Christmas Special 🎄

84 6 0
                                    

Boldog Karácsonyt mindenkinek!🥰🎄

Mint tudjuk, a Karácsony a szeretet ünnepe. Ilyenkor mindenki jobban szereti a másikat és elhalmozza mindenféle, drága ajándékkal. Az a baj, hogy ez nálunk is így kezdődött. Mielőtt megejtettük volna a bevásárlást, kijelentettem Barnesnak, hogy nem veszünk egymásnak semmit, inkább Brian kapja az ajándékokat. Persze ez nem így lett. Tudtam, hogy a férfi nekem is fog ajándékot venni, ezért én is vettem neki. Brian már a hónap elején megkapta az adventi kalendáriumot, amiben mindennap valami kis apró játék van. Úgy gondoltuk most változtatunk, ne egyen már minden évben annyi csokit a gyerek. Közben kellett ajándékot nézni az őrzőknek, Peternek, Happynek, Saméknek és Pepperéknek is. Így Morgan is egy rakat ajándékot fog kapni, az már biztos. Általában Happy az, aki elhalmozza őket mindenfélével. Ja meg, a kölyköt is. Sajnos időközben May meghalt. Ez lesz az első karácsonyunk nélküle. Oh, és elvileg mi nem is emlékeznénk Peterre, de ez a cucc nálunk valahogy fordítva működött. Amint ez kiderült siettünk a többieknek elmondani, hogy ki is Peter valójában. Na, de vissza az ajándékokra. Idén Bruce a családjával lesz, ezért ő mondta is, hogy köszöni a meghívást, de most ezt kihagyja, akárcsak Clint. Rhodeynak fontos megbeszélései lesznek, Thor pedig Asgardban tevékenykedik, ha minden igaz.

A bázis félig meddig még törzshely. Az elmúlt évek alatt nem sokat voltunk ott. Általában valaki lakásában gyűlünk össze és ünneplünk, vagy csak szimplán együtt vagyunk. Sajnos nem sokan maradtunk és ez továbbra is fájdítja a szívünket, de tovább kell élni az életet. Mindennap egy új nap, új lehetőségekkel. Viszont idén itt lesz a karácsony. Elsősorban a gyerekek miatt, ugyanis már most, így pár nappal szenteste előtt elkezdett szálingózni a hó, és az előrejelzések szerint csak még több érkezik. Az őrzők már itt vannak, és Shuri is megérkezett. Shuri, Nebula és Pepper társaságában díszítettük fel a bázist. Peter is előbb itt volt, hatalmas csomagokat hozva. A nappaliba állítottuk fel a karácsony fát, amire saját díszeket tettünk. Vannak külön névre szólók is, de vannak különböző figurák is, amiket a szupermarketben szereztem be még az ünnepi rohanás előtt. Így van egy csomó Vasemberes, Amerika Kapitányos, Hulkos és még sorolhatnám. Igazából ha jobban szemügyre veszi valaki a fánkat, akkor megtalál rajta minden Bosszúállót.


✪⧗


Holnap végre szenteste. Immáron mindenki itt van a bázison. Az ajándékok jól elrejtve lapulnak az ágy alatt. Egyelőre. Morgan és Brian, meg persze Peter miatt még nem tettük ki őket a fa alá. Egyébként ügyeltem, hogy amiket mi adunk ajándékok, olyan csomagoló papírba legyen, mint akinek adjuk. Igen, ebből is bevásároltam mindenfélét.
Egyre többet jártam az emberek közé. Bátran! Sokat vásároltam, vagy csak nézelődtem. Volt, hogy majdnem mindennap körül néztem egy-egy boltban. Az ilyen látogatások során találtam rá a díszekre és a csomagolópapírra is. Addig Barnes a fiúnkkal volt. Buck egyre kiegyensúlyozottabb, aminek én örülök a legjobban. Kezd ő is feloldódni, ugyan nem járja hobbi szinten a boltokat, mint én, de a nagyobb bevásárlások során ő is velem tartott. Azért Brian jelenléte is közre játszik, hogy Barnes ilyen lett. Bár az iskolától még mindig irtózik, de lassan csak megbarátkozik a gondolattal. Szeptemberben már a második osztályt kezdte B, és eddig Barnes nem sokat voltunk bent, ami a tanárnak annyira nem tetszik.

-Oh, Bella nem tudod merre van Happy? – jött hozzám kétségbeesetten Pepper.

-Nem. Miért, baj van? – tettem le a tányérokat a kezemből és minden figyelmem a nőnek szenteltem.

-Próbáltam már többször is hívni, de nem veszi fel. Vele van Pete is. Kicsit aggódom értük. – sóhajtott egy nagyot.

-Lehet May néni sírját látogatják meg. Biztosan nincs semmi bajuk. Azt...azt tudnánk.

Killer DuoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora