Egy év telt el a wakandai látogatásunk óta.
Én az első pár hétben eléggé magam alatt voltam, amit senki sem értett, mivel mindig csak veszekedtünk Buckyval. Bevallom igazuk volt, viszont ebben az egy évben egyáltalán nem a rossz emlékekre gondoltam. És még ráadásul hiányzott is az, hogy piszkáljuk egymást.Anno a HYDRA-nál is mindig piszkáltuk egymást, de azt csak játékból tettük. Ő volt az első aki ténylegesen szóba állt velem, még a parancsok ellenére is. Simán nevezhettem a legjobb barátomnak, aztán utána már kicsit több lett és azt hiszem ez volt a hab a tortán a hollandiai bevetés után.
-Anabella Carter, most már jó lenne ha ide figyelnél! – emelte fel a hangját apa, én pedig ijedten kaptam rá tekintetem.
-Teles barátunk óhajtott felkelni a téli álmából, szóval ennek tiszteletére tartunk egy bulit! – csapta össze kezeit Tony–Rogersék, ti elmentek érte, mi pedig előkészülünk addig.
Ahogy Tony mondta, apával elindultunk Wakanda felé. Nem tagadom, azért egy kicsit izgultam.
-Gyere ide Kicsim! – tárta ki karjait apa, mielőtt még leszálltunk volna a repülőről. Fejemet mellkasába fúrtam és szorosan átöleltem – Minden rendben lesz.–simogatta a fejem.
Pár perc után elváltunk és elindultunk a király, azaz T’Challa elé.
-A barátjuk nagyon jól viselte a lábadozást. Kapott egy új kezet is, ami természetesen vibrániumból van. Shuri, Okoye kérlek gyertek! – szólt a két nőnek, miközben egy kunyhó felé mentünk.
Shuri és Okoye mentek legelől, T’Challa és apa mögöttük, én pedig jóval lemaradva kullogtam. A földet nézve rugdostam egy kavicsot magam előtt amikor halk beszélgetést hallottam meg. Ami annyit jelent, hogy valószínű beértem apáékat. Így nem is nagyon foglalkozva a ténnyel ballagtam tovább, viszont megütötte a fülem a hang, amit egy éve nem hallhattam. Hirtelen felpillantva indultam meg futólépésben a férfi felé és szorosan magamhoz öleltem.
-Vdova! – lágy hangjától még a hideg is kirázott, jó értelemben – Ennyire hiányoztam? – lehetett hallani a hangján, hogy mosolyog. Könnyes szemekkel néztem fel rá egyet lökve mellkasán.
-Utállak. – ráztam meg a fejem.
-Képzelem mennyire. – nevette el magát.
-Tényleg. – bólintottam és ismét átöleltem.
✪⧗
-Miért pont Fehér farkas? – fordultam Bucky felé már a repülőn.-Nem tudom. – vonta meg a vállát–Gondolom, mert magányos vagyok és ezért.
-De ez nem igaz. – ráncoltam a szemöldököm – Itt vagyok én is, meg apa is.
-Ana tudod, hogy igaza van hiába vagyunk mi itt. – pillantott hátra apu.
-Tony szervez ma egy bulit. Csak neked.–villantottam meg ezer wattos mosolyom.
-Azt hiszem keresnem kell egy lakást.–fogta meg a fejét, amit én nevetve nézetem végig.
Érthető. Tony és a partijai...hát inkább nem részletezném. Utoljára a toronyban volt egy amolyan „torony búcsúztató parti”, amikor már minden át lett pakolva a bázisra.
Szóval ezen a bulin, illetve másnap reggelén mindenki más helyen feküdt, önkívületi állapotban. Tony a konyhaasztal tetején, Nat és Clint a kanapén össze-vissza, Bruce a bárpult mögött találta meg az alvó pozícióját. Apa persze józan volt, ahogyan Rhodey is, mivel ő mégis csak ezredes, és nem lehet részeg. Én pedig...hát Bucky szobájában ébredtem, persze a férfi nélkül, mivel épp valahol a világ másik felén volt. Hogy minek, azt még mindig nem tudjuk.
De példának okáért az első bulin, amit a Bosszúállókkal tölthettem, ott mondjuk majdnem felgyújtottuk az egész tornyot. Illetve csak én és Tony. De a többieknek úgy ahogy sikerült megakadályozni.
YOU ARE READING
Killer Duo
FanfictionAnabella Yelena Carter ellátogat a Bosszúállókhoz, hogy megvédjék őt. Az így is gubancos élete még jobban a feje tetejére áll. Találkozik egy régi volt barátjával, akitől egészen addig folyamatos rettegésben élt, amíg el nem kezdenek beszélgetni a...