24

5.5K 348 25
                                    

Klozete eğilmiş sabah yediğim şeyleri çıkartırken tuvaletin kapısının hızlıca açıldığını duydum.Yaşadığım şeyler mideme vuruyordu ve bu dünyanın en iğrenç şeyiydi.Bir yandan ağlayıp bir yandan öğürürken Yağız'ın sesini duydum.

"Atahan,burda mısın?"

Cevap verebilecek durumda değildim.O da içerdeki kişinin ben olduğumu anlamış gibi gelip kapıyı açmaya çalışmıştı.Girmeden önce zar zor kitlemiştim kapıyı.İçeri girip beni görememek Yağız'ı sinirlendiriyor olmalıydı ki kapıyı zorlamaya başladı.Durması için bir şey demek istiyordum ama öğürmelerim zar zor geçmişti ve şu anda sadece nefes almaya çalışıyordum.

"İyiyim."

Uzun uğraşlar sonra söylediğim şey Yağız'ı hafif de olsa rahatlamış olmalıydı ki  kapıyı zorlamaktan vazgeçmişti.Biraz daha cevap vermesem koçbaşı ile gelecek gibi duruyordu.Klozetin kapağını sertçe kapatıp kapıyı açtım.Kapıyı açtığım gibi Yağız'ın endişeli gözlerini gördüm.Ona bir şey diyemeden ellerimi yıkamak için lavaboya ilerledim.Kendime aynadan bakmak gibi bir hata yapmıştım.Zaten karışık olan saçlarım iyice dağılmış,ağlamaktan ve öğürmekten gözlerim sulanıp kıpkırmızı olmuştu.Kendimi incelemeyi bırakıp ellerimi ve yüzümü yıkamaya başladım.Şu anda bulunduğum durum yüzünden ağlamak istiyordum.

"Boran yanına gelecekti ben engel oldum.Önce ben konuşayım dedim."

Adını duyar duymaz içim titremişti.Ne ara içime bu kadar yerleşmişti bilmiyordum ama bu çok korkutucuydu.Yağız'a cevap veremeyeceğimi hissettiğimde kafamı sallamakla yetindim.Hâlimi gördüğünde destek olmak ister gibi omzumu sıktı.Konuşup konuşmama konusunda kararsız görünüyordu.Sonunda dayanamamış olmalıydı ki beni korkutmaktan korkarcasına sessizce konuşmaya başladı.

"Atahan biliyorum şu an dünya yıkılmış gibi geliyor ama belki de bu iyi bir şeydir."

Kaşlarımı çattım.Bu iyi bir şey değildi,başıma gelebilecek en kötü şeydi.Çatık kaşlarıma bakıp devam etti.

"Sen gittikten sonra çok mutlu oldu,çocuk gibi gülümsedi.O da senden hoşlanıyor demek ki eminiz artık.Aranızda hiçbir engel kalmadı.

"Benim de korktuğum buydu Yağız,benden hoşlanması."

Salak mısın der gibi yüzüme bakarken açıklama ihtiyacı hissettim.

"Ben biriyle ilişki yaşayamam Yağız.Daha önce yaşamadım hiç bundan sonra da yaşamayı istemiyorum.Lütfen yardım et."

Son cümleyi söylerken sesimin titremesini engelleyemedim.Gözlerim yine dolmuştu.Çok çaresiz hissediyordum.Yağız ne diyeceğini bilemiyormuş gibi baktı.Sonrasında hiç beklemediğim bir anda beni omzuna çekti.Bunu bekliyormuş gibi ağzımdan bir hıçkırık çıktı,Yağız sırtımı sıvazlarken ben sessizce gözyaşı döküyordum.

O şekilde ne kadar sarıldık bilmiyorum ama o kadar mayışmıştım ki yerimden ayrılamıyordum.Tuvaletin kapısı açıldığında bir süre sessizlik oldu sonunda Yağız"Hayırdır kardeş bir sıkıntı mı var?"dediğinde giren kişinin bizi görüp garip bakışlar attığını anlamıştım.Karşıdaki kimse bir şey demeden çıkıp gitmişti.Kapının tekrar kapanması ile Yağız'ın boynundan ayrıldım.Elimi yüzümü yıkarken hâlâ sırtımı sıvazlıyordu.

"Yağız ben istemiyorum kimseyi.Lütfen aramızı yapmaya çalışma."

Konuşurken tekrar gözlerimin dolar gibi olmasından ne kadar ciddi olduğumu anlamış olmalıydı ki sadece kafasını salladı ve kolunu omzuma atarak beni dışarı çıkardı.

Yavaş yavaş gittiğimiz sınıfa girer girmez sıraya kafamı koymuştum.Yağız yine saçlarımla oynamaya başlamıştı.Hoca gelene kadar yatsam da sonunda kalkmış ve arkama yaslanmıştım.Telefonumu sessize alırken bilinmeyen bir numaradan gelen mesajı gördüm.

505xxxxxx07:Atahan Boran ben.
505xxxxxx07:Konuşabilir miyiz?

Mesajını görmemiş gibi yaparak telefonu kapattım.Sonuna kadar kaçacaktım.

Boran'dan kaçışımın üçüncü günüydü.Onu düşünmemek için Meral Teyze'yle yemek yapmış-dikkatsizlikten elimi keserek-,projelerim üzerinde çalışmış,alışveriş yapmış ve bol bol uyumuştum.Yağız da bu konunun beni iyi etkilemediğini fark etmişti bu yüzden benim yanımda Gediz'in bile adını anmıyordu.Ona minnettardım.

Arabayı park edip okula girerken seri olmaya çalışıyordum.Yağız'ın dersi daha geç başlıyordu ve Meral Teyze'yi otogara bırakmaya gitmişti.Fazla ortada dolanmadan sınıfa gitmek niyetindeyken kolumdan tutup kenardaki bir tuvalete çekilmemle bunun yalan olacağını anlamıştım.Yüzünü görmesem de beni kimin çektiğini biliyordum,kokusundan tanımıştım.

Beni tuvalete sokmuş ardından dönüp kapıyı kitlemişti.Sakince bana dönüp yüzümü incelemeye başladı.Mercek altında gibi inceleniyor olmak rahatsız hissettirmişti.Boğazımı temizledim.Sonunda bana birkaç adım yaklaşıp konuşmaya başladı.

"Neden kaçıyorsun benden?Beni engelleyeceğin kadar rahatsız mı ediyorum seni?"

"Rahatsız etmiyorsun.Seninle değil benimle ilgili."

Sorun sende değil bende tarzında bir cümle kuracağımı hiç düşünmezdim ama asla asla dememek lazımdı sanırım.Dediklerim ile Boran'ın ağzından alaylı bir gülüş çıktı.

"Atahan önce benden hoşlandığını söylüyorsun sonra vebalıymışım gibi benden kaçıyorsun.Neden?"

Ne diyeceğimi bilemedim.Sesim çıkmıyor gibiydi.Sessizlikten sıkılmış gibi iyice dibime girdi,elini çeneme koyarak kafamı kaldırdı.Bir yandan şefkat bir yandan öfke barındıran gözlerle yüzümü süzüyordu.

"Senden hoşlanıyorum Atahan.Sandığından daha uzun zamandır.Neden kaçıyorsun?Seni korkutan ne?"

Cevap vermem için yalvarır gibi bakıyordu gözleri.Çenemdeki eli boynuma inmiş orayı okşuyordu.Gözlerimden anlasın istiyordum korkumu,sevgimi,gizlediklerimi.Kendimi tutamadan başımı omzuna düşürdüm,boynumu okşayan elleri durmuştu.Gözlerine bakarak konuşamayacağımı anlayınca sessizce konuşmaya başladım.

"Olay sadece sevmekle bitmiyor Boran.Yapamam bunu ne kendime ne sana.Hem tanısan cidden beni sevmemen gerektiğini anlarsın.Lütfen,yapamam."

Sözümü bitirdiğimde kafamı hâlâ boynundan kaldıramamıştım.Boran büyük ihtimalle ne dediğimi anlamamıştı bu yüzden konuşmadan duruyordu.Biz öylece dururken tuvaletin kapısının zorlanması ile kendime geldim.Hızla geri çekilip Boran'ın gözlerine baktım."Yapamam."der gibi kafamı iki yana salladığımda gözlerinden hüzün geçmişti.

Yanından hızlıca geçip kapıyı açtım.Kapının önünde bekleyen kişiye bakmadan çıkıp giderken kalbimin bir kısmını orada bıraktığımı biliyordum.

Bu sahneleri tuvalette yazmak istemezdim ama öyle oldu.Umarım seversiniz<3

buralar gitsin sen gitme/bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin