26. "Milyen igaz!" (+18)

1.2K 27 1
                                    

Attól függetlenül, hogy David egyedül élt a lakásban, nagyon szép rend volt. A konyhában minden a helyén, nem volt lejárt szavatosságú vagy romlott kaja sehol, minden katonás rendben,logikusan és praktikusan elhelyezve. Ahhoz képest hogy nem szokott főzni, egészen sok eszköze és kisgépe volt és erről az jutott eszembe,hogy milyen szuper program lenne néhány alkalommal kettecskén főzni magunknak valamit. El is határoztam,hogy feldobom majd az ötletet Davidnek,ha hazaér.

A fürdőben samponon, tusfürdőn és aftershaven kívül csak mosókapszulák voltak, semmi más. Az én fürdőszobámmal összehasonlítva amiben kb egy kisebb drogéria kínálata megtalálható volt, nos Davidé szinte üresnek tűnt. Halkan kuncogva a hálószobájába mentem.
Az ágya szépen bevetve, friss ágynemű felhúzva és az egész szobát David parfümjének illata lengte körül.
A ruhásszekrényében matatva vállfákon ingek, pulóverek és pólók,illetve néhány zakó volt, a polcokon pedig nadrágok és szabadidő szettek. A
vállfákon lévő ingeket egyesével megnézegetve megakadt a szemem egy cipősdoboz méretű fadobozon a ruhái mögött a szekrény alján. Lélegzetem meglepetten elakadt majd óvatosan kivettem,persze közben megjegyezve hogy hol volt pontosan és hogyan volt elhelyezve.
Leültem a padlóra a fa dobozzal az ölemben, mely szerencsére nem volt bezárva sem lakattal sem egyéb módon, így azonnal fel tudtam nyitni a fedelét.
Fogalmam sem volt hogy mire gondoltam,mi lehet benne,de kissé meglepett amikor egy kis halom papírral találtam szemben magam. Nos őszintén szólva valami izgalmasra számítottam,mint például valami szexjáték vagy ilyesmi,kicsit talán uncsinak is találtam hogy papírokat őrizget. De ez csak addig tartott amíg el nem kezdtem átnézegetni őket.
Tulajdonlapok, hivatalos iratok voltak a dobozban főleg, majd a papírok alatt néhány fényképre bukkantam. David és valószínűleg a szülei és a testvére volt rajta az egyik képen. De régebben készülhetett ,mert David még fiatalabbnak tűnt, talán egyetemistának. A másik sráccal hasonlítottak egymásra,bár David helyesebb de azt is egyből kiszúrtam, hogy a fiúk az apjukra ütöttek, az anyukájuktól talán csak pár vonást örököltek. Elmosolyodva megnéztem következő képet,amin egy kisbaba volt.
"Valószínűleg David kisfia babakorában." Édes kis bogyóka volt már akkor is de most, ovisként is cukinak tartottam.
A következő néhány képen David és a kisfia voltak együtt illetve néhány képen csak Matthew. Aztán a következő képen David és Naomi, aki esküvői ruhában boldogan néznek egymásra. Majd még néhány esküvői kép került elő.
Tudtam, hogy nem szereti már a feleségét David mégis fájdalmasan összefacsarodott a szívem a képeik láttán.
A képeket félre pakolva egy apró dobozkára leltem,amit gyorsan kalapáló szívemről tudomást sem véve felnyitottam. Egy gyönyörű gyémánt gyűrű volt benne. Ezernyi kérdés rohamozott meg: "Ez régi? Vagy új? A feleségének vette még korábban? Örökség? Vagy talán nekem vette?"
Tátott szájjal bámultam a gyűrűt s remegő ujjaimmal óvatosan megsimítottam majd kiemeltem a dobozából.
"Tegyük fel,hogy ezt nekem vette. Ha megkérné a kezem mit mondanék?" merengtem magamban "Jajj de annyira hülye vagyok! Mi a fenéért kérné meg a kezem? Alig ismerjük még egymást ,még a csak meg sem csókolhat mások előtt, mivel David HÁZAS! Annyira naiv idióta vagyok.
Egy dühös könnycseppemet elmorzsolva vettem egy mély levegőt és megráztam a fejemet.
"Nekem ilyesmiben sosem lehet részem. Legalábbis Daviddel nem. El kell ezt fogadnom." Gondosan visszapakoltam mindent a dobozba,aztán a fadobozt is vissza a helyére a szekrény aljába a ruhák mögé majd a szekrényt becsukva kimentem a hálószobából.

Egy pohár bor társaságában ücsörögtem a csöndes lakásban ,s elmélyedtem a saját gondolataimban.
" Persze,tudtam én hogy mibe egyeztem bele azzal,hogy egy nős férfi szeretője lettem. Mégis ez a gyűrű eléggé felzaklatott. Nem is maga a gyűrű,hanem az,hogy akkor realizáltam igazán,hogy mennyi mindenről lemaradok azzal,hogy csak a szeretője lehetek.
Habár mindezt félretéve maximálisan boldog voltam Daviddel,semmi okom nem volt panaszra: kényeztetett,szeretett, a tenyerén hordozott,de mindezt csak otthon. Soha nem mutatkozhattam vele,legalábbis nem úgy ahogyan én szerettem volna. De ettől függetlenül nem akarnék senki mással lenni, csak vele. Igen,tudom bolond vagyok,hogy ennyivel beérem,de mindennél jobbam szeretem Davidet. Ó és hogyan is mondják?: "A szerelem öl, butít és nyomorba dönt." Milyen igaz! "

A harmadik pohár boromat iszogattam magányosan a tv-t bámulva,amikor David végre hazaért.
- Szia!- mosolygott rám imádnivalóan
Nagyon fáradt volt,láttam rajta mégis nagyon lelkesen és édesen üdvözölt s én ugyanígy őt
-Szia!-trilláztam miközben odaszaladtam hozzá és a nyakába borultam
- Minden rendben?- kérdezte a fülemhez emelve ajkát
- Aha.- mormoltam s nyomtam egy puszit a nyakára
Kissé elhúzódtam hogy szemeibe nézhessek, mire ő letett és tenyerei közé fogta az arcomat s lágyan megszólalt
- El sem tudom mondani mennyire jó érzés így hazajönni,hogy te itt vagy.
Boldogan elmosolyodtam.
- Már nagyon vártalak.
Alig fejeztem be a mondatot, David lecsapott ajkaimra és szorosan magához ölelt
Karjaiban olvadoztam, kiélvezve édes és követelőző csókunkat. De ő hirtelen elhúzódott
- Van kedved együtt fürdeni a kádban?
- Öhm, persze.- feleltem készségesen- Engedek fürdővizet.
- Köszönöm.- puszilt arcon hálásan- Addig én ledobom a cuccom meg levetkőzök.
- Rendben.

Mire előkészítettem a kellemesen meleg,habos fürdővizet, David is megérkezett s ajkamba harapva nyugtáztam,hogy teljesen meztelenül.
- Azt javaslom , hogy dobd le a textilt.- mormolta a fülembe,mire jóleső borzongás futott végig testemen

Miközben sietve megszabadultam ruhadarabjaimtól David beleült a vízbe, majd karjait a kád szélére támasztva lassan végignézett a testemen
- Észbontóan szexi vagy.- mondta
Nem feleltem semmit,csak kacsintottam egyet.
David mutatóujját magafelé hajlítva jelezte,hogy szeretné ha csatlakoznék hozzá.
Tenyerét felém nyújtotta,amibe belekapaszkodva bemásztam a kádba.
A kádban állva megkérdeztem
- Hova üljek le? Mármint szemben vagy háttal?
David nem felelt hanem lassan előre hajolva puszit nyomott a puncimra ,majd felnézett rám.
- Én azt akarom, hogy rám ülj...- mondta rekedtes hangon mire lenéztem és a vízben megláttam keményen meredő farkát.
- David...- leheltem tétovázva- Azt hittem fürdünk.- motyogtam halkan nevetve
- Fürdünk is...de csak miután úgy megkúrtalak,ahogy megérdelmed.-mormolta csábítón ,keze pedig a belső combomon felfelé siklott- Érezni akarlak. Azt akarom ,hogy meglovagolj, hogy a szűk kis puncidban tövig nyomulhassak. Gyere, hadd repítselek a csúcsra!
- Imádom,amikor ilyen mocskos a szád.- leheltem kiszáradt ajkaimmal
David szexin elmosolyodott
- Gyere cicus, hadd húzzalak karóba!- kacsintott
Szinte ösztönösen térdeltem le a vízbe majd rámásztam Davidre s miközben megcsókolt a farkára ültetett és lassan belémhatolt.
A nyakamat harapdálta én pedig fáradhatatlanul lovagoltam rajta,miközben a fürdővíz egyrésze már a fürdő padlójára csapódott ki.
Gyorsítottam a tempón és kéjesen sikongattam ahogyan David a fenekemet mellemet markolászva a lelket is kikefélte belőlem
David nevét kiáltozva értem el a csúcsra, majd Davidbe kapaszkodtam miközben ő mélyeket döfött belém, de nem lebegtem túl sokáig az orgazmus okozta idillben
- El fogok menni.- dörmögte David a nyakamba- Nincs rajtam gumi.Le kell szállnod....-nyögte ,de én már le is szálltam a farkáról
Hangos,mélyről jövő nyögéssel élvezett  bele a vízbe.
Kiszálltunk a kádból leeresztettük a vizet,majd engedtünk egy új adagot.
Miközben megtelt a kád ,forrón,hosszasan csókolóztunk majd bemásztunk a kádba,s Davidnek háttal a vízbe ültem.
- Szeretlek.- mondta halkan és egy puszit nyomott a vállamra
- Én is szeretlek, David.- dőltem hátra a mellkasára ő pedig mindkét karjával átölelt
- Na és mivel töltötted az időt,amíg vártál rám?-kérdezte miközben lágyan bedörzsölte a testem tusfürdővel

SzívszorítóWhere stories live. Discover now