A zene lüktetése, az energia ami a tömegből áradt, teljesen magával ragadott.
A pörgős latin zene átjárta egész testemet és a tömeg közepén, a táncparketten megállva David a derekamra tette egyik kezét, másikba az enyémet fogta
- Csak néhány lépést ismerek.- hajolt a fülemhez
- Én is, de majd rögtönzünk.- nevettem
Táncolni kezdtünk. Szinte ösztönösen mozogtunk a zene ritmusára. Átadtam magamat az érzésnek és Davidnek.
Önfeledten táncoltunk, megforgatott majd egyik kezével megtámasztva a hátamat hátra döntött.
Perzselő tekintettel meredt rám, majd röpke csókot lehelve ajkamra felemelt és folytattunk a táncot.
Kezei közül kibontakozva megfordultam előtte majd hátammal mellkasának simulva lassan, a csípőmet tekergetve, hullámzó testtel egyre lejjebb guggoltam.
Ahogy felemelkedtem David mindkét keze oldalamon felkúszva, szinte követelőzőn simogatta a bőrömet.
Pontosan tudtam, sőt éreztem hogy mennyire felkorbácsoltam David vágyait, hiszen erekciója keményen a fenekemnek feszült, de még nem akartam hazamenni. Így kissé elléptem és szembe fordultam vele.
Cinkosan elmosolyodtam
- Mit művelsz velem?- nézett rám égő tekintettel
Erre szélesen elvigyorodtam, majd vidáman, kissé ügyetlenül táncikálni kezdtem.
David arca megváltozott, meglepődött a hirtelen váltásomon.
- Mit csinálsz? Ez milyen tánc?- nevetett
- Ez?- kiabáltam túl a zenét , továbbra is táncolva- Ez a sajátom.- nevettem felszabadultan, élvezve a zenét és a fesztelen hangulatot
David édesen rám nézett, elmosolyodott , aztán ő is vidáman utánozni kezdte bénácska táncmozdulataimat.
Csak nevettünk és ahogy megláttam David felszabadult, vidám, teljesen gondtalan arcát, a szívem nagyot dobbant. Túlcsordult szerelemmel és örömmel. Leírhatatlan érzés volt ilyennek látni őt. Akkor még inkább beleszerettem. Már ha ez lehetséges.Kipirult arccal, boldogan lihegve, kézenfogva hagytuk el a táncparkettet majd a pulthoz sétáltunk egy italért.
- Jöhet ugyanaz?- kérdezte David majd a derekamat átkarolva megpuszilta a halántékomat
- Persze.- néztem rá hálásan
Megrendelte az italokat majd visszamentünk a még mindig üres asztalhoz pihenni és inni.
- Remek táncos vagy.- nevetett David
- A virágot és a gratulációs üdvözlőlapot az öltözőmbe kérem.- játszottam a dívát majd elnevettem magamat- De te egyébként igenis jól mozogsz. Mármint annak ellenére, hogy beadtad hogy te nem táncolsz jól, szerintem nagyon jól nyomod.
- Igyekszem. -mosolygott- Még soha nem csináltam amúgy ilyet, mármint hogy teljesen megfeledkezve mindenről csak táncoltam. Remek érzés volt, köszönöm.- fogta meg az asztalon az egyik kezemet és szerelmes tekintettel lágyan elmosolyodott
- Őszintén szólva én sem,de nekem is nagyon tetszett. Köszi.- hajoltam hozzá és megcsókoltamEkkor egy lassú, érzelmes dal töltött be a termet.
- Szabad egy táncra ,hölgyem?- mormolta ajkamra David
- Igen.
Lassan felkeltünk a székekről majd a parkettra érve mindkét karommal átkulcsoltam David nyakát, ő pedig mindkét kezével a hátamat és derekamat fogta.
Egymás szemében elveszve , lassan táncoltunk a gyönyörű dalra.
David homlokát az enyémnek döntötte, lehunytam a szemeimet és élveztem a pillanatot.
Tovább táncoltunk, de a saját kis boldogságbuborékunkban. Úgy éreztük, akkor és ott ,mintha csak mi léteznénk, mintha senki és semmi más nem számítana. Felemelő pillanatok voltak.
A dal véget ért s felnéztem Davidre. Megszerettem volna kérdezni tőle, hogy maradjunk vagy üljünk le, de forrón átkarolt majd hevesen megcsókkolt.
A szívem hevesen dübörgött a mellkasomban, a vérem felforrósodott, karjaimmal én is átöleltem. Levegőt is alig kaptam, olyan hévvel csókoltuk egymást.
- Menjünk vissza a hotelbe.- mormoltam David ajkaira
- Egyetértek.- felelte perzselő tekintettel
———————————————
Egész éjjel szeretkeztünk, lassan, érzékien, a másik minden rezdülésére figyelve.
Tulajdonképpen szerintem a szomszédos szobák lakói nem igazán tudta aludni tőlünk, mivel abszolút nem fogtuk vissza magunkat.A sokadik menet után már csak pihegtem David mellkasán fekve és hallgattuk egymás hangosan, egyenetlenül verő szívét és a zihálásunkat.
- Maradjunk itt örökre.- mormolta David miközben a hátamat simogatta
- Rendben.- bújtam hozzá szorosan- Amúgy sem szeretnék holnap hazaindulni.
- Tudom. Én sem. - felelte elkomorodva David- De vasárnap reggel már megyek is haza. Ha hazaértem beugrom a cukrászdába.- puszilt bele a hajamba
- Oké. Tudod mit? Ha jól ment a nap akkor kérj majd egy cappucinot ,de ha gond volt akkor meg egy fekete kávét 1 cukorral.
- Rendben. Nagyon szeretnék cappucinot inni.- mondta halkan és pontosan ugyanúgy vágytam arra hogy cappucino legyen- Vasárnap munka után átjössz hozzám?-kérdezte
- Ha szeretnéd, akkor persze.
- Mindennél jobban szeretném.- mormolta ahogyan a hátamra gördített és egy puha csókot lehet a mellemre.Ahogyan a hajnal első napsugarai bekúsztak a szobába, már David nevét nyögve értem el a csúcsot ismét, ahogyan ritmusosan mozgott bennem.
Reggel 9 után hagytuk el a hotelt. Bepakoltuk a csomagjainkat a kocsiba majd visszaindultunk Marble Fallsba.
- Jól éreztem magam nagyon.- mosolyogtam Davidre
- Örülök kicsim.- mosolygott rám majd tekintetét ismét az útra szegezte- Én is nagyon-nagyon jól éreztem magam veled. Szeretlek.- nézett rám imádnivalóan
- Szeretlek.- mosolyogtam rá boldogan- Köszönök mindent.
- Szívesen. Megérdemled.- kacsintott rámA város határához közeledve megszólaltam:
- Szerintem rakj ki valahol itt.-kértem Davidet
- Nem. -rázta meg a fejét- Nem hagyom hogy kilométereket gyalogolj, ráadásul csomaggal.- jelentette ki
- Tessék? De...hát... megláthatnak.- mondtam aggodalmasan
Nagyot sóhajtott. Láttam rajta, hogy azon agyal, hogy mit tegyen.
- Minden rendben lesz. Tegyél ki nyugodtan.-mondtam halkan
- Nem. Hazaviszlek.
- De megláthatnak. A szomszédaim folyton leskelődnek.
- Hozzám viszlek haza. -pillantott rám mosolyogva- A garázsba beállok, ott senki nem fogja látni ha kiszállsz az autómból. Onnan már megoldjuk.- kacsintott
ESTÁS LEYENDO
Szívszorító
RomancePenny egy texasi kisvárosban él. Családja súlyos titkokat őriz,melyek megnehezítik az életét. Ám egy napon egy jóképű orvos besétál a cukrászdába,ahol Penny dolgozik és megváltozik minden. Minden jog fenntartva! +18 Előfordul a történetben káromkod...