz. "zakričal Lucas, prevliekol si tričko cez hlavu a zakrútil ho nad sebou.
Blbli sme tam dobre dlho, potom nás to však omrzelo, a tak sme sa išli domov osušiť.
,,Tu máš uterák. "povedal Lucas a hodil ho po mne.,,Dík.
Posadali sme si na sedačku na terase.Bolo príjemne teplo, slno pomaly zapadalo, proste úžasné.
,,Hej, baby, vy ako máte povolenie byť stále u nás? "spýtal sa nás Jason.
,,Ja hej. "odpovedala som.
,,Mame je prakticky jedno čo robím.... A otec je už tri mesiace niekde v riti na služobke v Austrálií. "-LucyJason chcel na to nejak zareagovať,ale prišiel Jack.,, Zlato, všade ťa hľadám, poď za mnou, chcem ti niečo ukázať. "povedal mi.
,,Fajn, majte sa. "povedala som im a išla za Jackom.
Z POHĽADU LUCY:
,,Aj ja už idem. "postavila som sa zamierila si to do obývačky,tam však bol aj Denis.
,,Ahoj, môžem si prisadnúť? "spýtala som sa a ukázala na voľne miesto vedľa neho.
,,Jasné, poď."usmial sa.,, Chceš si niečo pozrieť? "
,,Prečo nie. Čo navrhuješ? "
,,Horor? "
,,Ak si ma vezmeš na svedomie,tak kľudne aj to. "zasmiala som sa a Denis so mnou.,,Tak vyber ktorý chceš. "oooh, aký 'gentleman '.Určite to povedal len preto že,sa mu nechcelo postaviť sa z sedačky.
Vybrala som nakoniec V zajatí démonov.
Po celý čas filmu som sa tulíla k Denisovy, horory proste moc nemusím.
Denis sa z ničoho-nič postavil.
,, Kam ideš? "hádam ma tu len tak nenechá, ešte k tomu ten film je len niekde v polovici a ja sa celkom dosť bojím.,,Idem sa len napiť. "odpovedal.
,,Idem s tebou. "rýchlo som povedala a išla za ním.Až po kým sme neprišli k chladničke som sa držala v jeho tesnej blízkosti.
Denis vybral pivo a napil sa.,, Chceš aj ty? "
,,Aj hej daj."
Denis mi podal fľašu a...naše oči sa stretli.Hlboko som sa do nich zapozerala. Potom sa ku mne začal pomaly približovať.
Keď sme boli v tesnej blízkosti,spojil naše pery.
Začala som s nimi pohybovať a on spolupracoval.Keď nám dochádzal kyslík, odtiahli sme sa od seba.
Ale ja som dostala nenormálnú chuť na to, robiť s ním viac.
,,Nesereme na film?"spýtala som sa ho trošku viac perverzným tónom, než som chcela.
Neodpovedal,len ma chytil za ruku a ťahal do svojej izby.
Zavrel a zamkol dvere, ja som si zatiaľ stihla dať dole veci.A keďže sme v tedy blbli v bazéne, bola som naostro.
Denis akoby nechcel zaostávať a vyzliekol sa do naha aj on.
Vyskytol sa mi výhľad na jeho 'kamaráta '.
Denis začal 'zamestnávať 'moje prsia.,, Ser na predohru."povedala som vzrušne.
On ma poslúchol ,navliekol si kondóm a stačil ho do mňa.
******
Áno, áno viem.. Nudna časť..
Taktiež sa chcem ospravedlniť za to, ako dlho som ju nepridala...
YOU ARE READING
Heart Breaker (SK)
Teen FictionPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...