Bu bölüm Boran'ın ağzından.Umarım seversiniz<3
Gediz'le balkonda oturmuş sigara içerken olanları düşünüyordum.Sevdiğim kişi de beni seviyor diye düşünürken hiç beklemediğim bir tepkiyle karşılaşmıştım.
"Yani çocuğu öylece bırakacak mısın?Hani seviyordun Boran.Neden hiç çabalamadın?"
Gediz hafif sinirli bir tonda konuşmuştu.İçinde olduğum durumu izlemek onu da üzüyordu bunun farkındaydım.
"Yapamadım Gediz.Gerçekten kötü ve rahatsız görünüyordu.Ayrıca ona onu daha öncesinden sevdiğimi söylesem benden daha da uzaklaşır diye korktum."
Ataha'la olan konuşmamızda asla söyleyemediğim bir şeydi bu.Onu aylar önce okul kütüphanesinde görmütşüm,ders çalışırken kendimi bir anda onu izlerken bulmuştum.Koskoca vize haftası boyunca o da orada olur ümidi ile her gün kütüphaneye gitmiş ama onu sadece birkaç kere görmüştüm.Sonradan öğrenmiştim ki mimarlık okuyordu bu yüzde yapması ve çizmesi gereken projeler için kütüphaneye gelemiyordu.Uzun bir süre onu görürüm diye hep mimarlık fakültesinin önünden geçmiş,onun gittiği kafelere gitmiştim.
Bir keresinde kendisi kadar büyük bir maket taşırken bana çarpmıştı.İlk konuşmamız o zamandı ama o büyük ihtimalle hatırlamıyordu bile"Çok özür dilerim.İyi günler."diyerek gitmişti.Ben ise cevap bile veremeden arkasından bakmıştım.Gediz'in en yakın arkadaşıyla sevgili olması ise başıma gelen en güzel şeydi.Bu bahaneyle onunla vakit geçirmiş onu daha yakından tanımıştım ama sanırım rüya buraya kadardı.
"Boran tabii ilk önce şaşırırdı ama bu onu tamamen itmekten iyidir.Belli ki bir şeylerden çekiniyor bunları öğrenip üstesinden gelebilirsiniz.Ona bir anda öyle söylediğinde onu yeterince sevmediğini düşünmüş bile olabilir."
Dedikleri ile hızlıca ona döndüm.Bu ihtimali hiç düşünmemiştim.Ya gerçekten Gediz'in dediği gibi olduysa ya gerçekten onu sevmediğimi düşündüyse.
"Ama çok seviyorum."
Gediz dediğimi duyunca sandalyesini iyice yakınıma çekip elini omzuma atmıştı"Biliyorum sevdiğini ama o biliyor mu.Seninkinin basit bir hoşlantı olduğunu düşünmüş olabilir.Ben Yağız'ı ikna edene kadar ne kadar zorlandım haberin var mı.Uzun bir süre onu yeterince sevmediğimden korktu ve terk edeceğim sandı ama şu anda her şey çok güzel."
Dediği şeyler içimi biraz da olsa rahatlatmıştı.Gediz'in biriyle bu kadar sevgi dolu bir ilişki yaşayacağını asla tahmin etmezdim ama olmuştu.Hovarda hayatından sıyrılmış,aptal aşık moduna girmişti.Arada pürüzler olsa da ilişkilerinin iyi gittiğini biliyordum.Onların yanındaylen acaba biz de Atahan'la böyle olur muyuz diye düşünmeden edemiyordum.
"Ama Atahan'ın durumu daha farklı.Anlatamam sana şu an ama beni istememesi için sebepleri var."
Taciz olayını Gediz'e anlatmamıştım ama onun dışındaki şeyleri biliyordu.
"Boran,Atahan seni istemiyorum dememiş.Çocuk senden hoşlandığını gayet açık bir şekilde söyledi ben de oradaydım.Demek ki onu tedirgin eden şey bir ilişki yaşamak.Seninle alakası olduğunu sanmıyorum."
Bir yanım haklı olduğunu söylese de diğer yanım Atahan'ın beni istemediğini haykırıyordu.İçten içe öyle olmadığını bilsem de kendimi kötü hissetmeden duramıyordum.
"Ya Atahan bana inanmazsa.Onu her şeyin güzel olacağına ve onu sevdiğime nasıl inandırabilirim ki?"
"Bilmiyorum.Onunla tekrar konuş,kıskandır,kendini özlet biraz.Belki de onun ihtyacı senin onu ne kadar sevdiğini anlaması değil onun seni ne kadar sevdiğini farketmesidir.Yine de şundan eminim ki ondan bu kadar çabuk vazgeçip gitmesine izin verirsen ilerde çok pişman olacaksın.Bazı şeyler için çabalaman gerek ki sonucu güzel olsun."
Dediği şeylerde haklı olduğunu biliyordum.Zaten Atahan'dan bu kadar çabuk zavgeçemezdim.Ben istesem bile kalbim izin vermezdi.
"Biliyorum,ondan vazgeçmedim de ama ne yapacağımı bilmiyorum.Daha önce böyle bir şey yaşamadım ve şu anda ellerimden kayıp gitmesinden korkuyorum ki daha ellerimde değil bile.Ayrıca araya tatil girecek ya o benden soğursa ya unutursa beni?"
Gediz dediklerime karşılık"Sen salak mısın?"dercesine bakıyordu.
"Birinden gerçekten hoşlanırsan ondan bu kadar çabuk vazgeçemezsin Boran.Atahan seni gerçekten seviyorsa bu kadar kısa sürede unutmaz unutursa da bu da senden o kadar da hoşlanmadığını gösterir ki bu durumda da bir şey yapamazsın.Sadece akışına bırak.Yağızlara gidecekmiş zaten iyi gelir kafası dağılır diyor Yağız."
Bana bu kadar uzakken başkalarına bu şekilde yakın olması kalbimi kırıyordu.Bir yandan da neden ailesinin yanına gitmediğini merak ediyordum.Ailesi ile sorunları olduğunu biliyordum ama bu kadar ciddi olduğu aklıma gelmemişti.Ben de bu tatilde gitmeyecektim ama bunun sebebi ailemin ablamı ziyarete gidiyor olmasıydı ancak Atahan'ın gitmeme sebebi daha ciddi duruyorduç
"Neden gidiyormuş ki onlara?"
Omuz silkti.
"Ailesiyle tanışıyormuş zaten annesi davet etmiş.Damatları benim beni çağırmaları gerekir ama çağırmadılar.Neyse ben Yağız'ı arayacağım sen de geç yatma.İyi geceler."
Balkondaki battaniyeyi omzuma bırakıp içeri geçtik.Arkasından"İyi geceler."diye mırıldansam da sesim ona ulaşmamış gibiydi.Her ne kadar geç yatma dese de Atahan'ı düşünmekten gözüme uyku girmeyeceğini biliyordum.
Çok istediğim gibi olmadı sanki ama umarım siz seversiniz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
buralar gitsin sen gitme/bxb
Aktuelle Literaturinsan bastırdığı duygunun esiri olur. 9.01.22 #1 boyxboy