II. Chapter 40

327 34 2
                                    

~A fenti zenét mindenképpen hallgasátok meg mielőtt elolvasnátok, a döltbetűs szöveg egyben a zene szövege is, ezt a karakterek egymásközt beszélik, mintha egy rendes párbeszéd lenne. A fordítás nem az enyém!~

Az óra pontban hármat ütött. A hold fénylő sugarai betöltötték Hope kis lakását. A hűvös őszi szellő beáramlott a nyitott ablakon, ezzel lehűtve a helyiséget.

A lány szemeit még mindig lehunyva tartva próbálta kipihenni mindazt, mit az elmúlt napokban kénytelen volt átélni.

Néha-néha álmában halkan felnyögött, min Five csupán felnevetett. Hope fejét a fiú ölébe hajtva aludt, míg Five ujjaival a lány fehér arcán simított végig, ő egész éjszaka képtelen volt akárcsak egy percre is lehunyni szemeit.

Fáradt tekintetével mindvégig Hopeot figyelte, mintha csak attól tartana, hogy bármelyik pillanatban elragadhatják kezei közül.

Háttal a falnak dőlt, s sóhajtva igyekezett kiadni magából azt, mit már régóta tudott, csupán nem volt képes beismerni magának: Szüksége van Hopera.

Ekkor a lány egy nagy levegővétel közepette nyitogatni kezdte szemeit, kezével görcsösen
megszorította Five ujjait, mintha ő is attól rettegne, hogy bárki elszakítaná őket egymástól.

Felült az ágyon, majd arcát a fiú vállába fúrva karjait átfűzte dereka körül, míg Five fejét a lány kócos tincsei közé temette.

— Nem lesz semmi baj! — Suttogta Hope fülébe, ám mintha meg sem hallotta volna, sírni kezdett. Sírás, mely az elmúlt tizenhét évben élete elengedhetetlen részévé vált. A sós könnycseppek a fiú ingére hullottak, ezzel átáztatva a fehér ruhadarabot. — Elpirultál? Félsz attól, hogy nem tudsz váltani, ami olyan, mint amikor valami a fogad közé szorul. Vannak ász lapjaid az ingujjadba lapulva? Van fogalmad arról, hogy milyen mélyen vagy? Ezen a héten szinte minden éjjel veled álmodtam. — Ujjait Hope álla alá helyezte, majd fejét megemelte, hogy a könny áztatta íriszébe tekinthessen. — Hány titkot tudsz megtartani? Mert találtam egy dallamot, ami valamiért rád emlékeztet és folyton újra játszom, amíg el nem alszom és ráöntöm az italom a kanapéra. Akarom-e tudni, hogy ez az érzés kölcsönös?

A lány nem felet, tekintetét a padlóra szegezte, némán. Five ismét felsóhajtott, remélte, hogy Hope ugyanúgy érez iránta, ám nem bírta volna a közelében maradni, hogy tudja: Hope nem szereti.

Elengedte a kezei közt tartott lányt, majd az ágyból feltápászkodva indult az ajtó felé, mikor valaki hirtelen elkapta a csuklóját, s magával szembe fordította.

Szomorú látni, hogy elmész, valamiért bíztam benne, hogy mégis maradsz. — Ijedten szorította ujjaival a fiú karját, félt, hogy ismét elveszíti azt, ki számára a legfontosabb volt. — Kicsim, mindketten tudjuk, hogy az éjszaka azért van, hogy kimondhassunk dolgokat, amiket holnap már nem lehet.

Visszatérve hozzád; — Tenyerét a lány nedves arcára helyezte, majd olyan közel húzta magához, hogy csupán pár centiméter választotta el ajkaikat. — Volt már, hogy hívtál volna, mikor megbántad? Mert
én mindig ezt teszem. Talán túlságosan lefoglal, hogy a tied lehessek, ezért nem tudok valaki mást szeretni, most már végig gondoltam...

Visszatérve hozzád; —Hope érezte a fiú forró leheletét. — Szóval, van barátságod? Azon tűnődtem, hogy vajon nyitva van-e még a szíved, és ha igen, mikor zár? Nyugodj meg és csücsöríts!

Bocsánat, hogy közbe szolok, de folyamatosan azon vagyok, hogy csókoljalak meg. Nem tudom, hogy Te ugyanúgy érzel-e, mint Én de együtt lehetnénk, ha Te is akarnád! — Five szinte nem bírta legyőzni vágyát, hogy azonnal felfalja a lány ajkát, ám nem tehette, még nem.

Akarom-e tudni, hogy ez az érzés kölcsönös? Szomorú látni, hogy mégis elmész, valamiért bíztam benne, hogy mégis maradsz. — Hope ujjait hátulról a fiú hajába vezette, majd arcát még közelebb emelete Five arcához. — Kicsim mindketten tudjuk, hogy az éjszaka ezért van, hogy kimondhassunk dolgokat, amiket holnap nem lehet.

Visszatérve hozzád; volt már, hogy hívni akartál, mikor megbántad, mert én mindig ezt teszem. Túlságosan lefoglal, hogy a tied lehessek, ezért nem tudok valaki mást szeretni. Most már végig gondoltam! Akarod-e, hogy visszatérjek hozzád? — A fiú szíve hevesebben vert, mint valaha, nem bírt volna belegondolni, hogy mi lesz, ha válasza „nem" lesz.

Hope nem felet, csupán Five ölébe ugrott, ki átfonta kezeit a lány feneke alatt, s így tartotta, míg ajkuk összeforrt egy szenvedélyes csókká...

°☆☆°









°☆☆°

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Egy tönkretett gyermeki lélek (TUA fanfiction) /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora