Çalan alarmla yüzümü buruşturarak Yağız'a seslendim.
"Yağız kapat şunu."
Gece pasta yedikten sonra biraz daha konuşmuş yatmıştık.Yağız yatağımın ortasına kadar geldiği için ben bir köşeye sıkışmış uyumuştum.Şimdiyse ikinci derse yetişmemiz için çalan alarmı kapatım uyumamak için kendimle savaş veriyordum.
"Alarm senin Atahan.Kalk kapat."
Bunu dedikten sonra dönüp uyumaya devam etmişti.Ben de geç kalmamamız için birinin kalkması gerektiğini fark edip kalkmıştım.Banyoda işlerimi hallettikten sonra odama döndüğümde Yağız'ın hâlâ uyuduğunu görüp yanına gittim.
"Hadi kalk.Kalkmazsan kafandan aşağı su dökerim Yağız delirtme beni kalk."
Yatakta doğrulup açamadığı gözleriyle bakmaya başladı.
"Gediz beni öperek uyandırıyor aynı performansı senden de bekliyorum."
Yataktan kalkarak sarsak adımlarla yanımdan geçti.Göz devirmeden edemedim beni ikinci sevgilisi sanıyordu sanırım.O işlerini hallederken ben de salona geçtim.Ona her şeyi anlatmış sayılmazdım.Boran hakkında hiçbir şey söylememiştim ama söyleyemezdim de.Bu konu hakkında ne yapacağımı bilmezken ona anlatamazdım.Ben bunları düşünürken Yağız kıyafetlerimi giymiş bir şekilde salona girdi.
"Hadi çıkalım.Yolda kahvaltı alalım acıktım."
Kafamı sallayarak yanından geçip kapıya ulaştım.O da beni takip etti.İkimiz de çok uyuşuktuk,yavaş adımlarla binadan çıkıp benim arabama gittik.Yağız kendini koltuğa atar atmaz gözlerini kapatmıştı.Ben de arabaya geçtim.Okul yolu üzerindeki bir fırına sürüp ne istediğini sormadan arabadan indim.Yağız her zaman aynı şeyi yerdi.
Elimde poğaça,simit ve meyve suyu olan bir poşetle arabaya dönüp poşeti Yağız'ın kucağına bıraktım.Yemek görünce direkt doğrulmuş ona aldığım poğaça ve simiti yemeye başlamıştı.Ben de kendim için aldığım şeyleri yiyordum.
Trafik olmamasından dolayı kısa sürede okula geldiğimizde arabadan inip binanın yanındaki banklara oturduk.Geç kalacağız desek de derse yirmi dakika önce gelmiştik.Yağız kahvaltı yapmanın etkisiyle daha enerjik bir hâl almıştı.Yemekle ilgili olan her şey modunu yüz seksen derece değiştiriyordu.O an aklıma gelen şeyle ona döndüm.
"Ozan'ın doğum günü var diyordun.Yaklaştı gidecek miyiz?"
"Hayır,o doğum gününe gitmek istediğimi sanmıyorum.O gün ısrar etmemin sebebi bir şey test etmemdi."
"Ne test ettin ki?"
"Boran'ın senden hoşlanıp hoşlanmadığını."
Duyduklarımla gözlerim büyüdü.O kadar çabalamasının sebebi bu muydu yani.Buna bir cevap vermek yerine sabah düşündüğüm şeyi kafamda tekrar tarttım.Ona bir süre daha Boran'dan hoşlandığımı söylememem lazımdı ama o an söylemek en doğru şey gibi görünmüştü.
"Ben ondan hoşlanıyorum sanırım.Boran'dan yani."
Duyduklarıyla hızla bana döndü.
"Ne?Ne zamandır?"
Biraz fazla bağırdığı için birkaç kişi bize dönmüştü.
"Bilmiyorum Yağız.Geçen gün fark ettim işte bilmiyorum."
"İyi ki fark etmişsin.Bence bu çok iyi.Boran da senden hoşlanıyorken git ve dudaklarına yapış bence."
"Hayır Boran benden hoşlanmıyor sen öyle olduğunu düşünüyorsun.Ayrıca bir ilişki istediğimden emin değilim.Şu an ya da herhangi bir zaman bir ilişkiye başlamak benim için doğru olmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
buralar gitsin sen gitme/bxb
Ficção Geralinsan bastırdığı duygunun esiri olur. 9.01.22 #1 boyxboy