Összeségében nem volt olyan borzasztó a film, de egy vígjátékhoz képest, szerintem picit unalmas volt. Mindenki nyújtózva állt fel a helyéről és elindultunk a konyhába vacsorázni.
-Ana! – fordult hátra apa – Majd szeretnék veled beszélni. – túl komoly volt a hangja, ezért megszeppenve bólintottam egyet. Csak ne Buckyról.
Csendben kezdtünk el falatozni, ami egyáltalán nem volt ránk jellemző. Thor vagy Peter szája be nem áll, de most ők is csendben voltak. Rendesen ijesztő volt.
-Csendesek vagytok ma. – szólalt meg Clint– Peter, mesélj mi történt ma veled a suliba. – fordult a fiú felé, akinek több sem kellett egyből elkezdte mesélni.
-Holnap majd én megyek érted. – nézett a fiú irányába apa.
-Na még mit nem. – vágtam rá egyből – Én megyek érte. Már megbeszéltük.–mosolyogtam ártatlanul.
-Akkor együtt megyünk érte. – próbálkozott tovább apa.
-Nem! – válaszoltam határozottan–Programunk van holnap. De ez titok!–jelentettem ki mielőtt Peter nagyon bepörögne.
-Ez nem igazságos. Én soha nem mehetek érte. – tette keresztbe mellkasa előtt kezeit és morcosan nézett rám. A látványtól muszáj voltam elnevetni magam.
-Bocsi. – tettem fel a kezem.
-Na szép. Még te is kiröhögsz.
-Be kell pótolni. – vontam meg a vállam.
-Na látod. Nekem meg azt, hogy menjek valaki elé az iskolába.
-Ahj jó. Holnapután. Ez az utolsó ajánlatom.
-A Stark mindenit, hogy ilyen vagy.–morogta orra alatt apa, de én pont meghallottam.
✪ⴵ
-Lehetnél Mrs.Barnes. Jól néztek ki együtt.–na ez teljesen véletlenszerűen jött Wandának, így délután háromkor.-Eh, kösz nem. Inkább maradok a Rogersnél vagy a Starknál. – emeltem fel a kezem–Még mindig jobban hangzik.
-Anabella Stark? Tényleg jó. – bólintott Natasha.
-Anabella Rogers. – ízlelgette Wanda – A Stark jobb. – értett egyet a vörössel.
-Nehogy már ti is Starknak tituláljátok. –jött be a nappaliba apa kezeit maga mellett lógatva.
-Hát Kapitány, el kell fogadnod. Ezek tények. – nevetett fel Wanda.
-Mindenki tudja, hogy Ana, Stark. – jelent meg Tony is és lehuppant mellém. Mosolyogva néztem apára, aki nagyon de nagyon mondani akart valamit. És tudom is, hogy mit.
-Még szerencse, hogy Bella még mindig Carter.
-De még változtathatok nevet. – emeltem fel mutatóujjam – Bár Wandaék szerint a Rogers az nem hangzik jól. – préseltem össze ajkaimat, nehogy elnevessem magam. Tony mellettem ezzel mit sem törődve kezdett el hahotázni.
-Hogy én mennyire utálom a Starkokat.–sóhajtott egyet fejét hátra döntve.
-Hé! – néztünk rá egyszerre mérgesen Tonyval.
-Beszéljünk inkább másról. – emelte meg a hangját Natasha – Kinek mi volt élete legjobb pillanata?
-Mikor úgy éreztem, tényleg befogadtatok és tagja lehettem a csapatnak. – kezdte Wanda egy mosollyal az arcán.
-Az a nap, amikor ti lettettek a második családom. – nézett körbe Natasha mosolyogva.
-Nekem az, amikor megismertem Tonyt.–dőltem rá az említettre egy mosoly kíséretében.
YOU ARE READING
Killer Duo
FanfictionAnabella Yelena Carter ellátogat a Bosszúállókhoz, hogy megvédjék őt. Az így is gubancos élete még jobban a feje tetejére áll. Találkozik egy régi volt barátjával, akitől egészen addig folyamatos rettegésben élt, amíg el nem kezdenek beszélgetni a...