41

4.8K 299 15
                                    

Uyandığımdan beri Yağız'ın açtığı diziyi izliyordum.Yağız karşımdaki koltukta uzanmış diziyi izlerken Boran benim uyuduğum koltukta ayaklarımı kucağına alarak oturmuş kafasını geriye atmış uyuyordu.Kalktığımda konuşmak çok zor geldiği için bir şey demeyip televizyonu izlemeye başlamıştım.Yağız da uyandığımı fark etmemiş bayık gözlerle televizyonu izliyordu.Uyanmama sebep olan ağrı kendini yeniden hissettirdiğinde Yağız'a seslendim.Anında bana dönüp"Uyanmışsın,çok sıkıldım."demişti.

"Bana ağrı kesici verebilir misin?Omzum ağrıyor biraz."dememle yattığı yerden kalkıp koşarak salondan çıkmıştı.Onun gelmesini beklerken Boran'ı izlemeye başlamıştım.Kafasını geriye yaslamıştı ve ağzı açıktı,elleri benim ayaklarımda dururken sakince uyuyordu.Ben onu izlerken elinde birkaç ilaçla odaya giren Yağız bana bir şişe su uzatmış"Doktorun yazdığı ilaçlar,gelirken aldım."demişti.Teşekkür edip ilaçları içmek için doğrulduğum sırada Boran haraketlenmeden dolayı gözlerini açıp kalkmıştı.O olanları anlamaya çalışırken ben ilaçları içiyordum.

Son ilacı da boğazımdan aşağı gönderdiğim sırada Yağız"Ben ikiniz için misafir odasını hazılıyorum.İki kanepe var açarım orada yatarsınız."diyip sınıftan çıkmıştı.Baş başa kalma düşüncesi yüzümü güldürürken yanımdaki hareketlenmeyle Boran'a dönmüştüm.Gözlerini yavaş yavaşça açıp kollarını yukarı kaldırarak gerinmişti.Onun uyanmaya çalışmasını yavrusu yumurtadan çıkacak bir kuş gibi izliyordum.Yerinde doğrulup oturur pozisyona geldiğinde"Yağız yatakları hazırlıyor,hâlâ uykun varsa uyuruz tekrar."demiştim.Gözlerini bana çevirip"Uyuruz?"dediğinde yüzünde tuhaf bir ifade vardı.Elimdeki sudan bir yudum daha içerken"Sen kendi yatağında ben kendi yatağımda,uyuruz."demiştim.Onunla uyumak isterdim ama o bunu ister miydi emin değildim.Ayrıca yaralarım hâlâ acı veriyordu.

Bana bir şey demeden önüne döndüğünde Yağız"Emeklilere döndük,gece yarısı olmadan uyuruz."diyerek içeri girmişti.Dediğine gülerken"Yataklar hazır,gelin gösteriyim."diyerek salondan çıkan Yağız'ı takip ederek salondan çıkmıştık.Merdivenlerden çıkarken Boran elini yine belime koymuştum.Arkamdan yürürken vücudundan gelen sıcaklığı hissedebiliyordum.

Yağız bize yatakları gösterip odadan çıkmıştı.Çıkmadan önce Gediz'i özlediği ve onu arayacağıyla ilgili bir şeyler söylese de ne dediğini tam anlayamamıştım.Odanın kapısı kapandığında"Üstümü değiştirmem gerek."diyen Boran'a bakarak yatağa oturmuştum.Gözlerinin içine bakarak"Değiştir o zaman."dediğimde yüzünde küçük bir gülüş oluşmuştu.Gözündeki pırıltılarla üstünü değiştirmeye başladığında ben hâlâ onu izliyordum.Normalde bu kadar arsız değildim ancak Boran bazı konularda çok geride duruyordu.Çekindiğimi düşündüğünü fark ettiğimde atılgan olmam gerektiğini fark etmiştim.Arsız kişiliğime biraz hızlı büründüğümün farkındaydım ancak içimden geldiği gibi davranmanın daha kolay olduğunu düşünüyordum.Her ne kadar arsız olsam da Boran'ın rahatsız olabileceğini düşünüp sürekli ona bakmıyor,arada bir gözlerimi değdiriyordum.

Yağız'ın yatağa bıraktığı pijamaları tamamen giydiğini görünce"Bana yardım edebilir misin?"demiştim.Kolumdan dolayı kendim giyinemiyordum.Hastaneden çıkarken Yağız yardım etmişti ancak şu an aklına gelmemiş olmalıydı ki teklif bile etmeden gitmişti.Gerçi konu Yağız olunca her şeyi beklerdim.Bunu bilerek de yapmış olabilirdi.Boran yavaşça bana yaklaştığında işini kolaylaştırmak için ayağa kalkıp önüne gelmiştim.Tereddütlü elleri üstümdeki kıyafetleri çıkartırken onun dışında her yere bakıyordum.Yağız bunu yaparken böyle bir şey olmamıştı ama şu an durum farklıydı.O işini yaparken tenime değen parmakları titrememe sebep oluyordu.Çaresiz bir şekilde gördüğü şeyleri beğenmesini istiyordum.Ben onun üstümü giydirmesini beklerken yanımdaki sehpadan bir poşet alıp içinden iki krem çıkartmıştı.Yatağıma otururken"Kremlerini sürmem gerek,Yağız söyledi hadi gel."diyerek yanını işaret etmişti.Yanına oturup ona döndüğümde kremi sürmek yerine vücudumda gözlerini gezdirmişti.Utançla olduğum yerde küçülürken beklemediğim bir anda eğilip köprücük kemiğimin altına öpücük bırakmasıyla ona bakmıştım.Şaşkım bakışlarımı fark etmiş olmalıydı elindeki kremin kapağını açarken"Çok güzelsin,o yüzden öptüm."demişti.

Dediklerini cevapsız bırakırken kremi gövdemdeki morluklara sürmesini izlemeye başlamıştım.Eli tüy kadar hafifti ve sık sık canımı acıtıp acıtmadığını kontrol etmek için yüzüme bakıyordu.Kremin kapağını kapatıp yands duran pijamamı alıp bana giydirmişti.Yatağıma geçtiğimde ışığı kapatmaya giden Boran'a"Yanımda uyu."diye seslenmemle bana dönmüştü.Yüzüme kararsızca baktıktan sonra"Canını acıtabilirim,olmaz."demişti.Reddetse de içten içe istediğin biliyordum.Yorganı açıp biraz daha yana kayarken"Hadi gel.Bir şey olmaz."dememle ışığı kapatıp yanıma gelmişti.Sağ tarafıma denk geliyordu.Sol kolumdaki sargı yüzünden ona rahatça sarılamıyordum.Fısıldayarak"Sarılır mısın?"dememle güldüğünü duymuştum.Kolunu karnıma atıp beni biraz daha yakınına çekmişti.Ben düz yatarken o yan yatmış bana sarılıyordu.Saçlarımı öpüp biraz aşağı kaydığında kafalarımız yan yana gelmişti.Bacaklarımı kendi bacaklarının arasına alıp beni iyice sarmıştı.O da benim gibi fısıldayarak"Bir gün seninle böyle olacağımız aklıma gelmemişti hiç.Bazen yaşananlar rüya gibi geliyor,kısmen yani.Kaza kısmı kabus gibiydi ama şu an yaşananlar rüya gibi,kaybolup gitmenden korkuyorum."demişti.Kafamı çevirip yüzüne bakmaya başladım.Oda karanlık olsa da aramızdaki pencereden gelen ay ışığı yüzüne vuruyordu.Uzun kirpiklerini kırpıştırarak bana bakarken bir ressamın tablosundan kaçıp yanıma gelmiş gibiydi.

"Aynı şeyleri hissediyorum biliyor musun?Senden uzak duracağıma o kadar ikna etmiştim ki kendimi bu duruma asla gelemeyiz diyordum.Senden uzak durarak aptallık etmişim.Özür dilerim."

"Özür dilemene gerek yok,seni anlayabiliyorum.Önemli olan şu anda yanımda olman,ayrılmayacak olmamız.Gerisini düşünme.Hadi uyuyalım,çok uykum geldi."diyerek yüzünü kafama daha çok yaklaştırır gözlerini kapatmıştı.Ben de önüme dönüp"İyi geceler."diye mırıldanmıştım.Aldığım cevap kısa bir homurtudan ibaretti.Onunla konuşmak istesem de bu tepkiden sonra çok uykusu olduğuna kanaat getirip bir şey dememiştim.Konuşacak çok zamanımız olacaktı.







Bölümün bir kısmını otobüste yazdım bir amca telefonuma bakıyordu o sırada umarım o da sevmiştir bölümü.

İyi okumalar<33

buralar gitsin sen gitme/bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin