45|m

4.5K 244 11
                                    

Boran'dan


Yedi katlı binanın önünde Atahan'ın seansından çıkmasını beklerken aklımdan tonlarca düşünce geçiyordu.Sevgili olduğumuz günleri saymayı bırakmıştım.Tek bildiğim kalbimin dört odacığının onunla dolu olacağı kadar sürenin geçtiğiydi.Aklımın,kalbimin,günlerimin onunla dolu olması beni ben yapıyordu.Ona baktığımda,düşündüğümde her şey daha kolay daha zahmetsiz geliyordu.Onunlayken her şey kolay gibiydi.Her şey güzelleşiyor gibiydi.Onun da bana karşı böyle hissettiğini biliyordum.Gözleri duygularını açığa vuruyordu.Göz bebeklerinden kendi yansımamı gördüğümde bundan tekrar tekrar emin oluyordum.

Bu sıralar ise gözlerinden bana olan sevgisini görmek dışında istediğim tek şey iyi olmasıydı.Zor şeyler yaşadığını biliyordum.Yaralarını yıllarca içinde saklamıştı.Gözlerindeki ıslaklık hiç kurumamıştı.Sonunda onu bir şeyleri çözmek için destek almaya ikna ettiğimde  her şey bir anda düzelecekmiş gibi gelmişti.Öyle olmadığını ise çok geçmeden anlamıştım.

Psikologla yaptığı görüşmelerden sonra bazen çok iyi oluyordu bazen çok kötü.Bir gün önünde beklediğim binanın kapısını gülerek açıyordu diğer gün kızarık gözleriyle.Bazen bana yaklaşıyor bazen uzaklaşıyordu.Bunların onun elinde olmadığını biliyordum.İsteyerek yapmadığı bu davranışlarından sonra çokça pişman oluyor,onu terk etmemden korkarmış gibi yakınımda geziyordu.Zor olduğunu tahmin edebiliyordum.Her ne kadar ona destek olmak istesem de bazen çabalarım boşa gidiyordu.İçinde kopan fırtınaları sadece o biliyordu,ben sadece dışardan o fırtınaları tahmin edebiliyordum.Ne kadar zor olursa olsun her şeyin düzeleceğine inanıyordum.O bu zorlukları aşarken yanında olacaktım.Düşmekten korkmayacaktı çünkü onu tutmak için bir adım gerisinde beklediğimi bilecekti.

Bu düşünceler kafamda cirit atarken binanın kapısı açıldı.Görmeyi beklediğim kişi dışarı çıkarken bakışlarımı hissetmiş gibi kafasını kaldırarak direkt arabanın içine bakmıştı.Buradan bile belli olan kızarık gözlerinin aksine gülerek arabaya doğru geliyordu.Kapıyı açıp hızlıca içeri girdiğinde bir şey dememi beklemeden boynuma sarılmıştı.Sarılışına karşılık verirken burnunu boynuma sürttüğünü hissedebiliyordum.Günün yoğun bir saatinde olduğumuz için sarılmayı kısa kesip arkasına yaslanırken kırmızı gözlerini benden saklamıyordu.Dayanamayıp göz kapaklarına birer öpücük kondurup geri çekildiğimde titrek bir nefes almıştı.Dokunuşlarım altında kendini kaybediyordu.

Bu hâline kıkırdayıp arabanın arka koltuğundaki poşetten onun için aldığım şeyleri alıp kucağına bıraktım.Kısa bir teşekkür mırıldanıp kahvesini içmeye başladı.Onu terapiden ne zaman alsam bir şeyler getiriyordum.Son zamanlarda iştahı yoktu ve belli bir şekilde kilo kaybetmişti.Böyle ufak şeyler yemek yemesini sağlıyordu.Ağladığı için sesi boğuk çıkıyordu bu yüzden fazla konuşmamıştı.Ben ona farklı farklı konulardan bahsederken nadiren yorum yapıyor.Yüz ifadeleriyle tepki veriyordu.

Trafikten dolayı geç de olsa evine vardığımızda ağzından çıkan tek şey"Uyuyalım."olmuştu.Bir şey demeden elinden tutup yatak odasına gittiğimde ikimiz de hızlıca yatağa girmiştik.Sırtını göğsüme dayayıp uyuduğundan emin olana kadar onu izlemiştim.Gevşeyen yüzü ve düzenli bir hâle gelen nefesiyle uyuduğundan emin olduğumda yüzümü boynuna gömerek gözlerimi kapatmıştım.

Uyandığımda koridordan sızan ışık sayesinde yatak başlığına sırtını dayamış Atahan'ı görmüştüm.Ortamıza koyduğu telefondan bilmediğim  bir şarkı çalıyordu.Onu taklip edip sırtımı yatak başlığına dayadığımda beklemediğim bir anda"Seni istiyorum,her anlamda."demişti.Dediklerine bir anlam verememiştim ve aklıma gelen tek şey de olacağını düşünmüyordum.Boğazımı temizleyerek"Nasıl yani?"dediğimde saklamaya çalıştığı utancı açığa çıkmıştı.Yüzündeki utanç ifadesinin tersine yerinde doğrulup kucağıma oturduğunda tek yapabildiğim belini sıkıca tutmak olmuştu.Yüzümün her tarafına küçük öpücükler bıraktıktan sonra"Seni seviyorum,sen beni seviyorsun.Sana güveniyorum.Bunu bir süredir düşünüyorum,çok eminim gerçekten."demişti.Karanlığa rağmen parlayan gözlerini gördüğümde bunu gerçekten istediğine emin olmuştum.Onu geri çevirirsem kırılacak gibiydi ancak ben geri çevirmek istemiyordum.Yüzümdeki endişe kırıntılarını fark etmişti.Bir anda dudağıma yapıştığında beni tutan zincirler bir anda kırılmıştı.Onun hırçın öpücüklerine karşı benim sakin öpücüklerim vardı.Ellerim belinde gezinirken onun elleri omzumda ve boynumda tur atıyordu.

Ortamı ısıtan öpüşmemizin ardından göğsünden iterek yatağa uzanmasını sağladığımda bana ayak uydurarak kendini geriye atmıştı.Üzerine uzanmadan önce tişörtünü çıkarttığımda kollarını kaldırarak bana yardım etmişti.Göğsü kazadan kalan birkaç yara izi dışında pürüzsüzdü.Sakin olmaya çalışarak boynuna uzandığımda bana yer açmak ister gibi boynunu geriye atmıştı.Öpebildiğim her yeri öperken Atahan'ın üzerimdekileri çıkarmam hakkında söylediği şeyleri duyuyordum.Hızlıca tişörtüm ve eşofmanımdan kurtulduğumda Atahan da altındaki pantolunu çıkartmıştı.

Tekrardan üzerine uzandığımda azalan kıyafetlerimiz sayesinde onu daha iyi  hissedebiliyordum.Altımdaki sıcaklığa dayanamıp elimi iç çamaşırından içeri soktuğumda gecenin ilk inlemesini duydum.Kulaklarıma ilahi gibi gelen sesin yanında elimin altındaki ten yanıyor gibiydi.Öptüğüm boyundan ayrılıp Atahan'ın yüzüne baktığımda elimin hareketini hızlandırardım.Başını geriye atmıştı gözleri kapalıydı ve ağzından kesik kesik soluklar çıkıyordu.

Seri hareketlerle ikimizi de tamamen soyduğumda Atahan sabahtan beri kendinden geçen kendisi değilmiş gibi utançla bana bakmaya başlamıştım.Eğilip  dizini öptüğümde gevşemişti.Bu gevşemeyi fark ettiğimde komodinde duran kremden elime aldım.Atahan'ın kuru bir vücudu vardı bu yüzden evin her yanından krem çıkıyordu.Bunun faydasını böyle bir durumda göreceğimi hiç tahmin etmemiştim.

Düşüncelerime ara verip bacak arasına uzandığımda titrek elleriyle bana yardımcı olmak ister gibi bacaklarını iki yana açmıştı.Bu hareketini beklemesem de şaşırdığımı belli etmedim.İşaret parmağımla deliğinin çevresinde tur atarken Atahan titrek nefesler alarak beni izliyordu.İlk parmağımı içeri gönderdiğimde yüzünden kısa bir acı ifadesi geçse de kendini toparlamıştı.Önceliğim rahat olmasıydı ve rahat olduğundan emin olana kadar ilerlemeyecektim.Birinci parmakta yeterince vakit harcadığımdan emin olduktan sonra sıra ikinci parmağa gelmişti.Öncekinden daha çok acıdığı yüzünden belliydi.Destek almak ister gibi boştaki elimi tuttuğunda yapabildiğim kadarıyla elini okşadım.Hazır olduğundan emin olduğumda geri çekilip üzerine eğildim.Olabildiğince yavaş olmaya çalışırken bir yandan rahatlaması için yüzünün her yerini öpüyordum.

Tamamen içine girdiğimde ikimizden de boğuk bir inleme yükseldi.Alışması için beklerken boynunda dinleniyordum.Beklemekten sıkılmış gibi belini oynattığında kontrolü elime aldım.İki elimle belinden tutmuş yukarıdan onu izlerken o andan soyutlanmış gibiydi.İnlemesini duyup geriye kayan gözlerini gördükçe aldığım zevk daha da artıyordu.İleri geri sarsılan Atahan'ın"Daha hızlı."dediğini duyduğumda ellerimi sıkılaştırıp daha da hızlandım.Yatak da bizimle birlikte haraket ederken bu detay ikimizin de umrunda değildi.Sona yaklaştığımızı anladığımda elimi Atahan'ın önüne atarak onu çekmeye başladım.İki taraftan aldığı zevkle daha çok ses çıkarmaya başlamıştı.Dayanamayıp elime boşaldığında ben de sona geliyordum.Tek tek ama sert vuruşlar yaparken altımdaki beden titriyordu.İçine boşalırken üzerine yığıldım.Derin nefes seslerimiz odanın duvarlarına çarpıyordu.Saçlarımda hissettiğim el ile doğrulup Atahan'ın içinden çıktım.Odaya son bir kez derin bir inleme bıraktıktan sonra yavaşça göğsüme sokuldu.Onu taklit ederek saçlarını okşamaya başladığımda saçlarımdaki elin haraketleri yavaşça durdu.Yanımdaki bedenin uykuya daldığın anladığımda onu iyice kendime çekerek gözlerimi kapattım.Temizlenmeyi sonra halledebilirdik.










Biraz utandım,azıcık.

İyi okumalar<3

buralar gitsin sen gitme/bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin