Elég jól éreztük magunkat az este folyamán. Talán túl jól.
Reggel iszonyatos fejfájással Barnes mellett keltem. Egy elég félreérthető pózban.
„Stark merre vagy?”
-Bella ezt hagyd abba! – jött a válasz, talán a konyha felől. Kikelve az ágyból indultam körbe nézni.
Apa, Tony és Nat az asztalnál ülve reggeliztek.
-Jó reggelt! – köszönt apa.
-Neked is. – öleltem át és leültem mellé–Wanda fent van már? – néztem körbe a társaságon.
-Még nem láttuk.
-Kár. – húztam el a szám
-Csak nem kíváncsi vagy, hogy mit csináltál este? – húzogatta szemöldökét Tony.
-Mintha te tudnád, hogy mit csináltál.–forgattam meg a szemem.
-Gyereket. – vágta rá Natasha, mire kitört belőlem a nevetés. Tony összeráncolt szemöldökkel nézett Natashara, míg mi próbáltunk nem megfulladni a röhögéstől.
Ahogy lecsillapodtunk elkezdtük a reggelink elfogyasztását. Közben a többiek is felkeltek és csatlakoztak hozzánk, kivéve Buckyt. Kétlem, hogy még aludna, inkább csak nincs kedve lejönni.
-Teles barátunk? – pillantott rám Tony. Vállat vonva folytattam a szendvicsem evését. Mivel senki nem tudott hozzáfűzni semmit a témához, ezért újra beállt közénk a csend.
Percekkel később Barnes is megérkezett, aki mellettem foglalt helyet. A többiek még mindig nem értik mi történt, hogy nem akarjuk egymást megölni minden percbe.
✪⧗
Wandahoz átmenve készültem fel a legrosszabra. Még szerencse, hogy a lány bele tud nézni a fejünkbe, így tisztába leszünk azzal, hogy mit csináltunk a bulin. Általában őt szoktuk „alkalmazni” ilyenkor.
-Hű – tátotta el a száját – Miért nem mondtátok él?
-Mármint micsodát?
-Hogy együtt voltatok Buckyval.
-Nem! Nem voltunk együtt, csak...hasonló. De nem voltunk együtt! – jelentettem ki, mielőtt még híre megy – De inkább az estém részét meséld el.
-Biztos akarod tudni?
-Wanda mindig megkérdezed és nekem mindig igen a válaszom. – döntöttem oldalra a fejem.
-Szóval – vett egy nagy levegőt – Starkkal és Buckyval elég jól buliztatok. Viszont Tony lelépett Pepperel, te meg Buckyval. Ez érdekes. – ráncolta szemöldökét – Ez után nem történt semmi.
-Az lehetetlen. – kerekedtek ki a szemeim–Valaminek kellett még történnie.
-Mire gondolsz? – döntötte oldalra kíváncsian a fejét.
-Nem tudom. Tony asztalon táncolása vagy ilyenek.
Mint végül kiderült senki nem csinált semmi olyat amivel veszélyeztette volna a saját és mások életét. És még a bázis is egybe maradt. Első kulturált partink volt ez.
Natashaval és Wandaval nekiálltunk ebédet csinálni. A fiúk lent voltak az edzőterembe, Pepper pedig már rég elment dolgozni. Kapcsoltunk zenét, ezzel kicsit feldobva a hangulatot. Dúdolászva táncikáltam, elővéve a tányérokat. Már csak az utolsó simításokat kellett megcsinálni, ezért én megterítettem, Wanda pedig elkezdett mosogatni.
Ahogy kész lettünk az étellel, minden tányérba tettünk.-Jarvis szólj a fiúknak, hogy ebédidő.
-Igen, Bella.
Nem sokkal később halk beszélgetést hallottunk meg, ami azt jelentette, hogy már jönnek a fiúk. Tony, Clint és Vízió lépett először a konyhába, utána apa, majd a sor végén Bucky. Mindenki helyet foglalt és nekiláttunk az ételnek. Peter még nincs itt, majd délután megyünk érte Buckyval a suliba. Tony minket kért meg, azzal a címszóval, hogy mi biztosan megijesztjük azokat, akik piszkálják Pókit. Barnes morogva fogadta, hogy ezt is neki kell csinálnia, de mivel én ma programot terveztem a kölyökkel, ezért még oda is jönnie kell majd. Ezt még ő nem tudja, de már előre félek a reakciójától.
✪⧗
-Barnes kész vagy már? – rontottam be a férfi szobájába.
-Így jó leszek? – lépett ki a fürdőből egy farmerban és bőr dzsekiben. Valószínű szemeimet sokat időztettem a férfin, mivel torkát megköszörülve kényszerített, hogy a szemébe nézzek.
-Igen, így jó leszel. – bólogattam – Gyalog megyünk. – fordultam hátra és elhagytam a szobát.
Végül Happy eldobott minket egy darabig, onnan meg szerencsére már nincs messze a Midtown gimi.
-Senkit ne ölj meg, csak akkor ha azt mondom. – fordultam Barnes felé, aki gúnyos mosollyal az arcán bólintott. Nem sokkal később Peter is kiért a suliból, a sráccal a nyomában aki mindig szekálja.
-Ott az a srác az. – suttogtam Buckynak.
-Szia Pete. – öleltem át a fiút.
-Azta, Mr.Barnes, nem gondoltam volna, hogy maga is jön. – csillant fel a szeme.
-Inkább tegezz! Melyik is az a srác aki szekál? – nézett le Peterre.
-Flash, az a barna hajú. – vonta meg a vállát.
-Csak ésszel. – szóltam Bucky után, aki az említett fiú felé vette az irányt.
Peterrel egy picit arrébb állva néztük, hogy Bucky mit fog tenni. Mosolyogva figyeltem, ahogy a srác teljesen beparázott. Bucky felénk mutatott, Flash pedig szemeivel követte az irányt. Ahogy ránk nézett, még nagyobb mosollyal az arcomon integettem neki. Érezze a törődést. Ezek után elmentünk egy vidámparkba. Peter nagyon élvezte, Bucky pedig....hát igazából elvolt.
Miután Petert hazavittük én még gyorsan elugrottam megvenni a karácsonyi ajándékokat a barátaimnak és apának. Nem szerettem volna túlzásba vinni a dolgokat, éppen ezért nagyon minimális, letisztult ajándékokat kerestem. Tony egy vasemberes pulóvert fog kapni és egy képet amin ő és én van. Peternek Star Wars-os legot vettem, Nat egy zsebes mellényt kap, Clintnek leginkább olyan dolgot keresek amit a családja is hasznát veszi majd. Bruce egy olyan órát kap majd tőlem, ami előre jelzi neki, hogyha jobban felhergeli magát, akkor tudja kontrollálni dühét. Apu egy saját készítésű nyakláncot kap. Bucky egy csúnya karácsonyi pulcsit. Végül Wanda és Vízió sütéshez és főzéshez alkalmas ajándékot kapnak. Serpenyőt, különleges fűszereket és egy recept könyvet.
Így, már az utolsót boltot jártam valami családi ajándék után kutatva Clintnek. Végül a gyerekeknek játékot vettem, a feleségének egy órát, amit még anya készíttetett minden SHIELD-esnek, és Clintnek trükkös nyilakat adok majd.Boldogan álldogáltam a buszmegállóban a csomagokkal, várva, hogy végre hazaérjek. Lassan már kezdtem azt hinni, hogy nem is jön busz és sajnos igazam lett. Ugyanis busz, az nem akart jönni. Tanácstalanul csörgettem meg Happyt, hátha el tud jönni értem.
-Szia Happy!
-Anabella?
-El tudnál jönni értem?
Happy persze azonnal indult is, aminek nagyon örültem.
A bázison, észrevétlenül osontam fel a szobámba és nekiálltam becsomagolni az ajándékokat.
YOU ARE READING
Killer Duo
FanfictionAnabella Yelena Carter ellátogat a Bosszúállókhoz, hogy megvédjék őt. Az így is gubancos élete még jobban a feje tetejére áll. Találkozik egy régi volt barátjával, akitől egészen addig folyamatos rettegésben élt, amíg el nem kezdenek beszélgetni a...