Z POHĽADU LUCY:
,,Čo budeme robiť dnes?"-spýtal sa Denis. ,,SPAŤ!" zakričala som,zakrila som sa perinou a zavrela oči.Ten malý hajzlík otravuje od pól siedmej ráno! ,,Súhlasím s Lucy."povedal Luis a tiež si ľahol. ,,Ste normálny?Sme v Las Vegas a vy chcete spať?!-Denis
,,Mysli na to,že si v LasVegas,v naozaj super hotely a v ešte lepšej posteli a ver, že ani tebe by sa nechcelo...vyspíme sa a môžeme niekam ísť.
Denis to očividne vzdal a odišiel z izby. ,,Konečne."povzdychol si Luis. Nemohla som inak ako nesúhlasiť,veď sme na izbu prišli o pól tretej,nechápem ako Denis mohol tak skoro vstať.Stavím sa ,že práve teraz budí Erika s Jackom.
Nedalo mi to a skoro okamžite som zaspala.*
Keď som sa zobudia,pozrela som sa,či som tu sama,alebo či je niekto tu. Luis ešte spal,ale rozhodla som sa ho nechať tak,ani mne by sa nepáčilo,keby ma niekto zobudil.Išla som sa teda obliecť a že si pôjdem na kávu.
Keď som sa obliekla,zistila som,že sa mi nechce ísť samej. Tak som si povedala,že zavolám Denisovi kde je. Chvíľu mu trvalo,kým mi to zdvihol,ale nakoniec som sa predsa len dočkala.
,,No?"-Denis
,,Kde si?"-Ja
,,U chalanov.Už si hore?"-Denis
,,No očividne,keď ti volám,ty debil.Nejde niekto z vás si dať kávu?"-Ja
,,Ja pôjdem,počkaj,ešte sa spýtam chalanov."-povedal,chvíľu som čakala,kým sa dohodnú tí traja.
,,Ide ešte aj Erik.Jackovi sa nechce.Tak poď ešte pred tým sem a potom pôjdeme."-Denis
,,Dobre.Za chvíľu som tam."povedala som a zrušila hovor.
Mobil som si dala do zadného vrecka u nohavíc.Rozmýšľala som,či si mám zobrať peňaženku,alebo nie.Nakoniec som sa rozhodla pre áno.Na nich sa spoliehať nemôžem-sú nevyspitateľní.
Zavrela som sa sebou dvere od izby a vydala sa "až" štyri izby ďalej k Jackovi a Erikovi.
Zaklopala som a čakala,kým mi otvoria.
,,Jé ahoj."objal ma Erik rovno vo dverách,objatie som mu opätovala a vstúpili sme do vnútra. ,,No,že si aj vstala.Kde je Luis?"-spýtal sa ma Denis)
,,Keď som odchádzala ešte spal a nechcela som ho budiť,tak no..som tu."usmiala som sa a sadla si na postel.
,,Ideme?"-opýtala som sa.
,,Môžeme,len počkaj,zoberiem si peniaze,očakávam,že Denis nič nemá tak ho pozývam a rovno pozvem aj teba."-odpovedal Erik,,Nemusíš ,ja peniaze mám,ale ak tak strašne chceš,tak kludne."pousmiala som sa a vyšli sme z izby.
,,Jack nešiel vážne,že sa mu nechcelo,alebo to malo aj iný dôvod?"-spýtala som sa na ceste z hotelu. ,,Neviem,ale aj mne sa zdal nejaký divný,ak narážaš na to."-odpovedal mi Erik.Povzdychla som si a v tichosti sme pokračovali ďalej.
Našli sme menšiu kaviarňu, asi 10 minút od nášho hotela,tak sme šli tam.Posadili sme sa úplne do zadu a čakali kým príde niekto,kto nás obslúži.Našťastie sme nečakali dlho,možno to bude tým že tu nebolo veľa ľudí.Prišla k nám pomerne mladá čašníčka...mohla byť aj v našom veku,určite by som jej netipovala viac ako 17-18 rokov.
,,Čo prinesiem?"-milo sa usmiala,teda hlavne na Denisa,ktorý už určite vlhol. ,,Ja si dám karamelové frappuccino." prehovorila som ako prvá.
,,Uhm..ja si dám zalievanú kávu."-Erik
,,A ja si dám cappuccino."mrkol na ňu Denis.On na ňu vážne mrkol?Na koho toto môže fungovať?!
Ona sa na neho znovu usmiala.To je fakt blbá?Ona sa vážne usmeje na chalana ktorý na ňu mrkne?!To je moc. Robí hanbu všetkým ženám.
VOUS LISEZ
Heart Breaker (SK)
Roman pour AdolescentsPríbeh je o 16 ročnej babe, ktorá má veľa kamarátov, dá sa povedať, že je na škole celkom obľúbená. Lenže predtým to tak celkom nebolo. Na škole sa objaví nový žiak s ktorým si hneď na začiatku Lucy nebude až tak rozumieť. Ako to celé dopadne sa d...