46|half m

3.9K 243 14
                                    



"Daha hızlı.Lütfen,lütfen."Benden aldığı komutla üzerimde daha da hızlanan bedeni kısık gözlerimle izliyordum.Yarım saat öncesine kadar ikimiz de masada oturmuş ödev yapıyorduk.Hangi ara beni kaldırıp koltuğa çekmişti hangi ara bu kadar ileriye gitmiştik anlamamıştım ancak şikayetim yoktu.İçimde hissettiğim her vuruşla nefesim kesiliyordu.

Boran üzerimde en derinlerime girmek için tüm gücünü harcıyor,her seferinde daha derine iniyordu.Ellerimi tek eliyle başımın üzerinde sabitlemişti.Birkaç kere ellerimi kurtarmayı denesem de Boran'ın sıkı tutuşundan kurtulamayacağımı fark edip bırakmıştım.Derin nefes sesleri kafasını gömdüğü boynuma çarpıyordu.Sona yaklaştığımı hissettiğimde belimi onun ritimlerine göre ayarlayıp onu yarı yolda karşılamaya başlamıştım.Boğazından hırlamaya benzer çıkan sesle midem kasıldığında kalan gücümle belimi haraket ettirmeye devam ettim.

"İşte böyle bebeğim,adımla inlemeye devam et."Boran'ın boğuk sesini duyana kadar bunu yaptığımı fark etmemiştim.Kafam o kadar bulanmıştı ki sadece aldığım zevki hissediyordum.Onu dinleyip adıyla inlemeye devam ettim.Adıyla inlediğim her seferde yıldızları daha yakından görüyordum.Bunu yapmam onun daha da hızlanmasına sebep oluyordu.Bulunduğum durumdan hiç şikayetçi değildim.Boran ne kadar hızlı olursa o kadar çok zevk alıyordum.Aynı hızla git gellerine devam ederken biraz aşağı kayarak göğsüme ısırıklar ve öpücükler bırakmaya başlamıştı.Bazen canımı acatacak kadar sert ısırıyor ardından acımı almak ister gibi öpüyordu.Kazadan kalma bir yara izinin üzerine geldiğinde daha fazla oyalandı.Büyük bir iz olmamasına rağmen onlarca kez öpmüştü.

Göğsümden ayrılıp beni yukardan izlemeye başladı.Dudağını ısırıyor başını geriye atarak sessiz küfürler mırıldanıyordu.Aniden elini aletime atıp okşamaya başlamasıyla iki yerden aldığım zevkle daha yüksek sesle inlemeye başladım.Büyük elleri hızlı hareket ediyor bazen beni çıldırtmak ister gibi yavaşlıyordu.Durmasını istemediğimi belli etmek için kendimi ona itiyordum.Aldığım zevk fazla gelirken midemde hissettiğim kasılmalarla geleceğimi anladım.Birkaç dakika içinde Boran'ın eline boşaldığımda belimin haraketleri durmuştu.Boşalmanın etkisiyle titrerken Boran'ın daha da hızlanması için yalvarıyordum.İsteklerimi karşılıksız bırakmayan Boran hızını bir tık bile düşürmeden gel gitlerini sürdürdü.En sonunda haraketleri yavaşlamıştı.Birkaç sert vuruştan sonra inleyerek boynuma gömüldü.İçimde sıcaklığını hissedebiliyordum ve bu beni delirtiyordu.İçimde aktığı gerçeğini göz ardı etmeye çalışarak elimi ensesine atıp oradaki kısa saçları okşamaya başladım.İkimiz de nefes nefeseydik.Salonda derin nefes seslerimiz ve arada boynuma kondurulan ıslak öpücüklerin sesinin dışında bir ses yoktu.

Koltukta uzanıp kendimizi sakinleştirdikten sonra Boran yavaşça içimden çıkarak yanıma uzandı.Bulunduğumuz pozisyondan dolayı ona yukardan bakıyordum.Bana alttan alttan gönderdiği yavru köpek bakışları içimi karıncalandırırken gözlerimi kapattım.Saat oldukça geç olmuştu ve bu kadar yoğun tempolu dakikalar geçirmek beni iyice yormuştu.Boran hâlimden anlamış gibi"Duş aldıktan sonra yatarız,burda uyuma."diyerek olduğu yere iyice yerleşmişti.Vücudumu saran yorgunlukla istemsiz olarak"Beni sen yıka."diyerek sızlandığımda gülerek"Olur."diye mırıldanmıştı.

Uykuyla uyanıklık arasında dolaşıp durduğum sırada yanımdaki bedenin ayaklandığını hissettim.Zar zor gözlerimi açıp koltukta oturur pozisyona geldiğimde belimden tutularak ayağa kaldırılmıştım.Boran beni belimden tutarak banyoya götürürken ikimizin de tamamem çıplak olmasını göz ardı ediyordum.Birlikte olduğumuz ilk günden beri ikimiz de böyle şeyleri takmamaya başlamıştık.

Banyoya girdiğimizde Boran kabine giyip suyu ayarlamıştı.Onu fazla bekletmeden yanına geldiğimde duş başlığını sabitleyip beni de yanına çekmişti.Yukardan gelen sıcak suyla mayışırken başımı boynuna düşürmüş bekliyordum.Ne istediğimi anlamış gibi kenardan aldığı şampuanı saçıma dökmüş ardından nazik hareketlerle masaj yapmaya başlamıştı.Ellerinin hareketinin durmasıyla işinin bittiğini anlayıp geri çekildim.O kendi saçlarını yıkamaya başladığı sırada ben duş jelini lifle vücuduma sürüyordum.Yorgun olmamıza rağmen suyun altında dakikalarca oyalandıktan sonra zar zor çıkabilmiştik.

Havularımızı alıp odama doğru giderken parkeye çarpan ıslak ayaklarımızın sesi kulağıma ulaşıyordu.Odaya girip dolaptan hızlıca birkaç parça kıyafet çıkardım.Boran evimde sık sık kaldığından onun için birkaç kıyafet almıştım.Onlardan bir parçayı da ona verip üzerimi değiştirdim.Ben saçlarımdaki fazla suyu küçük bir havluyla alırken Boran beni beklemeden yatağa girmişti.Saçı benimkilere göre kısa olduğu için kurulama gereği duymuyordu.Elimdeki havluyu rastgele bir yere fırlatıp koşarak yatağa girdim.Sırtım yumuşak zeminle buluştuğu gibi gevşerken belimden tutularak Boran'ın yanına çekilmiştim.Sırtımı göğsüne dayayıp kendi yastığımı da bacaklarımın arasına aldım.Boran da kendi bacaklarını üzerimden atarak ahtapot misali bana sarılmıştı.Belimdeki elini alıp saçına attığımda her zaman yaptığı gibi saçımla oynamaya başlamıştı.Uykusu olduğu zamanlarda bile beş dakika dahi olsa bunu yapıyordu.

"Yarın randevun vardı.Seni bırakmamı ister misin?"Birazdan uykuya dalacağını belli eden sesiyle sorduğu soruya kafa sallayarak cevap verdim.Konuşmak için yeterli gücü kendimde bulduğumda"Kendim giderim."diye mırıldanmıştım.Aldığı cevapla derin bir nefes çekti.Bu onun dilinde tamam demekti.

Uykuya geç dalan biriydim ve tam tersi Boran birkaç dakika içinde uykuya dalıyordu.Saçımdaki ellerin yavaş yavaş haraketini durdurmasıyla uyuduğunu anlamıştım.Düzenli nefes sesleri kulağıma dolarken ben de olduğum yere iyice yerleştim.Dakikalar sonra uykuya dalarken üzerimde büyük bir yorgunluk vardı.

buralar gitsin sen gitme/bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin