Planım istediğim gibi gitmiyordu.Yemek yapmak Yağız'ı rahatlatacaktı biliyordum.Rahatlatmaya başlamıştı bile.Ta ki ben üstün yemek yapma becerilerimi ortaya çıkarana kadar.Verdiği en basit şeyi bile beceremiyor mutfağı birbirine katıyordum.Bu hallerimi gördükten sonra elime bıçak vermekten vazgeçen Yağız kendimi veya onu yaralamamam için sofra kurma görevini vermişti,tek isteğim bardakları ve tabakları kırmadan bu işi halletmekti.
Yağız'la yemekleri sofraya taşırken gülerek okula gelmediğim gün olan bir olayı anlatıyordu bir an o kadar çok gülmüştü ki yemekleri yere düşürmekten son anda kurtulmuştu.
Yemekleri yemeye başladığımızda fazla konuşmadık.İkimiz de açtık ve yemekler çok güzeldi.Yağız arkadaşım olmasaydı ondan hoşlanacağıma bir kez daha emin oldum. Yakışıklıydı,zekiydi,espritüeldi ve çok iyi yemek yapıyordu.
Yemeğin sonuna yaklaşmış ve bir şeyler hakkında konuşmaya başlamışken kapı çaldı.Yağız seri adımlarla kapıya ulaştı.Yemek yediğimiz masadan kapı göründüğü için ben de kimin geldiğine baktım.Yağız kapıyı açtığında elinde bir gülle kapıda dikilen Gediz'i gördüm.
Yağız'ın yüzünü göremesem de affalladığını hissedebiliyordum.Bugünki olaydan sonra böyle bir şey beklemiyordu büyük ihtimalle.İlk konuşan Yağız oldu.
"Neden geldin?"
"Sadece bugünkü yanlış anlaşmayı düzeltmek için."
Yağız bıkkınca bir nefes aldı.Duvarları yıkılacaktı bunu hissetmiştim.
"Konuşacak bir şey yok Gediz.Bana inanmak için birkaç saniye bile harcamadın.Yaptığın hiçbir açıklama bunu telafi edemez.Bana güvenmeyen ve benim için çabalamayan biriyle bir ilişki kuramam."
Yağız'ın sandığımdan çok kırıldığını o an anladım.Başka biri olsa bir cümlelik ve açıklama yapar ve konuyu kapatırdı ama o Gediz ne kadar kırıldığını anlasın istemişti.Gediz'in bir şey demesine izin vermeden kapıyı kapatmaya çalıştı Gediz ise bunu ayağını kapının arasına koyarak durdurdu ve kapıyı geri açtı.
"Lütfen,biraz konuşalım.Kendimi açıklayacağım."
O an orda durmamın ikisi için de rahatsız edebileceğini fark edip salondan çıkıp Yağız'ın odasına girdim.Girmeden önce Yağız'ın Gediz'e oturma odasını işaret ettiğini görmüştüm.
Konuşmaları yarım saat kadar sürdü,dış kapının kapanma sesi geldikten sonra Yağız odasına girdi ve yatakta yanıma uzandı.Yüzünü rahat görebilmek için yan döndüm ve yüzünü izlemeye başladım.Bana bakmadan konuşmaya başladı.
"Kız ailesini kaybetmiş lisedeyken,Gediz'in ailesi bakmış sonrasında kıza hep.O yüzden üstüne daha fazla düştüğünü söyledi. Ailesi onun için çok önemliymiş falan filan.Bir daha olmayacak,o an çok şaşkındım düşünemedim dedi.İnanmayacaktım ilk başta ama çok samimi konuştu,affettim.Güvenimi geri kazanmak için her şeyi yapacağını söyledi.Öyle yani."
Anlattıklarından sonra bir süre yüzüne baktım.Ne diyeceğimi bilememiştim.O an onu rahatlatacak şeyin bir sarılma olabileceğini düşünüp yatakta ona doğru kaydım o da anlamış gibi bana döndü ve başımı göğsüne yaslayarak beni kollarının arasına aldı.
O şekikde bir süre uzandıktan sonra üstümüzü değiştirip yatmaya karar verdik.Yatmadan Yağız'ın vücuduna yanık kremi sürdük,birkaç bölüm Friends izledik.
Yatağa yattığımızda Yağız kısa sürede uykuya daldı.Ben ise düşünüyordum.Gediz'in eve gelmesi ve Yağız'ın gönlünü almak için bu kadar çabalaması ilginç gelmişti.İnsan sevdiği için çabalamaktan yorulmuyordu sanırım.Bu Yağız'ın bana duyduğu sevgi gibi değildi,daha farklıydı.Daha önce yakından görmediğim bir ilişkiydi.
Daha fazla düşünmedim,deniz yıldızı gibi kollarını açmış Yağız'a yaklaştım ve kollarımı beline doladım.O gün yeterince yorulmuştum.
Bu bölüme kadar genel olarak Yağız ve Gediz'in ilişkisine odaklandığımın farkındaydım.Bunun sebebi hem Atahan ve Boran'ın yollarının onlar sayesinde kesiçecek olması hem de ilişkileri biraz daha Atahan'ın gözünden göstermek istemem ama ilerki bölümlerde yavaş yavaş Boran ve Atahan'ın arasındaki şeyler gelişecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
buralar gitsin sen gitme/bxb
Художественная прозаinsan bastırdığı duygunun esiri olur. 9.01.22 #1 boyxboy