Sziasztok!
Az előző részben történt egy kis változtatás, ami a következő részekben majd fontos lesz :DIgazából egy apróság az, ebből
Ez lett:
Jó olvasást a részhez! :)
Két nap telt el mióta eljöttem. Senki nem keresett. Meg voltam egyedül. Újabban megint elkezdtem rajzolni, firkálgatni. Elsősorban terveztem magamnak egy új ruhát. Bár azt még nem tudom, hogy fogom megcsinálni, de legalább a terv már megvan. Aztán egy-két emlék foszlányt a HYDRA-tól. Apró, szinte semmit nem jelentő mozzanatok. Mit kellett volna másképp tennem? A kérdés, amit elég sokszor feltettem magamnak, amikor nem tudtam lefoglalni magam semmivel sem. Kellett egy új pótcselekvés, amivel el tudtam kerülni, hogy folyton a veszekedésen járjon az agyam. Nem voltam túl rajta, ezt bevallom. Éppen egy újabb kütyüt próbáltam lapra vinni, amikor megcsörrent a telefonom. Ijedtségemben egy vonalat húztam a papírra tollammal.
-Szia apa! – köszöntem boldogan.
-Szia Kincsem! Jól vagy?
-Igen, megvagyok.
-Aggódnak ám érted a többiek. Főleg Bucky. Azóta nem is lehet vele rendesen beszélni.
-Ő a legkevésbé sem érdekel. Elküldött érted? Elküldött, mert, hogy én bajba sodrom és nem lesz biztonságban.–kezdtem el sírni.
-Óóó, Édesem! Biztos nem úgy gondolta. Tudod milyen.
-Apa ez nem így megy! Figyelj, elmondok neked valamit, de ígérd meg, hogy egy árva szót sem szólsz róla senkinek!
-Ígérem!
-Én öltem meg Strucker-t és Whitehall-t. Elkezdtem kiirtani a HYDRA-t, hogy megszabaduljunk tőlük. Két fejest tettem el láb alól egymás után. Semmit nem tud senki. Ez az ami egy nagy vágás volt nekik. Már csak fel kell robbantani az összes bázist és kész, vége, eltűnnek a föld színéről.
-Nem vagyok biztos abban, hogy ez olyan jó ötlet volt Kislányom. Nem vagyok ellened, hiszen megkezdted a folyamatot amit már csak be kell fejezni, ahogy te is mondtad. Viszont lehet, az lenne most a legjobb, ha egy ideig semmi jelet nem mutatnál feléjük. Azért, ez is egy nagy akció volt, aminek örülnék ha többet nem csinálnál ilyet egyedül! – emelte fel a hangját mondandója végére, az egyedül szót kihangsúlyozva.
YOU ARE READING
Killer Duo
FanfictionAnabella Yelena Carter ellátogat a Bosszúállókhoz, hogy megvédjék őt. Az így is gubancos élete még jobban a feje tetejére áll. Találkozik egy régi volt barátjával, akitől egészen addig folyamatos rettegésben élt, amíg el nem kezdenek beszélgetni a...