Z POHĽADU LUCY:
,,Je za desať minút sedem, asi by sme sa pomaly mali začať chystať však vieš že Greg nemá rád keď sa mešká. "-povedal Denis a postavil sa z trávy na ktorej sme všetci piati sedeli.
,,To ešte v pohode stíhame dať jednu cigu."povedal Erik,ktorý nečakal na našu reakciu a hneď vytiahol krabičku. ,,No dobre no."povzdychol si Denis a posadil sa naspäť.
,,Má niekto zapaľovač?"-Erik
,,Tu máš?"-odpovedal mu Luis a z vrecka ho vytiahol a následne hodil.Erik ho chytil,z krabičky si vytiahol cigaretu a zapálil.
,,Kto všetko chce?"-spýtal sa Erik.
Keďže fajčiť chcel len on,Luis a Denis ostalo mu v krabičke toho ešte dosť.
,,Táák..ideme?"-spýtal sa Erik keď všetci dofajčili.Nikto neodpovedal,iba sme sa všetci zdvihli zo zeme a rovno si to v tichosti odkráčali rovno do Gregovej kancelárie lomené izby.
S klopanim sme sa tiež neobťažovali a rovno vtrhli dnu.
,,No už ste tu?No..nejdeme zdržovať a idem vám všetko povedať."prehovoril.
,,Tak vy piati vyrážate zajtra ráno už o ŠIESTEJ RÁNO"dal si veľkú námahu s tým to zdôrazniť. ,,A pôjdete do Nevady a keďže je to nejaké tri až štyri dni autom...keďže vás poznám,preto idete už zajtra a tak skoro.Vyberte si hocijaké auto chcete...to mi je jedno"no super...štyri dni v aute s tými debilmi..to bude.
,,No a čo sa týka vašich povinností...v GPS budete mať presné miesto kde máte ísť..je to taká menšia pumpa pri ceste..tam vás bude čakať jeden z našich ľudí.Ten vám podá Ďalej inštrukcie a tak..nič viac zatiaľ nepotrebujete vedieť...uhm.čo sa týka návratu...môžete tam ostať aj týždeň..možno aj viac..ako sa vám bude chcieť..Nevada je celkom zaujímavá..a keď tak necelých 10 hodín od tade je California..robte si čo chcete...len urobte svoju prácu."
,,Uhm..to je všetko?"-spýtal sa Denis
,,Vlastne áno..keby ma niečo dôležité napadlo..dám vám vedieť."-odpovedal Greg
,,Môžete ísť."dodal a my sme zasa bez slova odišli.
,,Hm..neviem či sa mi chce ísť s vami taak dlho v aute."povedala som hneď ako sme si znovu všetci posadali na trávu,na to isté miesto ako pred tým.
,,Mne sa celkovo nechce byť tak dlho v aute ...ale môžme sa cestou hocikde zastaviť...čo je vlastne po ceste?"-Jack
,,Hneď to nájdem."odpovedal Luis a už zapínal mobil.,,Tak ideme cez Pennsylvániu,Cleveland,Omahu,Nebrasku a potom až Nevada..."-povedal.
,,Hm...to môže byť celkom zaujímavé..nejdeme radšej baliť?Je už dosť hodín a vstávame kurva skoro a mne sa to ráno baliť nechce?"-Jack,,Ja sa pobalím potom,ak chcete vy choďte,ja tu ešte chvíľu ostanem."-Erik
,,Ani mne sa ešte nechce,Tay spí a nechcem ho budiť."-Ja
,,Ja sa idem radšej tiež.lebo som kokot.tak ahojte."-Luis
S nami ostal ešte Denis,čo znamenalo,že sa z tedeto nepohneme kým ta krabička,v ktorej ostalo asi tak 12 cigariet nebude prázdna,nie že by to bol pre nich nejaký problém.
,,Ja to vidím tak na tri týždne."-Denis
,,To je celkom dosť,na to že nás je tak málo,hlavne bez Taylora."-Erik
,,Veď toto.A Lucy?"-Luis
,,No?"-Ja
,,Nebude ti chýbať sex?Keď ideme preč na tak dlho?"-Luis...čo iné som mohla od neho čakať?Myslela som si že sa ide spýtať niečo normálne,ale to by jednoducho nebol on.
,,Myslím,že to nejak prežijem"-odpovedala som nakoniec tomu debilovy
,,Lucy,zapáliš si s nami?"-Luis
,,Nie..nechcem."-Ja
,,Ale no taak,zlatoo."-Luis
Viem,že by mi ten kokot nedal pokoj,kým yb som to nerobila,takže som si nakoniec jednu vytiahla z krabičky.
,,No vidíš,to je moja Lucy."-Luis,,Si jebnutý."poznamenala som a zapálila som ju,zapaľovačom,ktorý ležal vedľa neho.
,,Ja vás nepochopím."-Erik
,,To ani ja."-Ja
,,To nikto."-Luis
"Milujem" naše "intelektuálne" reči o ničom.Ale niekedy je to lepšie ako nič,ešte horšie je byť v tichu,neznášam ticho.Keby som si mala vybrať byť celý život potichu,alebo stále kričať..vybrala by som si to kričanie...vlastne aj keď niekedy je aj ticho celkom fajn,niekedy to doslova potrebujem
Bože..zasa som začala rozmýšľať o niečom,čo je totálne od veci.
Keď sme konečne dali celú krabičku,áno v množnom čísle ,pretože ma nenechali iba s jednou,za čom im som vážne strašne vďačná,lebo teraz mi je celkom zle,sme išli dovnútra sa baliť.
Super,je jedenásť hodín,to sa môžem rýchlo zbaliť a rovno spať,keďže musíme ísť tak skoro.FUCK.
BINABASA MO ANG
Heart Breaker (SK)
Teen FictionPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...