3 ay sonra
"Dikkat et,elini keseceksin."Boran'ın uyarısıyla kendimi toparlayıp elimdeki kağıtları kesmeye devam ettim.Dönem sonu yaklaşmıştı ve ikimiz de stresli zamanlardan geçiyorduk.Zar zor buluşuyor buluşunca da zamanımızın çoğunu finallere çalışarak geçiriyorduk.Yine o günlerden biriydi.Boran yanımda uzanmış ne olduğunu anlamadığım bir dersin notlarını okurken ben de maketim için malzemeleri hazırlıyordum.Arkada Boran'ın telefondan açtığı bir şarkı çalarken aramızda geçen konuşmalar Boran'ın beni dikkatli olmam konusunda uyarmasından oluşuyordu.
Sakin ortama büyük bir esneme bıraktığımda Boran'ın gözleri elindeki notlardan bana döndü.Ders çalışırken taktığı gözlüğü burnunun ucuna düşmüştü.Bana bakarken eliyle gözlüğünü düzeltti.Yaptığı bu basit hareket bile beni etkilerken elimde olmadan iç geçirdim.Neden bunu yaptığımı anlamış gibi güldü ve elindeki notları kenara bırakarak bana uzandı.Belimden tutup kendine doğru çektiğinde ne yapmak istediğini anlamış gibi elimdekileri bırakıp kucağına yerleştim.Geçirdiğimiz zamanlarda kucağına uzanmak en sevdiğim şeylerden biri olmuştu ve o da bunun farkında olduğu için sık sık beni kendine çekiyordu.
Bir süre bir şey demeden uzandıktan sonra tekrar sesli bir şekilde esnememle belimden destek olup ayağa kalktı.Bir kolunu omzuma atıp beni kendine çekerken belimi eline atıp yürümeye başladım.Saat oldukça geç olmuştu ve uyumazsak sabahki derslerimize geç kalacağımız çok açıktı.Ağır adımlarla odama geldikten sonra yorganımı açıp hızlıca yatağa geçtim.Boran da beni bekletmeden yanıma uzanıp bana dönmüştü.Gözlerimi açık tutmakta zorlanıyordum ancak karşımdaki manzaraya bakmadan da duramıyordum.O da huzur veren gözleriyle beni izlerken yatakta kayarak iyice yanına geldim.Uyku mahmuru bir sesle"İyi geceler."dememle yaklaşarak saçlarımı öptü.Çekilmeden önce kokladığını hissettim.Yaptığı her harekette bana olan sevgisini hissediyordum.Bu sevgi bazen gözlerimi doldururken bazen donup kalmama sebep oluyordu.Yan yana duran ellerimize baktığımda ya da sabah ondan uyanıp belime sıkı sıkıya sarılmış kolunu gördüğümde,geçirdiğimiz her anda bu hisler içimi gıdıklıyordu.
Tekrar içimde yaşaran bu hislerle titreyen sesime engel olamadan"Seni seviyorum."diye fısıldadım.Yüzünde tüm dünyayı ısıtan bir gülümseme oluştu.Artık ona sevgimi gösterirken çok daha rahattım.Temaslardan ve sevgi sözcüklerinden kaçmıyor aksine bu adımları en çok atan ben oluyordum.İlk zamanlarda böyle anlar yaşandığında anlık şaşırıyor olsa da artık alışmıştı.Verdiği tepkilerden bu hallerimin ne kadar hoşuna gittiğini anlayabiliyordum.
"Ben de seni seviyorum."diyerek dudaklarımı öptü.Bir şeyler daha demek istiyor ancak çekiniyor gibiydi.Kendini sırt üstü yatağa bırakarak tavanı izlemeye başladı."Senden ilk hoşlanmaya başladığım zamanlarda seni bu kadar seveceğimi tahmin etmiyordum.Senin de beni bu kadar seveceğine ihtimal vermemiştim hiç.Bu hâlimize baktıkça ne kadar çok duyguyu aynı anda yaşadığımı bilemezsin.Hayatıma ne kadar ışık tuttuğunu tahmin bile edemezsin.Seninle tanışmasam da yaşardım ancak böyle olmazdım.Yaşardım ama eksik olurdum ve korkutucu olan şu ki eksik olduğumu fark etmezdim.Sen içimde gizli kalan yaşlarımı gizli kalan isteklerimi gün yüzüne çıkardın.Sana her baktığımda ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha anlıyorum.Seninle geçirdiğim her anda duygularımı zirvede yaşıyorum.Benim için ne kadar değerli olduğunu biliyorsun,bunu asla unutma."
Hiç beklemediğim bir anda sıraladığı cümlelerle donup kalmıştım.Sonlara doğru titreyen sesi içimi cızlatırken yorganın altından elini sıkıca tuttum.Benden güç almak ister gibi elimi sıktı.Bir şeyler demem gerektiğini biliyordum ama içimdeki duyguları tercüme edecek bir cümle aklıma gelmiyordu.Denebilecek her şeyi demiş kalbimin ortasına bir çiçek bırakmıştı.
"Aynı şeyleri benim de senin için hissettiğimi biliyorsun değil mi?"Tavandaki gözleri yavaşça bana döndü.Kafasını sallayarak beni onaylasa da gözlerinde tereddüt vardı.Yüzüne bakarak konuşamayacığımı fark ettiğimde onu taklit ederek tavana doğru döndü."Boran,benim için tahmin edemeyeceğin kadar değerlisin.Hayatımı baştan sona değiştirdin,beni değiştirdin.Yolumu kaybetmişken bana fener oldun.Tanıştığımızdan beri seninle geçirdiğim hiçbir andan pişmanlık duymadım.Seninle geçirdiğim her an benim için özeldi hâlâ öyle.Ne şu an ne gelecekte kendimi sensiz düşünmüyorum.Sen olmazsan ben de olmam gibi geliyor.En azından şu anki hâlim olmaz.Kendimi sevdiğim hâlim olmaz.Seni seviyorum,kendimi seviyorum,bizi seviyorum.Sen de bunları unutma."
Konuşmamın bitmesiyle gözlerimi çekingen bir şekilde beni izleyen sevgilime çevirdim.Dediklerim onda büyük bir etki yaratmış gibiydi.Dudaklarına uzanıp şehvetten uzak bir öpücük bıraktığımda belimi okşayarak beni kendine çekti.Kafamı boyun girintisine yerleştirip gözlerimi kapattım.Yuvamda gibi hissediyordum.
"Ne olursa olsun ne yaşanırsa yaşansın seni seviyorum.Bu her zaman böyle olacak.Her zaman mutlu olamayabiliriz ama her zamanımızı mutlu geçirmeye çalışalım.Sen bana sahipsin ben de sana,bunu unutma."
SONİlk kitabımın sonuna geldik,biraz duygusalım.Sizi final için uzun bir süre beklettim bunun için üzgünüm.Son yıllarda dönem dönem kötü zamanlar geçiriyorum ve o zamanlardan birindeydim.Hiçbir şey yapmaya gücüm ve hevesim yoktu.Sonunda biraz kendime gelip cocuklarımı mutlu bir sona kavuşturmak istedim.
Buraya kadar kitabımı okuyan herkese teşekkür ederim.Zaman zaman inişlerim çıkışlarım oldu ve bazı bölümlerde kendimi ifade edemedim.Çok iyi yazamasam da karakterlerime kendimden bir şeyler kattım bu yüzden bu kitap benim için çok özel.
Siz de boran ve atahan gibi hep mutlu olun,kitabımı okuduğunuz için teşekkürler.
<3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
buralar gitsin sen gitme/bxb
Fiksi Umuminsan bastırdığı duygunun esiri olur. 9.01.22 #1 boyxboy