Yemekten sonra salona geçip oturmuştuk.Herkes konuşurken ben kafamı koltuğa yaslamış baygın bakışlarla onları izliyordum.Her ne kadar uzun uzun Boran'a bakmak istesem de yakalanma korkusuyla gözlerimi birkaç saniyeden uzun tutmuyordum yüzünde.Zaten arada sırada kesişen gözlerimiz kalbimi iyice tekletmişti.
Bir süre sonra iyice uyku bastırdığında gözlerimi kapatıp koltuktan bir yastık alıp ona sarıldım.Yağız'ın"Uykun geldiyse geç içeri yat."demesini duymazdak gelerek kafa sallamıştım sadece.Ne kadar süre geçmişi bilmiyorum ama sesler azalmıştı.Meral Teyze'nin"İyi geceler.Fazla geç yatmayın."diyişini duymuştum.Sanırım yanımdan geçerken saçlarımı okşamıştı.Hissettiğim temasla gülümsedim.
Olduğum yere iyice yayılmış yatarken üstüme bir şey örtüldüğünü hissetmiştim.Yağız'ın örttüğünü düşünsem de burnuma gelen parfüm kokusu bu kişinin Boran olduğunu haykırıyordu.Uykuya iyice dalarken Boran'ın Yağız'a"İstersen Atahan'ı bırakabiliriz."dediğini duymuştum.Yağız"Gerek yok.Zaten dersimiz ortak sabah geliriz birlikte."derken Gediz kenarda"O seninle kalıyor ben niye kalamıyorum."diye söylenirken daha fazla dayanamacağımı fark ederek arkamı döndüm ve yastığıma daha sıkı sarılarak uyumaya başladım.
Sabah uyandığımda mutfaktan tıkırtı sesleri geliyordu.Yüzümü bile yıkamadan seslerin geldiği yere gittiğimde Meral Teyze'nin kahvaltı hazırladığını görmüştüm. Beni görür görmez yaptığı işi bırakmış yanıma gelerek sırtımı sıvazlamaya başlamıştı.O bana böyle davrandıkça çocuklaşmak,bana daha çok ilgi versin diye iyice sırnaşmak istiyordum.
"Günaydın Meral Teyze.Döktürmüşsün yine."
"Sizin için yaptım oğlum.Hadi elini yüzünü yıka da Yağız'ı uyandır gelin."
Gülümseyerek mutfaktan çıkıp banyoya gittim.Sabahları çok huysuz ve ters bir insan olsam da böyle bir sabaha uyanmak pamuk gibi olmamı sağlamıştı.Banyoda işimi hallettikten sonra Yağız'ın odasına girmiştim.Tahmin ettiğim gibi koskoca yatağa yayılmıştı.Birkaç saniye bile düşünmeden koşarak üstüne atladım.Bağırıp beni itmeye çalışsa da bir süre sonra o da gülmeye başlamıştı.Kalkması için ayağından çekip onu yataktan düşürmüş ardındansa arkama bakmadan mutfağa koşup masaya oturmuştum.
Meral Teyze masaya oturmuş bizim gelmemizi bekliyordu.İçimden minnoş diye geçirmeden edemedim.Ben oturur oturmaz tabağıma bir şeyler koymamı söylemiş sonra da konuşmaya başlamıştı.
"Bu dönem bitince ne yapacaksın Atahan?Gidecek misin eve?"
Sorduğu soruyla moralim düşer gibi oldu.Tatillerde eve gitmezdim ve o da bunu biliyordu.Kötü niyetle sormadığını bildiğim için asıl sebebini merak etmiştim.
"Yok Meral Teyze gitmiyorum.Burda kalırım."
"Bize gelir misin Yağız'la.Oraları görmüş olursun hem."
Sorduğu soruyla şaşkınca ona baktım.Gitmeyi gerçekten çok isterdim ama ailevi ortamları sevmiyordum ve elim ayağıma dolanıyordu.
"Yok Meral Teyze zahmet etmeyeyim hiç.Ailecek vakit geçirin siz."
Sevecen bir şekilde gülmüştü.
"Ne zahmeti Atahan.Hem Orhan Amcan ben gelmeden demişti ben diyecek vakit bulamadım.Yağız da çok sevindi hem.Biliyorsun seni kardeşi gibi görüyor.
Duygu selinde boğulmama az kalmıştı.Bir insanın kalbini,ailesini bana açması beni sonsuza kadar kalbimin ortasından vuracaktı sanırım.
"Gerçekten rahatsızlık vermeyeyim Meral Teyze."
Naz yapıyor olabilirim ama böyle bir şeyi kabul etmek benim için kolay değildi.
"Saçma sapan konuşma Atahan.İki haftalık geliyorsunuz zaten sırtımızda taşıyoruz sanki.Hadi ye yemeğini."
O sözünü bitirince kafamı sallayıp önüme dönmüştüm.Yağız da içeri girip annesinin yanağına bir öpücük kondurmuş benim de kafama şaplak atıp yanıma geçmişti.
Kahvaltı sırasında Yağız fakültenin ne kadar zor olduğundan yakınmış,Gediz'i anlatmış ve Meral Teyze'yle ortak izledikleri dizideki oyuncuların dedikodusunu yapmıştı.Zar zor masadan kalkıp evden çıktığımızda hâlâ konusunu anlamadığım diziden bahsediyordu.
Arabaya bindiğimizde"Annem söyledi mi sana tatil olayını?Geliyorsun değil mi?"demişti.
"Evet,söyledi.Geleceğim gibi duruyor ama cidden rahatsız etmek istemem."
Dediklerime karşı gözlerini devirmiş"Geri zekalı."diye mırıldanarak önüne dönmüştü.
Okula yaklaştığımızda bir şey hatırlamış gibi bir anda bana döndü"Dün sen uyurken ne oldu biliyor musun?Ozan'ın doğum günü falan demiştim ya Gedizlerin yanında.Boran o konuyu açtı.Gidecek misiniz falan dedi.Hayır neden sordun diyince de hiç öylesine diyip önüne döndü.Kesin hoşlanıyor senden."
Dediklerinin neresinden benden hoşlandığını anlamam gerektiğini çıkaramamıştım ama Yağız diyorsa vardır bir bildiği diye düşünerek mutlu olmuştum.İçimde dans eden Atahan'ı göz ardı ederek sordum"Nerden anladın benden hoşlandığını?".
Gerçekten anlamadığım için sormuştum ve Yağız"Salak mısın Cemile?"der gibi baktığında tekrar düşünmüştüm.Nerden anlamıştı cidden?
"Hoşlanmasa niye laf arasında söylediğim bir şeyi aklında tutup durduk yere sorsun.Hem hatırlarsan Ozan'ın senden hoşlandığını söylemiştim.İçine dert olmuş işte çocuğun."
Dedikleri ile park ettiğim arabanın direksiyonuna kafamı vurdum.Sanırım biraz hızlı vurmuştum.Dedikleri kafamda cirit atıyordu.
Bir şey demeden arabadan inip onun çıktığı kapıya dönmüştüm.
"Bilmiyorum Yağız.Gerçekten dediklerin çok mantıklı ama aynı zamanda çok mantıksız geliyor.Sen diyince birkaç defa ben de düşündüm acaba Boran da benden hoşlanıyor mudur diye ama hayır hiçbir sebep bulamıyorum."
Yağız karşımda sus der gibi bakıp kafasını iki yana sallarken ağzıma daha çok kelime geldi.
"Hayır Yağız inkar etmiyorum artık.Evet ondan hoşlanıyorum ama olmaz tamam mı onunla benden olmaz.Farklı dünyaların iki insanıyız,kendimi onun yanında hayal bile edemem."
Konuşmamı bitirip kapıyı sertçe kapattıktan sonra bagajdan çantamı almak için hızla arkama dönmüş ama bana şaşkınca bakan bir Boran ve Gediz ikilisi ile karşılaşmıştım.
İşte şimdi cidden sıçmıştım.
Bu bölümden sonra olaylara biraz daha hız vermek istiyorum.Kafamdaki şeyi buraya dökebilirsem cidden istediğim gibi bir son yapabilirim.Ya tarih yazacağız ya tarih olacağız gibi duruyor ama olsun.İyi okumalar<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
buralar gitsin sen gitme/bxb
Fiction généraleinsan bastırdığı duygunun esiri olur. 9.01.22 #1 boyxboy