33. "Számít ez?"

1K 31 4
                                    

Feszülten meredtem Naomira. A nőre akiben az évek alatt egyre nagyobbat csalódtam. Rá sem ismertem a nőre, akit annak idején megismertem. Most ahogy néztem őt, esküszöm, hogy láttam ahogy a rosszindulat beborítja tetőtől-talpig akár egy fekete pokróc.
Egyszerűen nem tudtam volna megtenni, nem tudtam volna rávenni magam arra, hogy megdugjam. Taszított az egész lénye.

- Végeztünk.- mondtam rideg hangon
- Az a szánalmas drogos testvéred a sitten fog megdögleni!- vicsorogta
- Ha a bíróság úgy ítéli meg, hogy ezt érdemli, akkor úgy lesz. - feleltem szárazon, de belül ordítottam ahogy a bűntudat kínzott, viszont belefáradtam abba, hogy a testvérem hibái miatt én vezekeljek
Láttam Naomin, ahogy keresi rajtam a támadási pontokat:
- Soha többé nem láthatod a fiad!- lépett közelebb fenyegetően
- Ezt nem te döntöd el.- vágtak vissza dühösen
- De igen. - tette karba a kezeit fölényesen

Mély levegőt vettem, és lecsitítottam saját ordító bensőmet mielőtt Naomi fejét a falba vertem volna, majd sarkon fordultam és elhagytam az épületet.

Nem érdekelt az utánam kiabáló Naomi, nem érdekelt a hotel épületében bérelt szobám, muszáj volt kiszellőztetnem a fejem.

Egészen hajnal 5-ig róttam az utcákat és azon gondolkodtam, hogy mi fog ezután történni. Abban biztos voltam, hogy még mielőtt hazamennék fel kell keresnem egy válóperes ügyvédet. De nem akárkit: nekem Gerald Brighton kellett. Szívből gyűlölte Naomit és az egyik , ha nem a legjobb válóperes ügyvéd volt az egész államban, így csak vele voltam hajlandó beérni. Egyedül neki volt esélye arra, hogy úgy váljak el Naomitól, hogy megmarad a jogom a fiam láthatásához.

Visszamentem a hotelbe, ahol a nemrég végetért lagzira csupán csak a dekoráció maradéka emlékeztetett. Felmentem a kibérelt szobámba, lezuhanyoztam ,majd összeszedtem a bőröndömbe a cuccaimat és a recepcióra indultam.
Kicsekkoltam aztán lementem a kocsimhoz a mélygarázsba. Ahogy kihajtottam a hotelből rögtön kikerestem Gerald számát majd tárcsáztam.
Természetesen a titkárnője fogadta a hívásom és szerencsémre rögtön adott egy időpontot, mivel valaki lebetegedett, így megkaptam a megüresedett időpontját.
Reggel 9-kor már a visszafogott eleganciát sugárzó ügyvédi iroda várójában ültem, egy nagyon kényelmes bőr kanapén.
- Parancsol egy kávét Dr. Harris? - kérdezte udvariasan a titkárnő
- Nem, köszönöm.
- Rendben. Mr.Brighton hamarosan fogadja Önt. -mondta, s ekkor kitárult az ügyvéd irodájának ajtaja és kilépett rajta Gerald
- Harris.- biccentett kétkedve majd beinvitált
Becsuktam magam mögött az ajtót és leültem az asztal előtti fotelek egyikébe
Gerald komótosan leült az asztal mögött lévő fotelébe majd hátradőlt
- Miben segíthetek?- kérdezte óvatosan
- El akarok válni Naomitól.- feleltem
Gerald szeme izgatottan felvillant.
- Nocsak! Akkor a legjobb helyre jöttél.- vigyorodott el- Hogyan jutottál erre a döntésre? Ha szabad kérdeznem...
- Hosszú történet. Röviden annyi, hogy elhidegültem tőle. Nem szeretem őt, már hosszú ideje.
- Van valakid?- kérdezte
"Na most erre mit feleljek?!
- Őszintének kell lenned David, csak úgy segíthetek neked.- mondta jelentőségteljesen
Nagyot sóhajtottam.
- Számít ez?- kérdeztem halkan
- Igen. - vágta rá- Texas állam nagyon nem nézi jó szemmel, ha valaki házasság alatt szeretőt tart.
- Ő nem a szeretőm.- keltem Penny védelmére- És egyébként évek óta nem vagyunk együtt Naomival, nem is lakunk együtt. Csak Naomi csikarta ki, hogy a látszat kedvéért játszuk el, hogy minden a legnagyobb rendben.- sóhajtottam
Közben Gerald lázasan gépelt valamit a számítógépén, aztán kinyomtatott egy szerződést
- Írd ezt alá.- tolta elém az asztalon a papírt
- Mi ez?
- A szerződés, hogy engem kérsz fel a képviseletedre a válás során.
Átolvastam, majd aláírtam.
- Köszönöm.- biccentett- Na és akkor jegyezd meg, hogy mostantól bármit mondok és javaslok, az csak a te érdekedet fogja szolgálni, hogy megszabadulhass attól a nőtől.

Némán bólintottam.

- Annak ellenére, hogy nem minősül Texas államban bűncselekménynek, ha házasság alatt mással van viszonyod, mégis nagyon megnehezítheti a válást, a vagyonelosztást és a gyermekelhelyezést is. A bírók különösen megvetik az ilyesmit. Így nem lesz sétagalopp a válásod, ezt sajnos borítékolhatjuk. Mióta van meg a szeretőd?
- Nem a szeretőm.- szorult ökölbe a kezem Gerald lenéző stílusától, nem tetszett, hogy így beszélt Pennyről
- Nem akarok bunkó lenni, de házas vagy és egy másik nőt kefélsz. Ezt nevezik úgy, hogy szeretőd van.
- De amikor találkoztunk ő nem is tudta, hogy nős vagyok.- ragaszkodtam Penny védelméhez
- Mert te nem mondtad el neki?- vonta fel egyik szemöldökét
- Nem. De időközben megtudta és abba akarta hagyni, de én szeretem őt. - mondtam elcsukló hangon- Meggyőztem és velem maradt. Én vagyok a hunyó, nem ő. Túlságosan szeretem ő ahhoz, hogy el tudjam engedni. - mélyet sóhajtottam majd Geraldra néztem- Ez nem a szexről szól, én tényleg szeretem Pennyt.
Gerald elmosolyodott:
- Rendben David. Sajnálom, ha megsértettelek.  De bármi is legyen a helyzet, bárhogyan is történt,sajnos jogilag , bármilyen indíttatásból is, de házasságtörést követtél el. Ez nagyban meg fogja nehezíteni a folyamatot. Naomi tudja?
- Nem.
- Helyes. Ne is reklámozd! Azt gondolom, hogy jobb ,ha hallgatunk erről, de ha bárhogyan is kiderülne nagyon fontos, hogy nem tagadhatod le, mert a bíró jobban be fog rád pöccenni, ha nem vállalod fel.
- Értettem.
- Nem fogok finomkodni: Naomi rettenetesen megfogja cibálni a tökeidet, de segíteni fogok abban hogy megszabadulj tőle.
- A vagyon nem izgat, de a kisfiammal mi lesz?- kérdeztem aggodalmasan
Gerald a szemembe nézett komolyan.

- Nos igen, az biztosan nem lesz egyszerű. Az a banya azon lesz, hogy teljesen elvágja tőled a gyereked. Teljes felügyeletet akarsz vagy megosztottat? Esetleg láthatást?
- A munkámból eredően nem sokat és nem is rendszeresen vagyok otthon, így szerintem a bíró nem engedne teljes felügyeletet, de a megosztottnak örülnék. Ha csak láthatás lehet, azzal is beérem, de nem akarom, hogy eltiltsák tőlem Matthewt.
- Harcolni fogunk, hogy ez ne következzen be.- mondta Gerald
- Rendben, köszönöm.
- Mikor akarod benyújtani a válási szándékodat? Gondolom elsődlegesen peren kívüli megegyezést akarsz.
- Persze. Nos, amint lehet, nem akarok tovább húzni.
- Holnapra előkészítem a papírokat és átküldöm, hogy találsz-e benne olyat, ami nem tetszik. Ha minden oké, 2 nap múlva kipostázzuk Naominak a papírokat.
- Az jó lesz.- bólintottam
Gerald felállt és kezet nyújtott, én is felemelkedtem a fotelből és kezet ráztunk
- Köszönöm a felkérést.- mondta- Menj egyeztesd az adatokat a titkárnőmmel, illetve a díjazásomat is el fogja mondani részletesen.
- Rendben. Én köszönöm, hogy elvállaltad.

20 perc múlva már Marble Fallsba vezető úton haladtam, belefeledkezve a gondolataimba.

Miután beértem a városba, leparkoltam a garázsomban majd a cukrászdába mentem, ahol nagy volt a forgalom. Szinte tele volt minden asztal.
Penny kedves mosollyal az arcán beszélgetett egy idősebb úrral, majd átnyújtott neki egy kistányért amin kettő szelet gyümölcsös süti volt. Ekkor vett észre engem.
Gyönyörű szemei felcsillantak majd őszinte, boldog mosoly terült el arcán.

Visszamosolyogtam rá és a pulthoz léptem.
- Üdv Penny!- próbáltam udvariasnak tűnni, nehogy valaki gyanút fogjon- Kávét kérek elvitelre.
Nagyot nyelt majd óvatosan megkérdezte:
- Üdv! Milyet kér Dr Harris?
Az a reménykedés, ami a szemében ragyogott, szívszorító volt
- Egy fekete kávét kérek egy cukorral.- mondtam halkabban
Penny arcán fájdalom suhant át, és ahogy rám nézett, a szívem szakadt belé. Láttam rajta, hogy legszívesebben kérdésekkel árasztana el.
- Szeretnék még egy kicsi adag cappucinot is.- mosolyodtam el halványan, hiszen az végülis jó hír, hogy elindítottam a válásom
Penny teljesen összezavarodva állt a pult mögött.
- Most... akkor... mindkettőt kéred?- kérdezte
- Igen.
- O..oké.- dadogta majd sietve megcsinálta a kávékat és papírpohárban letette elém a pultra.
Gyorsan bepötyögtem egy üzenetet a telefonomon, amit át is küldtem azonnal Pennynek.

Munka után gyere át, mindent elmagyarázok. Nincs akkora baj, mint sejted. Szeretlek❤️

Felmutattam a mobilom hogy Pennynek jelezzek hogy nézze meg majd letettem egy jókora borravalóval a kávét árát.

- Szép napot Penny.- mosolyogtam rá halványan majd megfogtam a poharakat
- Önnek is Dr Harris.- biccentet lassan majd a hátsó helységbe indult, én pedig elhagytam a cukrászdát

Sziasztok!
Hogyan tetszett a rész?
Szerintetek simán fog menni a válás? Naomi hogyan reagál majd?
Köszi, hogy ilyen sokan figyelemmel kíséritek a történetet!❤️

SzívszorítóDonde viven las historias. Descúbrelo ahora