3

1.3K 125 67
                                    

Chan tuvaletlerin olduğu kısma yönelip birkaç adım daha attı arkasını döndüğünde Jisung karşısındaydı ve anlamayan gözlerle ona bakıyordu. Chan ona başını çevirip gülümsedi ve tek elini Jisung'un omzuna koyup hafifçe vurdu.

- Dostum yanındaki hatun kız arkadaşın mı? Öyle olduğunu düşünmedim pek ama emin olmak için sormak istedim.

- Hayır, o sadece yakın bir arkadaşım, neden sordun?

- Kendisi biraz hoşuma gitti, arkadaşlarıyla olduğu için rahatsızlık vermek istemedim, senin için de uygunsa bizi tanıştırır mısın?

- Sen, Doktor Lee'nin mi arkadaşısın eğer yanlış görmediysem?

Aslında Jisung doğru cevabı biliyordu ancak konu açmak istercesine böyle bir soru yöneltmişti.

- Evet, onu tanıyor musun yoksa?

- Ahh şey, sanırım, birkaç saat önce tanıştık, önce gözüme dirsek atıp sonra da ayaküstü muayene etti de...

Gülüştüler.

- Aaa evet böyle bir şeyden bahsetmişti, gerçekten ilginç bi tesadüf.

- Öyle sanırım, evet...

- Eee bizi tanıştıracak mısın? Ortak bir tanıdığımız da çıktı sayılır, ne dersin?

- Tabii tanıştırırım ama gerisi ona kalmış.

- Ahh tabii ki

Jisung Chan'in burada beklemesini söyleyerek içeri gitti. Döndüğünde başıyla onayladı.

- Telefon numarasını sana iletmemi istedi.

- Mükemmel

Dedi gülerek ve hemen telefonuna kızın numarasını kaydetti. Kaydederken konuşmaya devam etti:

- Adı neydi?

- Jinae

- Wow mükemmel bi isimmiş

Yazarken mırıldandı, ji-na-e, sağol dostum! Bu arada siz arkadaş grubu olarak genellikle burada mı takılırsınız?

- Evet genellikle burdayız

- Umarım bir gün hep birlikte de takılırız

- Umarım... Ben de senden bir şey isteyebilir miyim? Şey, senin adın neydi?

- Ben Chan, seninki?

- Benim adım da Jisung memnun oldum

- Ben de memnun oldum Jisung, evet bir şey isteyecektin?

- Arkadaşın Doktor Lee'nin hangi hastanede çalıştığını öğrenmem mümkün mü? Çünkü gözle ilgili farklı bir durum var da danışmak istediğim ama burada onu rahatsız etmek istemedim, anlarsın ya...

- Ahh tabii hiç sorun değil merak etme, senin gibi bir hastayla karşılaşmak onun için de değişik olacaktır, Severance Hastanesinde çalışıyor.

Derken gülüyordu.

- Pekala çok teşekkürler

- Ne demek, o zaman ben artık Minho'nun yanına dönüyorum her şey için çok sağol dostum!

Jisung'un gözlerinin parladığını farketti ve bu durum Chan'i daha da heyecanlandırdı, içini büyük bir mutluluk kaplamıştı. En yakın arkadaşının hisleri karşılıksız kalmayacaktı...

- Tamam Chan, görüşürüz umarım tekrar!

- Görüşürüz dostum!

Chan Minho'nun yanına döndüğünde onu son derece sıkılmış halde bulmuştu. Minho ters bir şekilde ona baktı.

SERENDIPITY | Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin